σελφ σερβις - Χωρίς ιδιαίτερη ανάπτυξη τα PL της Amazon στα είδη σούπερ μάρκετ

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Χωρίς ιδιαίτερη ανάπτυξη τα PL της Amazon στα είδη σούπερ μάρκετ

16 Ιουλίου 2018 | 13:53 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Private Label,Διεθνή

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας για τα σούπερ μάρκετ, στον τομέα ανάπτυξης των PL της Amazon. Η εταιρεία διαθέτει περίπου 7.000 PL προϊόντα, από τα οποία ποσοστό μικρότερο του 2% αντιστοιχεί σε κατηγορίες προϊόντων που διαθέτουν κατά κύριο λόγο τα σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την Coresight Research, αμερικανική εταιρεία ερευνών, το υψηλότερο ποσοστό προϊόντων που φέρουν την επωνυμία του online λιανέμπορου αφορά σε προϊόντα ένδυσης-υπόδησης (περίπου 5.000). Πρόκειται για την κατηγορία που σημειώνει τον ταχύτερο ρυθμό ανάπτυξης, σύμφωνα με τους αναλυτές της. Αντίθετα, στα τρόφιμα και τα προϊόντα οικιακής φροντίδας η ανάπτυξη είναι αμελητέα, ενώ στα καλλυντικά η εταιρεία διαθέτει μόνο δύο προϊόντα PL.

Δύο brand της Amazon περιλαμβάνουν 124 τρόφιμα και ποτά: η Wickedly Prime 81 και η Happy Belly 43, αντιπροσωπεύοντας ποσοστό 1,8% στο σύνολο των 6.825 προϊόντων PL. Στην κατηγορία των προϊόντων υγείας (πχ βιταμίνες, πάνες κλπ) και οικιακής φροντίδας το ποσοστό είναι περίπου το ίδιο, με συνολικά 126 προϊόντα Amazon Essentials, Amazon Basics και Presto. Παρά το χαμηλό ποσοστό τους στο σύνολο της γκάμας προϊόντων, τα PL της Amazon που αφορούν σε προϊόντα σούπερ μάρκετ αξιολογούνται πολύ θετικά από τους καταναλωτές (η σειρά Amazon Elements έχει κατά Μ.Ο. 4,4 στα 5 αστέρια).

Στο σύνολο, κατά 72% τα PL προϊόντα της ( 4.904) ανήκουν στην κατηγορία της ένδυσης - υπόδησης και των αξεσουάρ, ενώ η αμέσως επόμενη μεγαλύτερη κατηγορία απαρτίζεται από προϊόντα για το σπίτι (852 κωδικοί, 12,5%). Άλλες κατηγορίας περιλαμβάνουν εργαλεία και εξοπλισμό (239 κωδικοί, 3,5%), ηλεκτρονικά (217 κωδικοί, 3,2%) και είδη γραφείου (90 κωδικοί, 1,3%).

σελφ σερβις (T. 485)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION