σελφ σερβις - Wal Mart: Καθετοποίηση της δραστηριότητάς της - επένδυση σε εργοστάσιο γάλακτος

Σάββατο, 25 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Wal Mart: Καθετοποίηση της δραστηριότητάς της - επένδυση σε εργοστάσιο γάλακτος

26 Απριλίου 2016 | 10:42 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Βιομηχανία,Διεθνή,Τάσεις

Την πρόθεσή της να καθετοποιήσει τις δραστηριότητές της ανακοίνωσε πρόσφατα η Wal Mart, με την ίδρυση εργοστάσιου παραγωγής γάλακτος. Η απόφαση αυτή αναλύεται, στο πλαίσιο της μελέτης της τάσης για επέκταση των δραστηριοτήτων του λιανεμπορίου στην παραγωγή, από τον ερευνητή του IGD Canada, Stewart Samuel*, ο οποίος εντάσσει αυτή την επένδυση της αλυσίδας στη γενικότερη στρατηγική της απόφαση να ενισχύσει τον τομέα των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας.

Το εργοστάσιο της Wal Mart θα έχει την έδρα του στο Fort Wayne της Indiana, και η κατασκευή του προγραμματίζεται να ξεκινήσει το ερχόμενο καλοκαίρι. Θα καταλαμβάνει έκταση άνω των 23.000τμ και θα είναι ένα από τα μεγαλύτερα του κλάδου της επεξεργασίας γάλακτος. Η παραγωγή του θα αφορά κυρίως στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας της αλυσίδας Great Value και Member’s Mark, που περιλαμβάνει λευκό και σοκολατούχο γάλα, τα οποία θα διανέμονται σε πάνω από 600 καταστήματα Walmart και Sam’s Club στην Ιντιάνα, το Ιλινόις, το Μίσιγκαν, το Οχάιο και το Βόρειο Κεντάκι.

Η παραγωγή αναμένεται να ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2017. Ο Stewart Samuel εκτιμά πως η απόφαση αυτή λαμβάνεται με στόχο την προσδοκία μείωσης του κόστους αγοράς της πρώτης ύλης, και κατ’ επέκταση, την εξοικονόμηση πόρων οι οποίοι θα επενδυθούν στην πολιτική χαμηλών τιμών του ομίλου και την υποστήριξη της στρατηγικής του EDLP (Every Day Low Price). Όπως είναι γνωστό, το γάλα αποτελεί ένα από τα κομβικά προϊόντα για την προσέλκυση των πελατών στο κατάστημα.

Πέραν αυτού, η αλυσίδα θα αποκτήσει άμεσο έλεγχο στην ποιότητα του παραγόμενου προϊόντος, ευκολία στην παρακολούθηση των αλλαγών των αγοραστικών συνηθειών και την αντίστοιχη προσαρμογή της παραγωγής, αλλά και μεγαλύτερη ευελιξία στη δοκιμή και το λανσάρισμα καινοτόμων προϊόντων. Παράλληλα, η Wal Mart θα έχει τη δυνατότητα να ανταποκριθεί καλύτερα στο αυξανόμενο ενδιαφέρον που δείχνουν οι καταναλωτές για την παραγωγή των τροφίμων και την προέλευση των πρώτων υλών, διαμορφώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την προβολή των στοιχείων που τα χαρακτηρίζουν.

Η συγκεκριμένη πρωτοβουλία δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο απαιτήσεων για την αλυσίδα. Θα πρέπει να λειτουργήσει λαμβάνοντας υπόψη τη σχετική νομοθεσία, ζητήματα ασφάλειας και υγιεινής των τροφίμων, ενώ θα πρέπει παράλληλα να εργαστεί ώστε να ενταχθεί με επιτυχία η νέα δραστηριότητα στο σύνολο των διαδικασιών της υφιστάμενης εφοδιαστικής αλυσίδας, σε ό,τι αφορά τα προϊόντα γάλακτος. Επίσης, η βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της παραγωγής σε σχέση με τη ζήτηση εκ μέρους των καταναλωτών είναι ένα επιπλέον κρίσιμης σημασίας ζήτημα.

Όμως, η Wal Mart είναι βέβαιο πως θα αξιοποιήσει την εμπειρία που έχει αποκτήσει από άλλες αντίστοιχες πρωτοβουλίες, όπως η θυγατρική της IPL στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου παράγονται κυρίως πρώτες ύλες για βιομηχανική χρήση, τα προγράμματα αγροτικής παραγωγής στην Ασία και τα γραφεία για άμεση πρόσβαση σε πρώτες ύλες (τρόφιμα), που έχει εγκαθιδρύσει σε αναπτυσσόμενες αγορές-κλειδιά.

Με αυτή την κίνηση η Wal Μart προστίθεται σε μια σειρά άλλων αλυσίδων των ΗΠΑ, που διαθέτουν παραγωγικές μονάδες, μεταξύ των οποίων και γαλακτοβιομηχανίες:

Η Κroger διαθέτει 37 εργοστάσια, μεταξύ αυτών 15 γαλακτοβιομηχανίες και 2 εργοστάσια παγωτού, με το 40% των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που διανέμει από το δίκτυό της να παράγονται από την ίδια την επιχείρηση.

Η Albertsons Safeway λειτουργεί 19 παραγωγικές μονάδες, μεταξύ των οποίων 6 εργοστάσια παραγωγής γάλακτος, τυριού και βούτυρου για την αλυσίδα, και ειδικότερα για την μάρκα Lucerne Dairy Farms.

Το 2012, η αλυσίδα Meijer εξαγόρασε την βιομηχανία Bareman’s Dairy, η οποία μετονομάστηκε σε Purple Cow Creamery. Έκτοτε, η επιχείρηση συνέχισε της επενδύσεις σε αυτόν τον τομέα, εγκαινιάζοντας ένα νέο εργοστάσιο στην περιοχή του Οχάιο, για την παραγωγή γάλακτος, τυριού cottage και γιαουρτιού.

* Ο Stewart Samuel είναι Program Director του IGD Canada, αρμόδιος για την ανάλυση των δραστηριοτήτων της Wal Mart διεθνώς, αλλά και για τη διαμόρφωση των ερευνητικών προγραμμάτων του IGD στη βόρεια Αμερική (ο IGD είναι βρετανικός φορέας συνεργασίας λιανεμπορίου και προμηθευτών, καθώς και μελέτης των εξελίξεων στον κλάδο, με πάνω από 900 μέλη).

σελφ σερβις (T. 460)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION