σελφ σερβις - Το πλάνο της Alibaba για 2.000 καταστήματα έως το 2022

Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Το πλάνο της Alibaba για 2.000 καταστήματα έως το 2022

16 Ιουλίου 2019 | 12:53 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Omnichannel,Online,Διεθνή

Το φυσικό της δίκτυο εξακολουθεί να αναπτύσσει η Alibaba στη Κίνα, με προοπτική να φτάσει τα 2.000 καταστήματα έως το 2022, ενώ σχεδιάζει πέραν της αριθμητικής και τη γεωγραφική της επέκταση.

Σήμερα λειτουργεί 160 καταστήματα υπό το banner Freshippo σε 21 πόλεις και ελπίζει να έχει παρουσία σε πάνω από 200 πόλεις έως το 2030. Στα σχετικά πλάνα εντάσσονται οι πόλεις με πληθυσμό άνω του ενός εκατομμυρίου. Τα καταστήματα Freshippo, σύμφωνα με την ανάλυση του IGD, του βρετανικού οργανισμού μελέτης του λιανεμπορίου, συνδυάζουν τις υπηρεσίες λιανεμπορίου με την εστίαση. Διαθέτουν υψηλής ποιότητας ψάρια σε δεξαμενές νερού, δίνοντας την ευκαιρία στους πελάτες να τα επιλέξουν, αλλά και να τα δώσουν προς μαγείρεμα εντός του καταστήματος, ώστε να τα καταναλώσουν άμεσα ή να τα πάρουν μαζί τους.

Σημαντικό πλεονέκτημα της αλυσίδας αποτελεί η γρήγορη παράδοση των παραγγελιών (30’ για απόσταση έως 3χλμ από το κατάστημα). Τέλος, στα καταστήματα εφαρμόζονται σημαντικές τεχνολογικές καινοτομίες, σε διάφορα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας. Για παράδειγμα, οι πελάτες έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, που προβάλλονται στο κινητό τους με το σκανάρισμα των QR codes που φέρουν στις συσκευασίες τους, εξυπηρετούνται από ταμεία self-checkout, που χρησιμοποιούν RFID και συστήματα αυτόματης πληρωμής, με τη χρήση της εφαρμογής Alipay της Alibaba, ενώ πλέον είναι δυνατή η πληρωμή και μέσω άλλων εφαρμογών.

σελφ σερβις (T. 496)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION