σελφ σερβις - DHL Africa: e-shop υπηρεσίες σε περισσότερες αγορές

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

DHL Africa: e-shop υπηρεσίες σε περισσότερες αγορές

20 Ιουνίου 2019 | 09:44 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: e-commerce,News,Διεθνή

Η εταιρεία DHL ανακοίνωσε στο τέλος Μαΐου την επέκταση των δραστηριοτήτων του αφρικανικού e-shop της σε επιπλέον εννέα αγορές. Το DHL Africa eShop παρουσιάστηκε από την εταιρεία τον Απρίλιο του 2019 και κάλυπτει τις ανάγκες 11 αφρικανικών αγορών.

Πλέον, οι δραστηριότητές του επεκτείνονται σε νέες αγορές, από την Τανζανία έως το Δημοκρατία του Κονγκό. Μέσω της σχετικής πλατφόρμας, οι καταναλωτές αυτών των χωρών θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε πάνω από 200 online λιανέμπορους των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου, εξυπηρετούμενοι από τις υπηρεσίες DHL Express Delivery. Η πλατφόρμα χρησιμοποιεί το κέντρο εξυπηρέτησης παραγγελιών της startup MallforAfrica, το Link Commerce. (πηγή: IGD). Σύμφωνα με τους αναλυτές του IGD, η συγκεκριμένη εξέλιξη επιβεβαιώνει την τάση σταδιακής κατάργησης των ορίων μεταξύ logistics και λιανεμπορίου, όπως καταδεικνύουν και σχετικές κινήσεις σε άλλες χώρες.

Για παράδειγμα, η startup Glovo, εταιρεία delivery στον τομέα των τροφίμων με βάση την Ισπανία, δημιούργησε mobile εφαρμογή η οποία επιτρέπει την απευθείας σύνδεση των καταναλωτών με ανεξάρτητους κούριερ. Πρόσφατα, ανακοινώθηκε η πρώτη της συνεργασία στον κλάδο των convenience, στη Μαδρίτη. Διαθέτει το δικό της dark store και έχει τη δυνατότητα να παραδίδει παραγγελίες εντός 20 λεπτών. Αντίστοιχα, το 2017 η Target εξαγόρασε την Shipt, μια πλατφόρμα παράδοσης παραγγελιών εντός μιας ημέρας, αναβαθμίζοντας έτσι την εξυπηρέτηση των πελατών της αλυσίδας στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου και ειδικότερα στον τομέα των logistics. Τέλος, η Amazon πρόσφατα προχώρησε σε επένδυση στην Deliveroo, την υπηρεσία παραδόσεων παραγγελιών στον τομέα των τροφίμων.

σελφ σερβις (T. 495)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION