σελφ σερβις - Andreas Wilhelm Kraut, CEO, Bizerba: Η αγοραστική εμπειρία αντικείμενο των τεχνολογικών λύσεων

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Andreas Wilhelm Kraut, CEO, Bizerba: Η αγοραστική εμπειρία αντικείμενο των τεχνολογικών λύσεων

3 Σεπτεμβρίου 2019 | 09:35 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα,Τεχνολογία

Ο καθοριστικός ρόλος που διαδραματίζει η τεχνολογία στην εξέλιξη του λιανεμπορίου τροφίμων, έχει μεταβάλει και τον ρόλο των προμηθευτών λύσεων, που πλέον λειτουργούν ως σύμβουλοι αναβάθμισης της αγοραστικής εμπειρίας. Για τον ενισχυμένο ρόλο του συγκεκριμένου κλάδου στη νέα εποχή, αλλά και για τα σημαντικότερα πεδία της μελλοντικής του εξέλιξης, συζητήσαμε με τον κ. Andreas Wilhelm Kraut, CEO της Bizerba.

O κ. Andreas Wilhelm Kraut εκπροσωπεί την 5η γενιά της οικογένειας που ίδρυσε τη Bizerba και είναι υπεύθυνος για τη δυναμική ανάπτυξή της από το 2011. Είναι, λοιπόν, ο πλέον κατάλληλος να μιλήσει για την αξιοποίηση της τεχνολογίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

    σελφ σέρβις: Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετώπισε το λιανεμπόριο τροφίμων κατά την τελευταία δεκαετία, σε συνθήκες κρίσης, και ποια είναι τα στοιχεία που μετέτρεψαν τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες σε κινήσεις ζωτικής σημασίας για την επικράτηση στο πεδίο του ανταγωνισμού;

Andreas Wilhelm Kraut: Η αγοραστική εμπειρία αποτελεί πεδίο σημαντικών εξελίξεων στον κλάδο του λιανεμπορίου τα τελευταία χρόνια, τόσο στο offline όσο και στο online περιβάλλον, όπως και στο omnichannel. Ειδικότερα στον χώρο του φυσικού καταστήματος, παρατηρήθηκε ενίσχυση του ρόλου των αισθήσεων, όπως της οσμής, της γεύσης, της αφής... Οι πελάτες αναζητούν και απολαμβάνουν εμπειρίες που σχετίζονται με το φαγητό. Αντίστοιχα, στο online περιβάλλον, η παραγγελία τυποποιημένων προϊόντων είναι πλέον ιδιαίτερα δημοφιλής. Ο συνδυασμός των δύο καναλιών, offline και online, δημιουργεί για το λιανεμπόριο πολυάριθμες ευκαιρίες βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας, όπως για παράδειγμα, με τη δυνατότητα online παραγγελίας στο φυσικό κατάστημα, παραγγελίας μέσω σχετικής εφαρμογής, παράδοση της παραγγελίας στο κατάστημα ή στο σπίτι κοκ.

Ένα άλλο πεδίο στο οποίο υπάρχουν εξελίξεις, είναι αυτό της οικονομικής υποστήριξης των επενδύσεων σε σύγχρονες λύσεις, που αυξάνουν τα οικονομικά αποτελέσματα ή μειώνουν το κόστος, και αποτελούν για το λιανεμπόριο κινήσεις εκ των ων ουκ άνευ. Φυσικά, αξίζει να αναφερθούμε και στις επενδύσεις σε τομείς όπως της προσαρμογής σε νέες, διεθνείς τάσεις διατροφής, με την ενίσχυση κατηγοριών, όπως τα βιολογικά προϊόντα. Η Bizerba προσφέρει μια γκάμα λύσεων που υποστηρίζουν τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις, ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις, στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, όπως διατυπώνεται στο μότο «Τhe Open World of finest Weighing Solutions», (ο ανοιχτός κόσμος των καλύτερων λύσεων ζύγισης). Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε τη δυνατότητα να συνδέσουμε το δικό μας software με το αντίστοιχο των πελατών μας. Τα προϊόντα της Bizerba είναι internet-ready. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε συστήματα που μπορούν να ενταχθούν στην υπάρχουσα υποδομή (modular), ενώ έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν και ανάγκες που θα προκύψουν σε βάθος χρόνου. Αξίζει να σημειωθεί πως τα συμβόλαια αγοράς προσφέρουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης λύσεων πληρωμής και χρηματοδότησης της επένδυσης (payment solutions).

    σ.σ.: Η Bizerba έχει μια ιστορία άνω των 150 ετών. Διατηρώντας τον οικογενειακό της χαρακτήρα, εξελίχθηκε από προμηθευτής λύσεων ζύγισης και κοπής προϊόντων, σε συμβουλευτική εταιρεία. Υπό αυτό το πρίσμα, τι προσφέρει σήμερα στους πελάτες της;

A.W.K.: Στόχος μας είναι να διαμορφώσουμε την ιδανική λύση για κάθε πελάτη, σε άμεση συνεργασία μαζί του. Μέσω του προγράμματος MyBizerba, προσφέρουμε μια πλήρη γκάμα λύσεων, που περιλαμβάνει προϊόντα, software, συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης και λύσεις αξιοποίησης των διαθέσιμων πόρων. Τα συμβόλαια προσαρμόζονται σε κάθε επιμέρους ανάγκη, ενώ με το Full Service συμβόλαιο, ο πελάτης έχει πλήρη υποστήριξη σε όλους τους προαναφερθέντες τομείς, ώστε να δηιουργείται προστιθέμενη αξία και να διασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες που απολαμβάνουν τις υπηρεσίες.

Επένδυση στην τεχνολογία: Είναι ζήτημα μόνο ROI;

    σ.σ.: Πώς επηρέασε η οικονομική κρίση την επενδυτική δραστηριότητα των επιχειρήσεων λιανεμπορίου στον τομέα της τεχνολογίας; Ποιες ήταν αντίστοιχα οι αλλαγές στην ελληνική αγορά;

A.W.K.: Η σημαντικότερη αλλαγή που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια αφορά τον τρόπο προσέγγισης της αγοράς λύσεων τεχνολογίας. Οι επιχειρήσεις πλέον δεν αγοράζουν προϊόντα, αλλά ολοκληρωμένες λύσεις. Γι’ αυτό τον λόγο, η συζήτηση με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη σε κάθε βήμα της διαδικασίας αγοράς, είναι ιδιαίτερα σημαντική. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει η Bizerba στους πελάτες της, όχι μόνο στα στάδια που προηγούνται της αγοράς μιας λύσης, αλλά και στο after sales service, που προσφέρεται στον χώρο όπου είναι εγκατεστημένη η λύση (on-site service) ή online (digital service), με στόχο να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησης και η εμπιστοσύνη του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορεί να προσηλωθεί σε αυτό που είναι το βασικό αντικείμενο της επιχείρησής του, δηλαδή στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας.

Όσο για την ελληνική αγορά, δεν διαφέρει από τις αγορές άλλων χωρών, στις οποίες δραστηριοποιείται η Bizerba. Η θυγατρική μας στην Ελλάδα προσφέρει ένα πλήρες portfolio λύσεων, διαθέτει έμπειρα και εκπαιδευμένα στελέχη, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει με απόλυτη επιτυχία στις ανάγκες της τοπικής αγοράς.

O κ. Andreas Wilhelm Kraut εκπροσωπεί την 5η γενιά της οικογένειας που ίδρυσε τη Bizerba και είναι υπεύθυνος για τη δυναμική ανάπτυξή της από το 2011. Είναι, λοιπόν, ο πλέον κατάλληλος να μιλήσει για την αξιοποίηση της τεχνολογίας ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

    σελφ σέρβις: Ποιες ήταν οι σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετώπισε το λιανεμπόριο τροφίμων κατά την τελευταία δεκαετία, σε συνθήκες κρίσης, και ποια είναι τα στοιχεία που μετέτρεψαν τις επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες σε κινήσεις ζωτικής σημασίας για την επικράτηση στο πεδίο του ανταγωνισμού;

Andreas Wilhelm Kraut: Η αγοραστική εμπειρία αποτελεί πεδίο σημαντικών εξελίξεων στον κλάδο του λιανεμπορίου τα τελευταία χρόνια, τόσο στο offline όσο και στο online περιβάλλον, όπως και στο omnichannel. Ειδικότερα στον χώρο του φυσικού καταστήματος, παρατηρήθηκε ενίσχυση του ρόλου των αισθήσεων, όπως της οσμής, της γεύσης, της αφής... Οι πελάτες αναζητούν και απολαμβάνουν εμπειρίες που σχετίζονται με το φαγητό. Αντίστοιχα, στο online περιβάλλον, η παραγγελία τυποποιημένων προϊόντων είναι πλέον ιδιαίτερα δημοφιλής. Ο συνδυασμός των δύο καναλιών, offline και online, δημιουργεί για το λιανεμπόριο πολυάριθμες ευκαιρίες βελτίωσης της αγοραστικής εμπειρίας, όπως για παράδειγμα, με τη δυνατότητα online παραγγελίας στο φυσικό κατάστημα, παραγγελίας μέσω σχετικής εφαρμογής, παράδοση της παραγγελίας στο κατάστημα ή στο σπίτι κοκ.

Ένα άλλο πεδίο στο οποίο υπάρχουν εξελίξεις, είναι αυτό της οικονομικής υποστήριξης των επενδύσεων σε σύγχρονες λύσεις, που αυξάνουν τα οικονομικά αποτελέσματα ή μειώνουν το κόστος, και αποτελούν για το λιανεμπόριο κινήσεις εκ των ων ουκ άνευ. Φυσικά, αξίζει να αναφερθούμε και στις επενδύσεις σε τομείς όπως της προσαρμογής σε νέες, διεθνείς τάσεις διατροφής, με την ενίσχυση κατηγοριών, όπως τα βιολογικά προϊόντα. Η Bizerba προσφέρει μια γκάμα λύσεων που υποστηρίζουν τις λιανεμπορικές επιχειρήσεις, ώστε να ανταποκριθούν στις σύγχρονες απαιτήσεις, στο πλαίσιο της συνεργασίας μας, όπως διατυπώνεται στο μότο «Τhe Open World of finest Weighing Solutions», (ο ανοιχτός κόσμος των καλύτερων λύσεων ζύγισης). Σε αυτό το πλαίσιο, έχουμε τη δυνατότητα να συνδέσουμε το δικό μας software με το αντίστοιχο των πελατών μας. Τα προϊόντα της Bizerba είναι internet-ready. Στόχος μας είναι να προσφέρουμε συστήματα που μπορούν να ενταχθούν στην υπάρχουσα υποδομή (modular), ενώ έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουν και ανάγκες που θα προκύψουν σε βάθος χρόνου. Αξίζει να σημειωθεί πως τα συμβόλαια αγοράς προσφέρουν τη δυνατότητα ενσωμάτωσης λύσεων πληρωμής και χρηματοδότησης της επένδυσης (payment solutions).

    σ.σ.: Η Bizerba έχει μια ιστορία άνω των 150 ετών. Διατηρώντας τον οικογενειακό της χαρακτήρα, εξελίχθηκε από προμηθευτής λύσεων ζύγισης και κοπής προϊόντων, σε συμβουλευτική εταιρεία. Υπό αυτό το πρίσμα, τι προσφέρει σήμερα στους πελάτες της;

A.W.K.: Στόχος μας είναι να διαμορφώσουμε την ιδανική λύση για κάθε πελάτη, σε άμεση συνεργασία μαζί του. Μέσω του προγράμματος MyBizerba, προσφέρουμε μια πλήρη γκάμα λύσεων, που περιλαμβάνει προϊόντα, software, συμβόλαια τεχνικής υποστήριξης και λύσεις αξιοποίησης των διαθέσιμων πόρων. Τα συμβόλαια προσαρμόζονται σε κάθε επιμέρους ανάγκη, ενώ με το Full Service συμβόλαιο, ο πελάτης έχει πλήρη υποστήριξη σε όλους τους προαναφερθέντες τομείς, ώστε να δηιουργείται προστιθέμενη αξία και να διασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία για τους πελάτες που απολαμβάνουν τις υπηρεσίες.

Επένδυση στην τεχνολογία: Είναι ζήτημα μόνο ROI;

    σ.σ.: Πώς επηρέασε η οικονομική κρίση την επενδυτική δραστηριότητα των επιχειρήσεων λιανεμπορίου στον τομέα της τεχνολογίας; Ποιες ήταν αντίστοιχα οι αλλαγές στην ελληνική αγορά;

A.W.K.: Η σημαντικότερη αλλαγή που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια αφορά τον τρόπο προσέγγισης της αγοράς λύσεων τεχνολογίας. Οι επιχειρήσεις πλέον δεν αγοράζουν προϊόντα, αλλά ολοκληρωμένες λύσεις. Γι’ αυτό τον λόγο, η συζήτηση με έναν εξειδικευμένο συνεργάτη σε κάθε βήμα της διαδικασίας αγοράς, είναι ιδιαίτερα σημαντική. Πρόκειται για μια υπηρεσία που προσφέρει η Bizerba στους πελάτες της, όχι μόνο στα στάδια που προηγούνται της αγοράς μιας λύσης, αλλά και στο after sales service, που προσφέρεται στον χώρο όπου είναι εγκατεστημένη η λύση (on-site service) ή online (digital service), με στόχο να διασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία της επιχείρησης και η εμπιστοσύνη του πελάτη. Με αυτό τον τρόπο, θα μπορεί να προσηλωθεί σε αυτό που είναι το βασικό αντικείμενο της επιχείρησής του, δηλαδή στην αναβάθμιση της αγοραστικής εμπειρίας.

Όσο για την ελληνική αγορά, δεν διαφέρει από τις αγορές άλλων χωρών, στις οποίες δραστηριοποιείται η Bizerba. Η θυγατρική μας στην Ελλάδα προσφέρει ένα πλήρες portfolio λύσεων, διαθέτει έμπειρα και εκπαιδευμένα στελέχη, ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει με απόλυτη επιτυχία στις ανάγκες της τοπικής αγοράς.


    σ.σ.: Πώς εκτιμούν οι πελάτες σας την επένδυση σε λύσεις της Bizerba, με όρους ROI, αλλά και ικανοποίησης των δικών τους πελατών;

A.W.K.: Αυτό που επιθυμούμε στη Bizerba, στο πλαίσιο της γενικότερης «φιλοσοφίας» που ορίζει την επιχειρηματική μας δραστηριότητα, είναι να συμβουλεύουμε τους πελάτες μας για την επιλογή της καλύτερης δυνατής λύσης σε όλα τα πεδία -hardware, software, συμβόλαια, οικονομικές συμφωνίες. Τα μηνύματα που λαμβάνουμε από τους πελάτες μας επιβεβαιώνουν πως επωφελούνται από την εμπειρία μας, ενώ νιώθουν ασφάλεια σχετικά με τη λύση που έχουν αγοράσει. Η ικανοποίηση των πελατών μας έχει εξέχουσα σημασία για μας. Οι ειδικοί μας βρίσκονται σε στενή επαφή με τους πελάτες μας, με στόχο να τους υποστηρίζουν στην αντιμετώπιση προκλήσεων, από το στάδιο που προηγείται της αγοράς, ώστε να διαμορφωθεί η λύση σύμφωνα με τις δικές τους ανάγκες τους, έως το στάδιο της υλοποίησης του έργου και του after sales service. Παράλληλα, βελτιώνουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας, σύμφωνα με το feedback των πελατών μας. Για παράδειγμα, όπως προανέφερα, ξεκινήσαμε να προσφέρουμε ψηφιακές υπηρεσίες (digital service) σε όλους μας τους πελάτες. Με αυτή τη νέα προσέγγιση, συμβάλλουμε στην εξοικονόμηση χρόνου και χρημάτων.

    σ.σ.: Η ταχύτητα της τεχνολογικής εξέλιξης δυσχεραίνει την παρακολούθησή τους και την υιοθέτηση των σχετικών νέων τάσεων, κυρίως από τις μεσαίου και μικρού μεγέθους λιανεμπορικές επιχειρήσεις. Με ποιον τρόπο υποστηρίζετε την ανάγκη εκσυγχρονισμού των συγκεκριμένων πελατών;

A.W.K.: Στους πελάτες μας μεταφέρουμε τη γνώση και την εμπειρία μας, ώστε να διασφαλίζουμε το μέγιστο όφελος, όχι μόνο τη στιγμή της αγοράς, αλλά μακροπρόθεσμα. Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσιάσαμε πρόσφατα τη νέα γενιά ζυγιστικών ψηφιακών μηχανών (PC-scales), εξοπλίζοντας τη σειρά Pro Series με εξελιγμένο επεξεργαστή και συστήματα διεπαφής (interfaces). Τα συστήματά μας μπορούν να προσαρμοστούν στις εκάστοτε ανάγκες, ενώ παρέχουν τη δυνατότητα σύνδεσης με το ήδη υπάρχον λογισμικό. Επίσης, οι λιανέμποροι μπορούν να αναβαθμίζουν τα δικά τους συστήματα ζύγισης, ώστε να μη χρειαστεί να αγοράσουν νέο εξοπλισμό. Διαθέτουμε, λοιπόν, λύσεις που καλύπτουν τις ανάγκες κάθε πελάτη, ανεξαρτήτως μεγέθους.

Εξειδικευμένη γνώση και εκπαίδευση

    σ.σ.: Η χρήση νέων τεχνολογικών λύσεων, στην εποχή της 4ης Βιομηχανικής Επανάστασης, απαιτεί από τις επιχειρήσεις να διαθέτουν προσωπικό με εξειδικευμένη γνώση και εκπαίδευση. Με ποιο τρόπο απαντά η διοίκηση μιας σύγχρονης επιχείρησης σε αυτή την ανάγκη;

A.W.K.: Για τη δική μας επιχείρηση αυτό το πεδίο είναι ζωτικής σημασίας. Αυτός είναι και ο λόγος που ιδρύσαμε πέρυσι την Bizerba Academy. Στην Ακαδημία αξιοποιούμε σύγχρονες τεχνολογίες εκπαίδευσης, όπως τα Webinars και τα Live Tutorials, ενώ παράλληλα τα στελέχη μας κατευθύνουν τους υπαλλήλους μας στην επιλογή του κατάλληλου εκπαιδευτικού προγράμματος. Την ίδια στιγμή, προχωρήσαμε σε επανασχεδιασμό του τμήματος R&D, ώστε να επιταχύνουμε την ολοκλήρωση των project και να επιτύχουμε καλύτερα αποτελέσματα. Θεωρούμε αντίστοιχα μεγάλης σημασίας την εκπαίδευση των εργαζόμενων στις επιχειρήσεις-πελάτες μας στις νέες τεχνολογίες. Σε αυτό το πλαίσιο, προσφέρουμε συμβόλαια όπου προβλέπεται η παροχή εκπαίδευσης και καθοδήγησης εκ μέρους μας, ώστε οι εργαζόμενοι να είναι σε θέση να ανταποκριθούν στις αλλαγές που φέρνει η 4η Βιομηχανική Επανάσταση.

    σ.σ.: Θα θέλατε να πείτε στους αναγνώστες μας ποιο θεωρείτε ότι είναι το τεχνολογικό πεδίο, στο οποίο είναι πιο πιθανό να γίνει η επόμενη μεγάλη «επανάσταση», που θα καθορίσει το μέλλον του λιανεμπορίου για την επόμενη δεκαετία;

A.W.K.: Η τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence - AI) θεωρώ πως θα είναι το κλειδί για την εξέλιξη της τεχνολογίας. Και είναι ήδη εδώ. Στη Bizerba προσφέρουμε λύσεις οι οποίες στηρίζονται στην τεχνητή νοημοσύνη και την επαυξημένη πραγματικότητα (Augmented Reality - AR), για παράδειγμα στο πεδίο του self-checkout, στη διαμόρφωση της γκάμας προϊόντων (continuous inventory solutions), στο πεδίο του σέρβις και της εκπαίδευσης. Πιστεύω πως μέσα στα επόμενα χρόνια θα έχουμε εκρηκτική ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης και να είστε σίγουροι πως η Bizerba θα οδηγήσει τις εξελίξεις στο λιανεμπόριο, όπως έκανε πάντοτε στα 153 χρόνια λειτουργίας της.

σελφ σερβις (T. 496)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION