σελφ σερβις - Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν

Δευτέρα, 21 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Nielsen: Τα βιολογικά προϊόντα ήρθαν για να μείνουν

15 Οκτωβρίου 2019 | 09:38 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Έρευνα

Τα βιολογικά προϊόντα κερδίζουν όλο και περισσότερο την προτίμηση των Ελλήνων καταναλωτών, καθώς οι οκτώ στους δέκα δηλώνουν ότι έχουν καταναλώσει έστω και ένα βιολογικό προϊόν τον τελευταίο μήνα, σύμφωνα με πρόσφατη σχετική έρευνα της Nielsen σε δείγμα 1.200 ατόμων άνω των 18 ετών.

Κατά την έρευνα οι βασικοί λόγοι επιλογής των βιολογικών προϊόντων (45% των απαντήσεων) σχετίζονται με τη βούληση για υγιεινή διατροφή και καλή υγεία. Οι προϊοντικές κατηγορίες που κατέχουν κυρίαρχη θέση στις σχετικές επιλογές των καταναλωτών είναι των αυγών, των φρέσκων οπωροκηπευτικών και του γάλατος, ενώ δυναμική παρουσιάζουν οι κατηγορίες των δημητριακών, των χυμών, του γιαουρτιού και των οσπρίων.

Κατά τους αναλυτές ανάλογες προοπτικές έχουν στο μέλλον οι κατηγορίες του ψωμιού, της φρυγανιάς και των κράκερς. Η οργανωμένη λιανική διατηρεί δεσπόζουσα θέση (72%) στην αναζήτηση και αγορά βιολογικών προϊόντων, ιδιαίτερα στην κατηγορία των δημητριακών, αν και αρκετά σημαντική θέση κατέχουν και τα εξειδικευμένα καταστήματα (44%).

Επίσης, σύμφωνα με την έρευνα, οι έξι στους δέκα Έλληνες ακολουθούν κάποια συγκεκριμένη δίαιτα, μέγεθος αυξημένο κατά 10% ως προς τα ευρήματα αντίστοιχης έρευνας του 2016. Σημαντική αύξηση σε σχέση με το 2016 παρατηρείται επίσης στο ποσοστό των Ελλήνων (39%), που δηλώνουν ότι είτε οι ίδιοι είτε άλλο μέλος του νοικοκυριού τους εμφανίζει ευαισθησία, αλλεργία ή δυσανεξία σε ένα ή περισσότερα συστατικά τροφίμων, όπως η λακτόζη και η γλουτένη, για τις οποίες οι αναφορές είναι συχνότερες.

σελφ σερβις (T. 497)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION