σελφ σερβις - Απαιτείται σοβαρή προσέγγιση στο food to go

Σάββατο, 30 Μαΐου 2020

Είσοδος Χρήστη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Απαιτείται σοβαρή προσέγγιση στο food to go

19 Νοεμβρίου 2018 | 10:56 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: Food to Go,News,Διεθνή

Απαιτείται σοβαρή μελέτη και επένδυση στη δημιουργία χώρων πώλησης έτοιμου φαγητού (food to go) στις αίθουσες των σούπερ μάρκετ, ώστε να φέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, σε επίπεδο επισκεψιμότητας και κερδοφορίας.

Όπως δείχνει πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε στη Μ. Βρετανία η εταιρεία Harris Interactive για λογαριασμό του περιοδικού The Grocer, στην ερώτηση «Τι είδους food to go μεσημεριανό προτιμάτε να αγοράζετε;», μεταξύ των 1.400 περίπου ερωτηθέντων το 55% απάντησε σάντουιτς, το 27% ζεστό φαγητό, το 8% σαλάτες, το 4% σούπες και το 4% σούσι. Σε όλες τις παραπάνω κατηγορίες τα βρετανικά σούπερ μάρκετ έχουν επενδύσει σημαντικά, με τα ανάλογα αποτελέσματα.

Για παράδειγμα, το ενδιαφέρον των πελατών προσεκλύουν οι χώροι προετοιμασίας και πώλησης σούσι της Waitrose, τα Shusi Daily, που λειτουργούν σε 75 καταστήματά της, και της Asda, που εγκαινιάστηκαν πρόσφατα. Η Tesco έχει εγκαινιάσει πιλοτικά αντίστοιχους χώρους, σε συνεργασία με τη Yo Shushi. Οι κινήσεις αυτές δείχνουν πόσο σοβαρά αντιμετωπίζουν το θέμα οι επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ στην εν λόγω χώρα, ώστε να μην περιορίζουν την προσφορά τους σε μια ποικιλία από έτοιμα σάντουιτς και σε κάποια προπαρασκευασμένα φαγητά, ζεστά ή κρύα.

Σύμφωνα με την Kantar, η αγορά food to go ανέρχεται πλέον σε 25 δισ. λίρες και οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ έχουν ήδη μερίδιο 20%. Όμως οι αναλυτές σημειώνουν πως το οργανωμένο λιανεμπόριο κινδυνεύει να χάσει μερίδιο από τις εταιρείες που προσφέρουν υπηρεσίες γρήγορου φαγητού, οι οποίες αναπτύσσονται με γοργούς ρυθμούς (από 15% ποσοστό στο σύνολο των επισκέψεων για μεσημεριανό φαγητό πέρυσι σε 13% φέτος).

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος

Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION