σελφ σερβις - Shopper Marketing Awards: Πρωτοβουλίες με έμπνευση, που ισχυροποιούν τη σχέση με τον πελάτη

Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Shopper Marketing Awards: Πρωτοβουλίες με έμπνευση, που ισχυροποιούν τη σχέση με τον πελάτη

18 Φεβρουαρίου 2020 | 10:12 Γράφει η Μίκα  Κοντορούση Topics: Marketing,Βιομηχανία,Φεστιβάλ/Βραβεία

Καινοτόμες ενέργειες που έχουν στόχο την ενίσχυση της διαπροσωπικής επικοινωνίας και της σχέση του πελάτη με το προϊόν, instore δράσεις με χρήση theatralization και στοιχείων flash mob, με virtual παιχνίδια και live shows εντός φυσικών καταστημάτων, καμπάνιες με στόχο την ευαισθητοποίηση του καταναλωτή, αλλά και νέες προσωποποιημένες online υπηρεσίες με προσφορές και προνόμια για τις συνήθειες και τις ανάγκες αποκλειστικά κάθε πελάτη, αποτελούν μερικές από τις ποικίλες πρακτικές που «σκαρφάλωσαν» στο πιο υψηλό βάθρο της παρθενικής διοργάνωσης των Shopper Marketing Awards 2019, στα τέλη Νοεμβρίου.

Δημιουργικότητα, καινοτομία, τεχνολογία, αποτελούν το τρίπτυχο που, σύμφωνα με νικήτριες εταιρείες των βραβείων που διοργάνωσε η Boussias Communications, κρύβεται πίσω από την επιτυχία στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο της ελληνικής αγοράς, αλλά και των συχνών αλλαγών στις τάσεις και τις ανάγκες του αγοραστή. Στην τελετή απονομής, που έλαβε χώρα στο Gazarte, παραβρέθηκαν περισσότερα από 170 στελέχη σημαντικών επιχειρήσεων, με κατεξοχήν δραστηριότητα στον χώρο του λιανεμπορίου. Sales Promotion Center, Διαμαντής Μασούτης και Beiersdorf αναδείχτηκαν οι «χρυσοί νικητές» για marketing projects και ενέργειες εντός φυσικών εμπορικών καταστημάτων, από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς, μέχρι πολυκαταστήματα και malls, αλλά και για online προωθητικές δράσεις που εντυπωσίασαν κριτές και καταναλωτικό κοινό.

Η κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον κ. Κωνσταντίνο Μαχαίρα, πρόεδρο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αφού μελέτησε τις υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν, οι οποίες να σημειωθεί ότι ξεπέρασαν τις προσδοκίες τόσο ως προς την ποιότητα όσο και ως προς τον αριθμό τους, αποφάσισε ομόφωνα την κατανομή των βραβείων, όπως παρουσιάστηκαν στην τελετή.

Συγκεκριμένα, Gold βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Metro AEBE, Sales Promotion Center SA, Beiersdorf Hellas, MSPS, Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, Praktiker Hellas, Threenitas, Mastercard και Global Link, για έργα που σχεδίασαν και υλοποίησαν για λογαριασμό τους ή για λογαριασμό τρίτων.

Platinum βραβεία κατέκτησαν: στην κατηγορία «Consumer Goods Display & Promo» η υποψηφιότητα της Beiersdorf Hellas «Nivea Men - Real Madrid activation», στην κατηγορία «Marketing-Ready Commercial Spaces» η υποψηφιότητα «OneBlade Grooming Spot» από την MSPS για λογαριασμό της Philips, ενώ στην κατηγορία «Special Practices» επικράτησε η κοινή υποψηφιότητα των εταιρειών MSPS, Threenitas και Mastercard, για την πρωτοβουλία «MasterShoppers».

Μεγάλοι νικητές του θεσμού ανακηρύχθηκαν για το 2020 οι εξής: «Shopper Marketing Agency of the Year» η εταιρεία Sales Promotion Center SA, «Shopper Marketing Retailer of the Year» η Διαμαντής Μασούτης ΑΕ και «Shopper Marketing Brand of the Year» η Beiersdorf Hellas AE. Αξίζει να σημειωθεί ότι υποστηρικτής των βραβείων ήταν η εταιρεία PROMO PARK, the branding experts.

Πρωτοβουλίες που ξεχώρισαν και τα σχέδια για το μέλλον
Πώς ένα brand επιτυγχάνει πολλαπλάσια αύξηση πωλήσεων και ποιες οι πιο αποτελεσματικές σχετικές μέθοδοι; Κατά πόσο η χρήση νέων τεχνολογιών υπερισχύει των παραδοσιακών in store εργαλείων προώθησης προϊόντων και τελικά, ποια η επόμενη ημέρα του shopper marketing; Υψηλόβαθμα στελέχη από τις εταιρείες που συμμετείχαν και βραβεύτηκαν στη διοργάνωση, σχολιάζουν τις διαδραστικές πρακτικές, τις online υπηρεσίες και τις καινοτόμες επικοινωνιακές δράσεις που εφάρμοσαν επιτυχώς τα περασμένα έτη, ενώ ανοίγουν τα χαρτιά τους ως προς τους στόχους του 2020, σε μία προσπάθεια να αποτυπώσουν τα νέα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, των πωλήσεων, του brand marketing και trade promotion.

«Νέο εργαλείο για insights καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σημεία πώλησης»

    Πέτρος Ιμιρζιάδης
    Business Development Head / Partner,
    Sales Promotion Center

«Κάθε αίτημα πελατών αντιμετωπίζεται από το μηδέν, με σκοπό να δημιουργούμε κάτι νέο και διαφορετικό, χρησιμοποιώντας το know-how που έχουμε αναπτύξει 42 χρόνια.

Βασική μας αρχή στο shopper marketing είναι να καταφέρουμε να κερδίσουμε τον πολύτιμο χρόνο του καταναλωτή. Θέλουμε να κερδίσουμε την προσοχή του και να τον φέρουμε σε αμφίδρομη επικοινωνία με το brand, μέσα από την οποία θα δημιουργήσει θετικά συναισθήματα, ενισχύοντας το memorability. Για εμάς, όμως, είναι σημαντικό η προσπάθειά μας να καταλήγει σε πώληση, καθώς μόνο με την αγορά δημιουργείται πραγματικό engagement. Όλα τα παραπάνω παντρεύονται σε μια δημιουργική διαδικασία, που τελικά ξεπερνάει το αρχικό brief. Αυτό είναι που θεωρώ ότι μας ξεχωρίζει σε επίπεδο δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας.

Η κατάκτηση του τίτλου Shopper Marketing Agency of the Year, με 17 βραβεία για 15 διαφορετικά brands, δηλαδή για 15 διαφορετικές ενέργειες και 9 διαφορετικούς διαφημιζόμενους, αποδεικνύει αυτό ακριβώς. Επιπρόσθετα, ευχαρίστηση μάς προκάλεσε η βράβευση για τα buzz activations. Η εν λόγω μέθοδος αποτελεί καινοτομία που εισαγάγαμε ήδη από το 2014, αλλάζοντας το τοπίο των instore ενεργειών στην αγορά, χρησιμοποιώντας έντονα το theatralization και στοιχεία του flash mob. Έκτοτε, χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερα brands και agencies. Η εν λόγω μέθοδος επικοινωνίας με τον τελικό καταναλωτή μπορεί να αποδώσει έως και διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων.

Το 2020 επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα εργαλείο που θα μας δίνει πολύτιμα insights για την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο πώλησης, ώστε να εξελίσσουμε συνεχώς τη face to face επικοινωνία».

Δημιουργικότητα, καινοτομία, τεχνολογία, αποτελούν το τρίπτυχο που, σύμφωνα με νικήτριες εταιρείες των βραβείων που διοργάνωσε η Boussias Communications, κρύβεται πίσω από την επιτυχία στο διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο της ελληνικής αγοράς, αλλά και των συχνών αλλαγών στις τάσεις και τις ανάγκες του αγοραστή. Στην τελετή απονομής, που έλαβε χώρα στο Gazarte, παραβρέθηκαν περισσότερα από 170 στελέχη σημαντικών επιχειρήσεων, με κατεξοχήν δραστηριότητα στον χώρο του λιανεμπορίου. Sales Promotion Center, Διαμαντής Μασούτης και Beiersdorf αναδείχτηκαν οι «χρυσοί νικητές» για marketing projects και ενέργειες εντός φυσικών εμπορικών καταστημάτων, από το σούπερ μάρκετ της γειτονιάς, μέχρι πολυκαταστήματα και malls, αλλά και για online προωθητικές δράσεις που εντυπωσίασαν κριτές και καταναλωτικό κοινό.

Η κριτική επιτροπή με πρόεδρο τον κ. Κωνσταντίνο Μαχαίρα, πρόεδρο του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ), αφού μελέτησε τις υποψηφιότητες που υποβλήθηκαν, οι οποίες να σημειωθεί ότι ξεπέρασαν τις προσδοκίες τόσο ως προς την ποιότητα όσο και ως προς τον αριθμό τους, αποφάσισε ομόφωνα την κατανομή των βραβείων, όπως παρουσιάστηκαν στην τελετή.

Συγκεκριμένα, Gold βραβεία κέρδισαν οι υποψηφιότητες των εταιρειών: Metro AEBE, Sales Promotion Center SA, Beiersdorf Hellas, MSPS, Πλαίσιο Computers ΑΕΒΕ, Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, Praktiker Hellas, Threenitas, Mastercard και Global Link, για έργα που σχεδίασαν και υλοποίησαν για λογαριασμό τους ή για λογαριασμό τρίτων.

Platinum βραβεία κατέκτησαν: στην κατηγορία «Consumer Goods Display & Promo» η υποψηφιότητα της Beiersdorf Hellas «Nivea Men - Real Madrid activation», στην κατηγορία «Marketing-Ready Commercial Spaces» η υποψηφιότητα «OneBlade Grooming Spot» από την MSPS για λογαριασμό της Philips, ενώ στην κατηγορία «Special Practices» επικράτησε η κοινή υποψηφιότητα των εταιρειών MSPS, Threenitas και Mastercard, για την πρωτοβουλία «MasterShoppers».

Μεγάλοι νικητές του θεσμού ανακηρύχθηκαν για το 2020 οι εξής: «Shopper Marketing Agency of the Year» η εταιρεία Sales Promotion Center SA, «Shopper Marketing Retailer of the Year» η Διαμαντής Μασούτης ΑΕ και «Shopper Marketing Brand of the Year» η Beiersdorf Hellas AE. Αξίζει να σημειωθεί ότι υποστηρικτής των βραβείων ήταν η εταιρεία PROMO PARK, the branding experts.

Πρωτοβουλίες που ξεχώρισαν και τα σχέδια για το μέλλον
Πώς ένα brand επιτυγχάνει πολλαπλάσια αύξηση πωλήσεων και ποιες οι πιο αποτελεσματικές σχετικές μέθοδοι; Κατά πόσο η χρήση νέων τεχνολογιών υπερισχύει των παραδοσιακών in store εργαλείων προώθησης προϊόντων και τελικά, ποια η επόμενη ημέρα του shopper marketing; Υψηλόβαθμα στελέχη από τις εταιρείες που συμμετείχαν και βραβεύτηκαν στη διοργάνωση, σχολιάζουν τις διαδραστικές πρακτικές, τις online υπηρεσίες και τις καινοτόμες επικοινωνιακές δράσεις που εφάρμοσαν επιτυχώς τα περασμένα έτη, ενώ ανοίγουν τα χαρτιά τους ως προς τους στόχους του 2020, σε μία προσπάθεια να αποτυπώσουν τα νέα δεδομένα της καταναλωτικής συμπεριφοράς, των πωλήσεων, του brand marketing και trade promotion.

«Νέο εργαλείο για insights καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σημεία πώλησης»

    Πέτρος Ιμιρζιάδης
    Business Development Head / Partner,
    Sales Promotion Center

«Κάθε αίτημα πελατών αντιμετωπίζεται από το μηδέν, με σκοπό να δημιουργούμε κάτι νέο και διαφορετικό, χρησιμοποιώντας το know-how που έχουμε αναπτύξει 42 χρόνια.

Βασική μας αρχή στο shopper marketing είναι να καταφέρουμε να κερδίσουμε τον πολύτιμο χρόνο του καταναλωτή. Θέλουμε να κερδίσουμε την προσοχή του και να τον φέρουμε σε αμφίδρομη επικοινωνία με το brand, μέσα από την οποία θα δημιουργήσει θετικά συναισθήματα, ενισχύοντας το memorability. Για εμάς, όμως, είναι σημαντικό η προσπάθειά μας να καταλήγει σε πώληση, καθώς μόνο με την αγορά δημιουργείται πραγματικό engagement. Όλα τα παραπάνω παντρεύονται σε μια δημιουργική διαδικασία, που τελικά ξεπερνάει το αρχικό brief. Αυτό είναι που θεωρώ ότι μας ξεχωρίζει σε επίπεδο δημιουργικότητας και αποτελεσματικότητας.

Η κατάκτηση του τίτλου Shopper Marketing Agency of the Year, με 17 βραβεία για 15 διαφορετικά brands, δηλαδή για 15 διαφορετικές ενέργειες και 9 διαφορετικούς διαφημιζόμενους, αποδεικνύει αυτό ακριβώς. Επιπρόσθετα, ευχαρίστηση μάς προκάλεσε η βράβευση για τα buzz activations. Η εν λόγω μέθοδος αποτελεί καινοτομία που εισαγάγαμε ήδη από το 2014, αλλάζοντας το τοπίο των instore ενεργειών στην αγορά, χρησιμοποιώντας έντονα το theatralization και στοιχεία του flash mob. Έκτοτε, χρησιμοποιούνται από όλο και περισσότερα brands και agencies. Η εν λόγω μέθοδος επικοινωνίας με τον τελικό καταναλωτή μπορεί να αποδώσει έως και διψήφια ποσοστά αύξησης πωλήσεων.

Το 2020 επιδιώκουμε να δημιουργήσουμε ένα εργαλείο που θα μας δίνει πολύτιμα insights για την καταναλωτική συμπεριφορά στο σημείο πώλησης, ώστε να εξελίσσουμε συνεχώς τη face to face επικοινωνία».


«Απαντάμε στα διαρκώς μεταβαλλόμενα shopping missions»

    Σταμάτης Δαυίδ
    Marketing Manager,
    Διαμαντής Μασούτης

«Η διοργάνωση των «Shopper Marketing Awards» αποτέλεσε εφαλτήριο για να αναδειχτούν σημαντικές πρακτικές στον χώρο του λιανεμπορίου. Η βράβευσή μας με τρία βραβεία Gold και ένα Silver και η κατάκτηση του Grand Award «Shopper Marketing Retailer of the Year» μας χαροποίησε ιδιαίτερα.

Το πρώτο βραβείο, για την πρωτοβουλία «Ένας σεφ στην κουζίνα μας», αφορούσε live cooking show που πραγματοποιούνταν στο Grand Μασούτης στη Θεσσαλονίκη. Σε εξοπλισμένη κουζίνα που σχεδιάστηκε για τον σκοπό αυτό, οι πελάτες είχαν τη δυνατότητα να απευθύνουν ερωτήσεις στον σεφ, να συμμετάσχουν σε μαγειρικές δημιουργίες και να τις δοκιμάσουν. Το ιδιαίτερο ήταν ότι το event μεταδίδονταν με livestreaming στο διαδίκτυο. Τα θετικά αποτελέσματα αποτυπώθηκαν στην αύξηση πωλήσεων, ιδιαίτερα στα προϊόντα των συνταγών και στον αριθμό συμμετοχών των πελατών στο event. Το δεύτερο βραβείο αφορούσε προσωποποιημένες ενέργειες που σκοπό είχαν να επηρεάσουν αγοραστικές συνήθειες και να οδηγήσουν το καταναλωτικό κοινό σε επίσκεψη στο κατάστημα. Η προσέγγιση των πελατών γινόταν μέσω viber, sms, e-mail και μέσω ταμειακών μηχανών, με προσωποποιημένα μηνύματα. Το ποσοστό ανταπόκρισης κυμαινόταν σταθερά πάνω από 60% και η αύξηση του καλαθιού πάνω από 25%. Το τρίτο βραβείο, για το «Κάθε φορά, Προσφορά!», αφορούσε loyalty καμπάνια της mascard, με την οποία κεντρίσαμε το ενδιαφέρον του κοινού, καταφέραμε να την γνωρίσουν περισσότερα από 170.000 νέα νοικοκυριά και να αυξήσουμε τη χρήση της κατά 10%.

Για το 2020, στόχος είναι η περαιτέρω ανάπτυξη και εμπλουτισμός αυτών των δράσεων, καθώς και η υλοποίηση νέων, έτσι ώστε να είμαστε έτοιμοι να απαντήσουμε στις ανάγκες των καταναλωτών και τα διαφορετικά shopping missions που μεταβάλλονται συνεχώς σε σχέση με το παρελθόν».

«Αύξηση του engagement μέσα από δύο activations»

    Πέτρος Χανής
    Head of Shopper & Customer Marketing
    – Leadership Team Member, Beiersdorf Hellas

«Για το Activation «NIVEA MEN – Real Madrid», δημιουργήσαμε γήπεδο ποδοσφαίρου εντός καταστημάτων, όπου οι καταναλωτές μπορούσαν να παίξουν virtually ποδόσφαιρο, με τον μεγάλο νικητή να κερδίζει ταξίδι στη Μαδρίτη για να δει από κοντά την Real Madrid. Η δεύτερη ενέργεια, «Κίνηση Φροντίδας», είχε σκοπό να δείξουμε στους καταναλωτές ότι βρισκόμαστε δίπλα τους, πέρα από τα εκπτωτικά promotions. Συνδυάσαμε συνεπώς την έντονη in store παρουσία και την προβολή μέσα από όλα τα διαθέσιμα digital media, με τα αποτελέσματα να θεωρούνται εντυπωσιακά. Πιο αναλυτικά, το Activation «NIVEA MEN – Real Madrid» έφερε πάνω από 3.500 επαφές, περίπου 500 άτομα έπαιξαν virtually ποδόσφαιρο και εμείς είδαμε τελικά διψήφια νούμερα ανάπτυξης πωλήσεων. Αντίστοιχα, η «Κίνηση Φροντίδας» είχε reach σε 1,5 εκατ. καταναλωτές, το video είχε 462.000 views, ενώ επικοινωνήσαμε απευθείας με πάνω από 80.000 καταναλωτές μέσω social media. Ως προς τα Shopper Marketing Awards, πρέπει να επισημάνουμε ότι έλειπαν από τον χώρο μας, καθώς αναδεικνύουν τις καλές πρακτικές σε επίπεδο καταστήματος, digital εργαλείων και shopper attraction, συμβάλλοντας έτσι, όχι μόνο στο να βραβευτούν, αλλά και να διαδοθούν στο σύνολό τους οι εν λόγω ενέργειες, ώστε να αποτελέσουν έμπνευση στο μέλλον. Για εμάς στη Beiersdorf είναι μεγάλη χαρά και τιμή να βραβεύονται δύο πρωτοβουλίες, με τη NIVEA να αναδεικνύεται Shopper Marketing Brand of the Year. Όλες οι πρωτοβουλίες που βραβεύτηκαν ήταν εξαιρετικές, ενώ το δυνατό στοιχείο των υποψηφιοτήτων ήταν ότι συνδυάζουν τις νέες τεχνολογίες και τα παραδοσιακά in store εργαλεία».

«Επέκταση του "ή Φρέσκο ή φέρτο" σε περισσότερα προϊόντα»

    Δήμητρα Δασκαλάκη,
    Διευθύντρια Εταιρικών Σχέσεων,
    Γενική Διεύθυνση Marketing &
    Επικοινωνίας, Metro

«Η ενέργεια «ή Φρέσκο ή Φέρτο» είναι μία πρωτοποριακή για τα ελληνικά δεδομένα ενέργεια από τα My market, που αναδεικνύει τη φρεσκάδα των προϊόντων μαναβικής. Με δύο λόγια, κάθε εβδομάδα τσεκάρουμε μαζί με τους πελάτες μας ένα είδος μαναβικής. Δηλαδή, τους προσκαλούμε να δοκιμάσουν το προτεινόμενο από εμάς προϊόν και εάν δεν μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από τη φρεσκάδα του, το αντικαθιστούμε στο 100%, απλά και μόνο με την επίδειξη της απόδειξης και χωρίς να χρειάζεται να επιστρέψουν το ίδιο το προϊόν. Η ενέργεια υλοποιήθηκε πιλοτικά σε τρία καταστήματα, έπειτα σε 51 και πλέον διεξάγεται σε όλα τα καταστήματα της αλυσίδας. Η συγκεκριμένη ενέργεια αποτέλεσε και αποτελεί μέρος πολλαπλών ενεργειών που αφορούν την αναβάθμιση της μαναβικής και των φρέσκων προϊόντων της εταιρείας και σαφώς έχουν ως αποτέλεσμα σημαντική αύξηση του τζίρου στην κατηγορία. Βλέποντας μάλιστα πόσο ενισχύθηκε η εμπιστοσύνη των πελατών, εξετάζουμε την επέκτασή της σε περισσότερα προϊόντα της κατηγορίας. Άλλωστε, πάντα βρισκόμαστε σε διαδικασία αναζήτησης καινοτόμων πρακτικών, καθώς μας ενδιαφέρει η εξέλιξη της εταιρείας και η προσφορά καινοτόμων υπηρεσιών.

Η ενέργεια «ή Φρέσκο ή Φέρτο» αποδεικνύει τις συνεχείς και έμπρακτες προσπάθειες της εταιρείας μας για την αναβάθμιση της ποιότητας των προϊόντων και της διατροφής των πελατών μας. Είναι λοιπόν μεγάλη τιμή όταν βραβευόμαστε για τις ενέργειές μας και όταν βλέπουμε πως η καινοτομία των πρακτικών μας, η συστηματική τους εφαρμογή και τα αποτελέσματά τους μας κάνουν να ξεχωρίζουμε».

«Στόχος οι πάνω από 600.000 πελάτες για την ΑΒ Plus το 2020 – Εμπλουτίζεται το AB app»

    Αλέξανδρος Δοδόπουλος,
    Business Intelligence, Loyalty &
    Analytics Director, ΑΒ Βασιλόπουλος

«Η «χαρά να προσφέρεις το καλύτερο για όλους» είναι για εμάς στην ΑΒ Βασιλόπουλος μια υπόσχεση που φροντίζουμε να τηρούμε καθημερινά. Μια υπόσχεση στην οποία θεμελιώθηκε η εξέλιξη του προγράμματος πιστότητας AB Plus. Είναι τελικά αυτό που μάς έκανε να ξεχωρίσουμε ανάμεσα σε δεκάδες υποψηφιότητες των Shopper Marketing Awards, με τη Silver διάκριση στην κατηγορία «Shopper Technology Solutions / Special Practices». Γιατί για εμάς, ο άνθρωπος είναι πάντα στο επίκεντρο. Κατανοούμε τις ανάγκες του και αναγνωρίζουμε ότι κάθε πελάτης είναι μοναδικός και αλλάζει. Και μαζί του, αλλάζουμε κι εμείς. Έτσι, φέτος τον Ιούλιο προχωρήσαμε στην εξέλιξη του σχήματος πιστότητας AB Plus. Στόχος μας; Να μετατρέψουμε τις αγορές σε μια μοναδική εμπειρία, βάζοντας την τεχνολογία στην καθημερινότητα των πελατών και προσφέροντάς τους ένα απόλυτα προσωποποιημένο αγοραστικό ταξίδι. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες που ήδη απολαμβάνουν αποκλειστικές προσφορές ξεπέρασαν τους 300.000, ενώ αναμένουμε διπλάσιο αριθμό για το 2020.

Το πρόγραμμα πιστότητας AB Plus φέρνει μαζί του τη στενή σχέση της ΑΒ Βασιλόπουλος με την καινοτομία, κρατώντας όμως ένα βασικό στοιχείο, το οποίο ξεχωρίζει την εταιρεία μας: τη φροντίδα για τους πελάτες μας, αλλά και την άμεση και πιο διαδραστική επικοινωνία. Γι’ αυτό και βελτιώνουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας. Με όχημα την τεχνολογία, προσφέρουμε ακόμα περισσότερες προσωπικές προσφορές και προνόμια, με λίγα click. Σε αυτή την κατεύθυνση, λανσάραμε τη νέα εφαρμογή ΑΒ app, η οποία μέσα στο 2020 θα εμπλουτιστεί με νέες δυνατότητες».

σελφ σερβις (T. 501)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION