σελφ σερβις - Walmart: Μετατροπή ενός σούπερ μάρκετ σε Intelligent Retail Lab

Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Walmart: Μετατροπή ενός σούπερ μάρκετ σε Intelligent Retail Lab

20 Μαΐου 2019 | 12:03 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Έρευνα,Τεχνολογία

Στο πλαίσιο διερεύνησης τρόπων αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης για τη βελτίωση της αγοραστικής εμπειρίας, η Walmart μετέτρεψε ένα σούπερ μάρκετ εν λειτουργία σε ερευνητικό εργαστήριο.

Για τη δημιουργία του Intelligent Retail Lab (IRL), εξόπλισε ένα υπάρχον κατάστημα 4.500τμ στη Ν. Υόρκη με κάμερες που διαθέτουν ΑΙ συστήματα, διαδραστικές οθόνες και ένα data center. Αρχικά, η λειτουργία του εργαστηρίου θα επικεντρωθεί στη συγκέντρωση δεδομένων, που θα βοηθήσουν την επιχείρηση να εντοπίσει με ποιο τρόπο μεγιστοποιείται το όφελος για τον πελάτη και πώς οι σχετικές πρακτικές μπορούν να αξιοποιηθούν σε μεγαλύτερη κλίμακα.

Το IRL λειτουργεί στο πλαίσιο του προγράμματος της Walmart Store No.8, που παρουσιάστηκε το 2017 και υποστηρίζει επιχειρήσεις, ανεξαρτήτως μεγέθους, οι οποίες παρουσιάζουν καινοτόμες ιδέες ή εφαρμογές. Ο αρχικός στόχος του ήταν να μελετηθούν τρόποι μείωσης των ελλείψεων στο ράφι (OOS - Out of Stock). Το IRL, συνδυάζοντας τα στοιχεία από τις κάμερες και αξιοποιώντας τα αναλυτικά εργαλεία που διαθέτει, μπορεί να προειδοποιεί τους υπεύθυνους του καταστήματος για πιθανές ελλείψεις και να δίνει, μέσω μιας συγκεκριμένης εφαρμογής, την εντολή αναπλήρωσης του ραφιού στους υπαλλήλους.

Παράλληλα, θα διαθέτει πληροφορίες σχετικά με τα καρότσια αγορών που πρέπει να συλλεχθούν, καθώς και με τον αριθμό των ταμείων που πρέπει να βρίσκονται σε λειτουργία κάθε δεδομένη στιγμή. Το κατάστημα, παρόλο που λειτουργεί όπως όλα τα Neighborhood Market, ξεχωρίζει για τον σχεδιασμό του, που επιτρέπει στους πελάτες να έχουν οπτική επαφή με το ερευνητικό εργαστήριο μέσω ενός γυάλινου τοίχου, ενώ διαθέτει διαδραστικές οθόνες που προσφέρουν στους πελάτες πληροφορίες για εφαρμογές της τεχνητής νοημοσύνης.

Η λειτουργία του IRL ακολουθεί χρονικά την παρουσίαση του Sam’s Club Now στο Ντάλας, στο τέλος του 2018. Πρόκειται για ένα κατάστημα αρκετά μικρότερο άλλων αντίστοιχων καταστημάτων, αλλά και το μοναδικό όπου τα μέλη του club χρησιμοποιούν την εφαρμογή Scan & Go app για τις αγορές τους, απολαμβάνοντας μια check-out free εμπειρία. Η γνώση που θα προκύψει από τη χρήση νέων τεχνολογιών και τεχνητής νοημοσύνης στο συγκεκριμένο κατάστημα, θα αξιοποιηθεί στο μέλλον για την επέκταση της χρήσης της στο ευρύτερο δίκτυο της αλυσίδας.

σελφ σερβις (T. 494)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION