σελφ σερβις - Χωρίς ιδιαίτερη ανάπτυξη τα PL της Amazon στα είδη σούπερ μάρκετ

Σάββατο, 18 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Χωρίς ιδιαίτερη ανάπτυξη τα PL της Amazon στα είδη σούπερ μάρκετ

16 Ιουλίου 2018 | 13:53 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Private Label,Διεθνή

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τα σούπερ μάρκετ, στον τομέα ανάπτυξης των PL της Amazon. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 7.000 PL προϊόντα, από τα οποία ποσοστό μικρότερο του 2% αντιστοιχεί σε κατηγορίες προϊόντων που διαθέτουν κατά κύριο λόγο τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την Coresight Research, αμερικανική εταιρεία ερευνών, το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που φέρουν την επωνυμία του online λιανέμπορου αφορά σε προϊόντα ένδυσης-υπόδησης (περίπου 5.000). Πρόκειται για την κατηγορία που σημειώνει τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης, σύμφωνα με τους αναλυτές της. Αντίθετα, στα τρόφιμα και τα προϊόντα οικιακής φροντίδας η ανάπτυξη είναι αμελητέα, ενώ στα καλλυντικά η εταιρεία διαθέτει μόνο δύο προϊόντα PL.

Δύο brand της Amazon περιλαμβάνουν 124 τρόφιμα και ποτά: η Wickedly Prime 81 και η Happy Belly 43, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 1,8% στο σύνολο των 6.825 προϊόντων PL. Στην κατηγορία των προϊόντων υγείας (πχ βιταμίνες, πάνες κλπ) και οικιακής φροντίδας το ποσοστό είναι περίπου το ίδιο, με συνολικά 126 προϊόντα Amazon Essentials, Amazon Basics και Presto. Παρά το χαμηλό ποσοστό τους στο σύνολο της γκάμας προϊόντων, τα PL της Amazon που αφορούν σε προϊόντα σούπερ μάρκετ αξιολογούνται πολύ θετικά από τους καταναλωτές (η σειρά Amazon Elements έχει κατά Μ.Ο. 4,4 στα 5 αστέρια).

Στο σύνολο, κατά 72% τα PL προϊόντα της ( 4.904) ανήκουν στην κατηγορία της ένδυσης - υπόδησης και των αξεσουάρ, ενώ η αμέσως επόμενη μεγαλύτερη κατηγορία απαρτίζεται από προϊόντα για το σπίτι (852 κωδικοί, 12,5%). Άλλες κατηγορίας περιλαμβάνουν εργαλεία και εξοπλισμό (239 κωδικοί, 3,5%), ηλεκτρονικά (217 κωδικοί, 3,2%) και είδη γραφείου (90 κωδικοί, 1,3%).

σελφ σερβις (T. 485)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Ελληνικές Εξαγωγές Τροφίμων: Πυλώνας της εγχώριας επιχειρηματικής εξωστρέφειας

Η βιομηχανία τροφίμων-ποτών αναδεικνύεται σε βασικό πυλώνα στήριξης της εξαγωγικής δραστηριότητας της χώρας και μάλιστα σε δυσμενείς οικονομικές συνθήκες για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεών της. Κόντρα στην ύφεση της οικονομίας, στο αρνητικό κλίμα διεθνώς για τη χώρα από την έναρξη της κρίσης, όπως και στα capital controls, κατάφερε την περίοδο 2012-2016 να διατηρεί ανοδική την εξωστρεφή της δράση, όταν μάλιστα στο ίδιο διάστημα οι ελληνικές εξαγωγές στο σύνολό τους εξελίχθηκαν πτωτικά.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION