σελφ σερβις - Ηνωμένο Βασίλειο: 1 στους 5 ενήλικες αγοράζει όλα τα είδη σούπερ μάρκετ online

Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ηνωμένο Βασίλειο: 1 στους 5 ενήλικες αγοράζει όλα τα είδη σούπερ μάρκετ online

18 Δεκεμβρίου 2018 | 10:20 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή,Έρευνα

Έρευνα του affiliate network Awin, αποκαλύπτει πως ένας στους πέντε ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο πραγματοποιεί όλες τις αγορές ειδών σούπερ μάρκετ διαδικτυακά. Στην έρευνα συμμετείχαν 2.485 κάτοικοι της χώρας, ηλικίας άνω των 18, που χωρίστηκαν σε τρεις ηλικιακές ομάδες (18-34, 35-54 και 55+).

Από την έρευνα προέκυψε πως κατά 18% οι ερωτηθέντες έκαναν όλες τις αγορές ειδών παντοπωλείου online, ενώ το ποσοστό όσων δεν έχουν πραγματοποιήσει ποτέ αγορές προϊόντων αυτής της κατηγορίας από το διαδίκτυο ήταν 20%. Μεταξύ των πρώτων, ποσοστό 44% ήταν άνω των 55 ετών, 34% ανήκαν στην ομάδα 19 έως 34 ετών και 22% στην ηλικιακή ομάδα 35–54.

Αιτιολογώντας την επιλογή τους, απάντησαν σε ποσοστό 24% πως ήταν ένας βολικός τρόπος πραγματοποίησης αγορών, το 18% απάντησε πως απαιτούσε λιγότερο κόπο και το 14% πως οι online αγορές διευκόλυναν τον έλεγχο των εξόδων. Από το σύνολο όσων δεν αγόρασαν ποτέ διαδικτυακά είδη σούπερ μάρκετ, το 31% είπε πως βρίσκει ευχάριστη την επίσκεψη στο κατάστημα και παράλλήλα πως του αρέσει να βλέπει τα προϊόντα και τις προσφορές, το 21% πως δεν είναι τόσο συχνά στο σπίτι, ώστε να μπορεί να παραλάβει την παραγγελία του και το 17% πως δεν πιστεύει πως τα προϊόντα θα είναι φρέσκα.

Καταγράφοντας τα δύο άκρα σε ό,τι αφορά την αγοραστική συμπεριφορά, δηλαδή την ομάδα που πραγματοποιεί τακτικά online αγορές και την ομάδα που κάνει αγορές διαδικτυακά μόνο ευκαιριακά, οι αναλυτές αναφέρουν πως τα αντίστοιχα ποσοστά είναι 33% και 29%. Στην πλειονότητά τους, όσοι αγοράζουν online ταχυκίνητα προϊόντα δήλωσαν πως πραγματοποιούν τις αγορές τους χρησιμοποιώντας laptop (62%), ενώ παραγγελίες μέσω κινητού τηλεφώνου δίνει το 18%, desktop το 14% και tablet το 6%.

Στην ερώτηση αν θα ήθελαν να παραδίδονται οι παραγγελίες τους από υπάλληλο της εταιρείας, ενώ λείπουν από το σπίτι, κατά 42% απάντησαν θετικά, ενώ κατά 58% αρνητικά. Ερωτηθέντες αν οι αγορές τους έγιναν από ένα συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ, διαδικτυακά ή στο φυσικό κατάστημα, απάντησαν κατά 65% θετικά, κατά 34% πως επέλεξαν σημείο αγορών βάσει του κριτηρίου της τιμής, κατά 28% πως είχαν ως κριτήριο επιλογής την ποιότητα του προϊόντος και μόλις το 19% τις προσφορές και τις εκπτώσεις.

Τέλος, οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να εκφέρουν τη γνώμη τους σχετικά με το αν πιστεύουν πως τα σούπερ μάρκετ θα πωλούν στο μέλλον μόνο διαδικτυακά τα προϊόντα τους. Η πλειονότητα δεν πιστεύει σε ένα τέτοιο ενδεχόμενο (86%), αλλά σε ποσοστό 14% οι συμμετέχοντες στην έρευνα δήλωσαν πως είναι πιθανή αυτή η προοπτική.

Ενδιαφέρον έχει η δήλωση της Claire Mullan, head of marketing της Awin, με αφορμή την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων της έρευνας: «O κόσμος μας», είπε, «στηρίζεται όλο και περισσότερο στο e-commerce και οι καταναλωτές προσαρμόζονται σε αυτή την πραγματικότητα. Ενώ είναι ακόμη μακριά η στιγμή που η πλειονότητα των ανθρώπων θα αγοράζει διαδικτυακά τα ταχυκίνητα προϊόντα, είναι ενθαρρυντικό να διαπιστώνεις πόσο πιστοί σε αυτή τη διαδικασία είναι όσοι την υιοθετούν».

σελφ σερβις (T. 489)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION