σελφ σερβις - High-Tech κατάστημα Walmart στην Κίνα

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

High-Tech κατάστημα Walmart στην Κίνα

21 Μαΐου 2018 | 11:03 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τεχνολογία

Το πρώτο της μικρό σούπερ μάρκετ παρουσίασε η Walmart στην Κίνα, με στόχο να εξυπηρετήσει τους πελάτες των πυκνοκατοικημένων περιοχών.

Το κατάστημα έχει χώρο πώλησης περίπου 1.200τμ, περίπου το 10% ενός συνηθισμένου σούπερ μάρκετ της αλυσίδας, και διαθέτει πάνω από 8.000 κωδικούς, ενώ το 90% περίπου των προϊόντων θα είναι πωλούνται και μέσω του JD.com. Το ενδιαφέρον στοιχείο λειτουργίας του νέου σημείου πώλησης είναι ότι διαμορφώνει την τοποθέτηση των προϊόντων στο ράφι αξιοποιώντας ένα hi-tech σύστημα.

Οι υπάλληλοι διευκολύνονται στον εντοπισμό των προϊόντων που συνθέτουν μια παραγγελία, ενώ η εκτέλεσή της μπορεί να γίνει εντός 30 λεπτών, όταν το σημείο παράδοσης βρίσκεται σε απόσταση έως 2 χιλ. Επίσης, οι πελάτες θα μπορούν να κάνουν την πληρωμή των αγορών τους χρησιμοποιώντας mobile συσκευές, μέσω WeChat Pay. Το κατάστημα έχει ως στόχο την προσφορά omnichannel εμπειρίας, με την εκμετάλλευση των ισχυρών σημείων της Walmart και του JD.com.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, την ημέρα των εγκαινίων του καταστήματος σημειώθηκε ένα νέο ρεκόρ στο JD.com, αφού δέχθηκε πάνω από 1.000 online παραγγελίες. Η ταχύτερη παράδοση πραγματοποιήθηκε σε λιγότερο από 10’ από τη στιγμή της παραγγελίας. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα εξάπλωσης της νέας τάσης των μικρών καταστημάτων λιανικής τροφίμων, που αφορά στην ανάπτυξη από κοινού των online και των offline υπηρεσιών, όπως στα Alibaba’s Hema Fresh and JD.com’s 7Fresh.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION