σελφ σερβις - Το πρώτο e-spot My market

Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Το πρώτο e-spot My market

19 Νοεμβρίου 2019 | 16:24 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Digital,News,Online,Εκδηλώσεις

Το πρώτο εικονικό σούπερ μάρκετ έκανε την εμφάνισή του ως My market στο μετρό του Συντάγματος μεταξύ 1ης και 10ης Νοεμβρίου. Εκεί φιλοξενήθηκε ένα e-spot όπου, μέσω διαδραστικών οθονών τελευταίας τεχνολογίας και με την αξιοποίηση του e-shop My market, ο επισκέπτης του έζησε μια νέα εμπειρία αγορών.

Η συγκεκριμένη ενέργεια εντάσσεται στο πλαίσιο της γενικότερης Οmnichannel στρατηγικής της αλυσίδας, που αποσκοπεί στη διαμόρφωση μιας ενοποιημένης εμπειρίας για τον πελάτη της ως επισκέπτη, είτε των φυσικών καταστημάτων της είτε της ψηφιακής υπόστασής τους. Πέραν αυτού το e-spot του Συντάγματος έδωσε την εμπειρία στον πελάτη των on the go εύκολων, γρήγορων και οικονομικών αγορών, που τις ολοκληρώνει απλώς με τη χρήση του κινητού τηλεφώνου του. Εξάλλου, με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 5 Νοεμβρίου, στο Optima Gastronomy Lab στην Αθήνα, ο δεύτερος κύκλος του προγράμματος σεμιναρίων «Πετυχαίνουμε Μαζί» των Metro Cash & Carry.

Στο πλαίσιό του, περισσότεροι από 120 επαγγελματίες μαζικής εστίασης και ho.re.ca. παρακολούθησαν εισηγήσεις επαγγελματικής καθοδήγησης, με βασικό αντικείμενο το «zero waste management» κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο, από τους nomad chef Ανδρέα Λαγό με θέμα «Μαγειρεύουμε και δοκιμάζουμε μαζί», τον Ανδρέα Ματθίδη, sommelier και πρόεδρο της Πανελλήνιας Ένωσης Οινοχόων, με θέμα «Οινικοί συνδυασμοί και οινογευσία», το Σπύρο Κερκύρα, CEO της Bar Solutions, με θέμα «H τέλεια ανάμειξη», και τον Βασίλη Καρκατζούνη, Chief Legal Officer της πλατφόρμας νομικής πληροφόρησης Lawspot, με θέμα «Περί νομοθεσίας». Το πρόγραμμα μέχρι σήμερα έχει διοργανωθεί στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τα Ιωάννινα, ενώ για το 2020 σχεδιάζεται η διοργάνωσή του και σε άλλες πόλεις.

σελφ σερβις (T. 499)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Σοκολάτα: Ακόμη πιο γλυκιά φέτος…

Σημαντικά αυξάνονται φέτος οι πωλήσεις της σοκολάτας σχεδόν σε όλες τις υποκατηγορίες της και, όπως αναμένεται, η εν λόγω τάση θα έχει συνέχεια. Στο μεταξύ, η ζήτηση οδηγείται όλο και πιο έντονα από το μεγάλο διεθνές ρεύμα υπέρ των φυσικών, υγιεινών προϊόντων, με οικολογικές προδιαγραφές παραγωγής και η σοκολατοβιομηχανία δεν σταματά να ανταποκρίνεται, με νέα λανσαρίσματα και υποσχέσεις συνδυασμού απόλαυσης και υγιεινής διατροφής.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION