σελφ σερβις - Metro: «Energy Efficient Company of the year»

Κυριακή, 5 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Metro: «Energy Efficient Company of the year»

24 Ιανουαρίου 2020 | 14:57 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Ενέργεια/Περιβάλλον,Φεστιβάλ/Βραβεία

Μεγάλος νικητής της φετινής διοργάνωσης των Energy Mastering Awards 2019 ήταν η Metro, η οποία κατέκτησε την κορυφαία διάκριση «Energy Efficient Company of the year» σαρώνοντας ακόμη δεκαπέντε βραβεία!

Η εταιρεία απέσπασε τέσσερα χρυσά, πέντε ασημένια και έξι μπρούτζινα βραβεία για τις καλές πρακτικές ενεργειακής απόδοσης, εξοικονόμησης και αειφορίας που ακολουθεί.

Τα βραβεία αφορούσαν όλες τις επιχειρήσεις (ιδιωτικές και δημόσιες) που παράγουν και διαχειρίζονται ενέργεια, προσφέρουν υπηρεσίες και τεχνολογίες ή είναι χρήστες ενέργειας και εφαρμόζουν επιτυχημένες πρακτικές ή έχουν εγκαταστήσει σύγχρονη τεχνολογία για την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας που καταναλώνουν (ηλεκτρική ενέργεια, καύσιμα, νερό, πρώτη ύλη) κατά την παραγωγική ή εφοδιαστική διαδικασία.

Η βράβευση της Metro σε θέματα περιβάλλοντος και ενέργειας αποτελεί το επιστέγασμα όλων των δράσεων που έχει θέσει σε εφαρμογή τα τελευταία χρόνια, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή της. Έχοντας καταφέρει σημαντική εξοικονόμηση στην ενέργεια που καταναλώνει, η οποία αγγίζει το 20% την τελευταία τριετία, η εταιρεία συγκαταλέγεται στους ηγέτες της εγχώριας αγοράς σε θέματα ενέργειας, περιβάλλοντος, βιώσιμης ανάπτυξης και αντιμετώπισης της κλιματικής αλλαγής.

Το κορυφαίο βραβείο της διοργάνωσης, «Energy Efficient Company of the year», απονέμεται στην επιχείρηση που συγκεντρώνει τις περισσότερες διακρίσεις στις επιμέρους κατηγορίες, που αφορούν την αποτελεσματική διαχείριση της ενέργειας.

σελφ σερβις (T. 501)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION