σελφ σερβις - Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Lidl Hellas: Οι στρατηγικές προτεραιότητές μας

Κυριακή, 24 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ιάκωβος Ανδρεανίδης, Lidl Hellas: Οι στρατηγικές προτεραιότητές μας

24 Μαΐου 2016 | 00:00 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Ιάκωβος Ανδρεανίδης

Στην ενίσχυση των τοπικών παραγωγών, την τόνωση των επενδύσεων και τη διεκδίκηση νέων μεριδίων αγοράς στοχεύει η Lidl Hellas, αναφέρει σε συνέντευξή του στο σελφ σέρβις ο κ. Ιάκωβος Ανδρεανίδης, πρόεδρος διοίκησης της αλυσίδας. Τονίζει ότι η εταιρεία του παραμένει προσηλωμένη στην ποιότητα των προϊόντων της, χωρίς να εγκαταλείπει τον αγώνα γι’ ανταγωνιστικότερες τιμές, ξεκαθαρίζοντας ότι δεν είναι στις προθέσεις της η εμπλοκή στο ράλι συγκέντρωσης του κλάδου στην Ελλάδα.

Το κείμενο που ακολουθεί είναι προϊόν έγγραφων απαντήσεων της εταιρείας στις ερωτήσεις μας, πράγμα ασφαλώς όχι ασυνήθιστο. Αν και ζητήσαμε μια σύντομη τηλεφωνική επικοινωνία και γνωριμία μας με τον κ. Ιάκωβο Ανδρεανίδη, η εταιρεία το απέκλεισε, εμμένοντας, όπως πάντα, στη γνώριμη επικοινωνιακή στρατηγική της να απαντά μόνο εγγράφως, πράγμα σεβαστό.

σελφ σέρβις: Αν και discounter, δίνετε τελευταία μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων σας. Τι σας οδήγησε στην απόφαση αυτή;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: H ποιότητα των προϊόντων μας είναι η βασική προτεραιότητά μας και από την αρχή της λειτουργίας μας στοχεύουμε στην παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας στις ανταγωνιστικότερες τιμές. Για να αναδείξουμε περαιτέρω την ποιότητα και αυθεντικότητα των προϊόντων μας ξεκινήσαμε τον Φεβρουάριο μια μεγάλη καμπάνια. Στη Lidl φροντίζουμε να αξίζει κάθε προϊόν που έρχεται στα χέρια κάθε καταναλωτή, να είναι πάντα φρέσκο και ποιοτικά άψογο. Και αυτό το επιτυγχάνουμε με προσεκτικά επιλεγμένες συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς, με καθημερινή τροφοδοσία φρέσκων προϊόντων, με συνεχείς και αυστηρούς ελέγχους ποιότητας και με τήρηση υψηλών προδιαγραφών κατά τη μεταφορά, τη συντήρηση και τη συσκευασία των προϊόντων. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας, αυτήν καταδεικνύουμε καθημερινά στην πράξη και αυτήν στοχεύουμε να αναδείξουμε μέσω της καμπάνιας «Αξίζει και Φαίνεται».

Αναπροσαρμόζουμε την πολιτική μας

σελφ σέρβις: Σε τι βαθμό έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα λόγω της ύφεσης και πώς προσαρμόζετε ως αλυσίδα ανάλογα την πολιτική σας;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει ως αποτέλεσμα της ύφεσης. Βάσει των καταναλωτικών ερευνών που δημοσιοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αναζητούν τις προσφορές και τις οικονομικότερες τιμές, καθώς το καλάθι τους έχει περιοριστεί. Και αυτό επιβεβαιώνεται σε καθημερινή βάση μέσα από τα καταστήματά μας. Δείχνοντας απόλυτο σεβασμό στις δυσκολίες που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, αναπροσαρμόζουμε την πολιτική μας, προχωράμε σε εβδομαδιαίες προσφορές στα είδη πρώτης ανάγκης, αλλά και σε μεγάλη γκάμα προϊόντων μας, ώστε ο καταναλωτής να έχει τη δυνατότητα να προμηθεύεται τα προϊόντα που επιθυμεί, ακόμη πιο οικονομικά. Επίσης, μειώνουμε το κόστος, ελαχιστοποιώντας τα κέρδη μας, κρατώντας πάντα την ποιότητα των προϊόντων μας το ίδιο ψηλά. Στόχος μας είναι να βρούμε θετικούς τρόπους για να αντιμετωπίσουμε την ύφεση και να δώσουμε στο καταναλωτή ό,τι χρειάζεται. Και οι Έλληνες καταναλωτές μάς ανταμείβουν καθημερινά με την εμπιστοσύνη τους.

Βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας

σελφ σέρβις: Είστε ο μοναδικός discounter που όχι απλά επιβίωσε, αλλά και αναπτύχθηκε στην Ελλάδα. Υπάρχει περιθώριο να διεισδύσετε περαιτέρω στην κατανάλωση, δεδομένου ότι απέναντί σας τα κλασικά σούπερ μάρκετ οργανώνονται σε μεγαλύτερα σχήματα;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Πρωτεύων στόχος μας είναι όλες οι δράσεις μας να αναπτύσσονται με κριτήριο την άρτια εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Όσο οι καταναλωτές μάς εμπιστεύονται και μας προτιμούν για τις καθημερινές τους αγορές, εμείς θα επεκτείνουμε και θα βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Αποστάσεις από τη συγκέντρωση του κλάδου

σελφ σέρβις: Είναι στα σχέδιά σας να συμμετάσχετε ενεργά στη συγκέντρωση της αγοράς;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Η νέα διαμορφωμένη οικονομική κατάσταση έχει φέρει μεγάλες ανακατατάξεις και αλλαγές στο λιανεμπόριο και στο εμπόριο εν γένει. Εμείς δεν προχωράμε σε συγκέντρωση της αγοράς, τονώνουμε την αγορά, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας, επενδύουμε και αναπτύσσουμε δράσεις επωφελείς για τους καταναλωτές και την ελληνική κοινωνία.

Το κείμενο που ακολουθεί είναι προϊόν έγγραφων απαντήσεων της εταιρείας στις ερωτήσεις μας, πράγμα ασφαλώς όχι ασυνήθιστο. Αν και ζητήσαμε μια σύντομη τηλεφωνική επικοινωνία και γνωριμία μας με τον κ. Ιάκωβο Ανδρεανίδη, η εταιρεία το απέκλεισε, εμμένοντας, όπως πάντα, στη γνώριμη επικοινωνιακή στρατηγική της να απαντά μόνο εγγράφως, πράγμα σεβαστό.

σελφ σέρβις: Αν και discounter, δίνετε τελευταία μεγαλύτερη έμφαση στην ποιότητα των προϊόντων σας. Τι σας οδήγησε στην απόφαση αυτή;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: H ποιότητα των προϊόντων μας είναι η βασική προτεραιότητά μας και από την αρχή της λειτουργίας μας στοχεύουμε στην παροχή προϊόντων υψηλής ποιότητας στις ανταγωνιστικότερες τιμές. Για να αναδείξουμε περαιτέρω την ποιότητα και αυθεντικότητα των προϊόντων μας ξεκινήσαμε τον Φεβρουάριο μια μεγάλη καμπάνια. Στη Lidl φροντίζουμε να αξίζει κάθε προϊόν που έρχεται στα χέρια κάθε καταναλωτή, να είναι πάντα φρέσκο και ποιοτικά άψογο. Και αυτό το επιτυγχάνουμε με προσεκτικά επιλεγμένες συνεργασίες με Έλληνες παραγωγούς, με καθημερινή τροφοδοσία φρέσκων προϊόντων, με συνεχείς και αυστηρούς ελέγχους ποιότητας και με τήρηση υψηλών προδιαγραφών κατά τη μεταφορά, τη συντήρηση και τη συσκευασία των προϊόντων. Αυτή είναι η φιλοσοφία μας, αυτήν καταδεικνύουμε καθημερινά στην πράξη και αυτήν στοχεύουμε να αναδείξουμε μέσω της καμπάνιας «Αξίζει και Φαίνεται».

Αναπροσαρμόζουμε την πολιτική μας

σελφ σέρβις: Σε τι βαθμό έχουν αλλάξει οι καταναλωτικές συνήθειες στην Ελλάδα λόγω της ύφεσης και πώς προσαρμόζετε ως αλυσίδα ανάλογα την πολιτική σας;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Οι καταναλωτικές συνήθειες των Ελλήνων έχουν αλλάξει ως αποτέλεσμα της ύφεσης. Βάσει των καταναλωτικών ερευνών που δημοσιοποιούνται ανά τακτά χρονικά διαστήματα, αναζητούν τις προσφορές και τις οικονομικότερες τιμές, καθώς το καλάθι τους έχει περιοριστεί. Και αυτό επιβεβαιώνεται σε καθημερινή βάση μέσα από τα καταστήματά μας. Δείχνοντας απόλυτο σεβασμό στις δυσκολίες που βιώνουν σήμερα οι Έλληνες, αναπροσαρμόζουμε την πολιτική μας, προχωράμε σε εβδομαδιαίες προσφορές στα είδη πρώτης ανάγκης, αλλά και σε μεγάλη γκάμα προϊόντων μας, ώστε ο καταναλωτής να έχει τη δυνατότητα να προμηθεύεται τα προϊόντα που επιθυμεί, ακόμη πιο οικονομικά. Επίσης, μειώνουμε το κόστος, ελαχιστοποιώντας τα κέρδη μας, κρατώντας πάντα την ποιότητα των προϊόντων μας το ίδιο ψηλά. Στόχος μας είναι να βρούμε θετικούς τρόπους για να αντιμετωπίσουμε την ύφεση και να δώσουμε στο καταναλωτή ό,τι χρειάζεται. Και οι Έλληνες καταναλωτές μάς ανταμείβουν καθημερινά με την εμπιστοσύνη τους.

Βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας

σελφ σέρβις: Είστε ο μοναδικός discounter που όχι απλά επιβίωσε, αλλά και αναπτύχθηκε στην Ελλάδα. Υπάρχει περιθώριο να διεισδύσετε περαιτέρω στην κατανάλωση, δεδομένου ότι απέναντί σας τα κλασικά σούπερ μάρκετ οργανώνονται σε μεγαλύτερα σχήματα;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Πρωτεύων στόχος μας είναι όλες οι δράσεις μας να αναπτύσσονται με κριτήριο την άρτια εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού. Όσο οι καταναλωτές μάς εμπιστεύονται και μας προτιμούν για τις καθημερινές τους αγορές, εμείς θα επεκτείνουμε και θα βελτιώνουμε τις υπηρεσίες μας.

Αποστάσεις από τη συγκέντρωση του κλάδου

σελφ σέρβις: Είναι στα σχέδιά σας να συμμετάσχετε ενεργά στη συγκέντρωση της αγοράς;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Η νέα διαμορφωμένη οικονομική κατάσταση έχει φέρει μεγάλες ανακατατάξεις και αλλαγές στο λιανεμπόριο και στο εμπόριο εν γένει. Εμείς δεν προχωράμε σε συγκέντρωση της αγοράς, τονώνουμε την αγορά, δημιουργούμε νέες θέσεις εργασίας, επενδύουμε και αναπτύσσουμε δράσεις επωφελείς για τους καταναλωτές και την ελληνική κοινωνία.


Επενδύσεις 100 εκατ. ευρώ φέτος

σελφ σέρβις: Τι προβλέπει το επενδυτικό σας πλάνο για την επόμενη τριετία; Τι κεφάλαια θα επενδύσετε και σε τι βαθμό θα επεκτείνετε το δίκτυό σας;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Όλα αυτά τα χρόνια που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα έχουμε επενδύσει περισσότερα από 1,2 δισ. ευρώ. Και το 2016 σκοπεύουμε να επενδύσουμε περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ στην ανάπτυξη του δικτύου των καταστημάτων μας, στην επέκταση των αποθηκών που έχουμε στην Αττική και τα Τρικάλα, αλλά και στον εκσυγχρονισμό των υφισταμένων καταστημάτων. Ιδιαίτερα σημαντική είναι η επένδυσή μας στην ελληνική οικονομία, με την επιστροφή χρημάτων στην αγορά και στην οικονομία, και τη στήριξη των 3.321 Ελλήνων προμηθευτών και παρόχων υπηρεσιών μας, αλλά και με την καταβολή άνω των 100 εκατομμυρίων ευρώ για τη μισθοδοσία του προσωπικού.

Έμφαση στη συνεργασία με Έλληνες προμηθευτές

σελφ σέρβις: Τι μερίδιο των πωλήσεών σας αντιστοιχεί σε εγχώρια προϊόντα και πόσο επιμένετε στις εισαγωγές;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Από την αρχή θέσαμε ως βασικό μας μέλημα και προτεραιότητα την προμήθεια προϊόντων από την τοπική αγορά εξασφαλίζοντας με αυτόν τον τρόπο ακόμα περισσότερο την καθημερινή φρεσκάδα. Θέτουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στην προώθηση και ανάδειξη των ελληνικών προϊόντων εντός κι εκτός Ελλάδας και των Ελλήνων προμηθευτών και παρόλο που συνεργαζόμαστε σήμερα με έναν αξιόλογο αριθμό προμηθευτών και παρόχων υπηρεσιών στην Ελλάδα, ο στόχος μας είναι να τον αυξάνουμε συνεχώς.

Εξάλλου το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου της Lidl Hellas προέρχεται από την πώληση ελληνικών προϊόντων, ενισχύοντας με τον τρόπο αυτό έμπρακτα την ελληνική τοπική κοινωνία. Συγκεκριμένα πάνω από το 80% του τζίρου μας στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά και πάνω από το 96% στα φρέσκα κρέατα προέρχεται από Έλληνες προμηθευτές, ενώ το σύνολο των κωδικών μας στα φρέσκα ψάρια προέρχεται επίσης από Έλληνες προμηθευτές. Τέλος, στον τομέα γαλακτοκομικών συνεργαζόμαστε με 15 Έλληνες προμηθευτές, από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία τους, όπως για παράδειγμα η εταιρεία Τυράς, αλλά και με μικρότερες τοπικές εταιρείας, όπως οι Καλογεράκης από την Κρήτη και ΛΕΣΒΙΓΑΛ από την Μυτιλήνη.

σελφ σέρβις: Πόσο απέδωσε η πρωτοβουλία που είχατε αναλάβει, για την προώθηση ελληνικών προϊόντων στο δίκτυό σας, στο εξωτερικό;

Ιάκωβος Ανδρεανίδης: Το 2014 πραγματοποιήσαμε την πρώτη Έκθεση Ελληνικών Προϊόντων, Food Expo Eridanous της Lidl Hellas στην Ελλάδα. Η έκθεση απευθυνόταν σε στελέχη και μέλη των διοικήσεων των 26 χωρών της Ευρώπης στις οποίες δραστηριοποιείται η εταιρεία, με βασικό στόχο της να παρουσιαστούν τα ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα που διαθέτει η Lidl Hellas στα καταστήματά της. Αποτέλεσμα της παρουσίασης αυτής ήταν να παραγγελθούν ελληνικά προϊόντα από άλλες χώρες δραστηριότητας της Lidl. Συγκεκριμένα το 2014 παραγγελίες πραγματοποιήθηκαν από έναν αριθμό 20 προμηθευτών και το 2015 από 63.

σελφ σερβις (T. 461)
« 1 2 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION