σελφ σερβις - Η Uber εξαγοράζει το app Cornershop

Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Uber εξαγοράζει το app Cornershop

20 Νοεμβρίου 2019 | 12:54 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή

Την υπογραφή συμφωνίας εξαγοράς της πλατφόρμας παράδοσης προϊόντων παντοπωλείου ανακοίνωσε η Uber, όπως αναφέρει το IGD.

Η εφαρμογή Cornershop έχει έδρα το Σαντιάγκο της Χιλής και δημιουργήθηκε το 2015. Το ποσό της εξαγοράς δεν ανακοινώθηκε και η συμφωνία βρίσκεται στη διαδικασία έγκρισης. Αν η συμφωνία εξασφαλίσει την έγκριση της τοπικής αρχής ανταγωνισμού, θα οδηγήσει στην ολοκλήρωση της συμφωνίας στις αρχές του 2020. Προηγούμενη συμφωνία της Cornershop με τη Walmart δεν είχε εγκριθεί.

Συγκεκριμένα, η πρόταση είχε γίνει τον Σεπτέμβριο του 2018 από την Walmex (Walmart Mexico) και αφορούσε επένδυση ύψους περίπου 225 εκατ. δολαρίων 2018. Απορρίφθηκε από την μεξικανική αρχή ανταγωνισμού (Federal Commission of Economic Competition) τον Ιούνιο του 2019, καθώς είχε θεωρηθεί πως θα μπορούσε να δώσει τη δυνατότητα στην Cornershop να αρνηθεί σε ανταγωνιστές της Walmart την πώληση των προϊόντων τους μέσω της πλατφόρμας της. Οι αναλυτές του IGD θεωρούν πως υπάρχουν μεγάλες πιθανότητες η νέα συμφωνία να εγκριθεί, καθώς δεν εμπλέκει καμία λιανεμπορική επιχείρηση, οπότε πιθανότατα θα εξυπηρετεί παραγγελίες μιας πλειάδας λιανεμπόρων.

This is the content for Layout P Tag Η Uber κρίνει πως η υπηρεσία παράδοσης ειδών παντοπωλείου τής προσφέρει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Παρόλα αυτά θα εξακολουθήσει να δίνει έμφαση στην επένδυση στην Uber Eats. Η επιχείρηση αναγνωρίζει πως μια κατεύθυνση για την ανάπτυξή της αφορά την επέκταση της σημερινής υπηρεσίας παράδοσης προϊόντων (last mile delivery) από τον κλάδο των εστιατορίων και των fast-food αλυσίδων στην παράδοση FMCG.

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION