σελφ σερβις - Morrisons: Επένδυση στο format του σούπερ μάρκετ

Πέμπτη, 13 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Morrisons: Επένδυση στο format του σούπερ μάρκετ

4 Μαΐου 2016 | 12:39 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τάσεις

Βασικό στοιχείο της στρατηγικής που ακολουθεί η αλυσίδα Morrisons για να επιτύχει τους στόχους ανάπτυξής της αποτελεί η ενδυνάμωση του βασικού καναλιού των σούπερ μάρκετ. Έκφραση αυτής της στρατηγικής αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε και λειτουργεί το νέο της κατάστημα στην περιοχή Colindale του Ηνωμένου Βασιλείου (Μάρτιος 2016), όπου παρουσιάζονται τρόποι τους οποίους χρησιμοποιεί το σύγχρονο λιανεμπόριο για να δημιουργήσει ένα αγοραστικό περιβάλλον που θα ενθουσιάζει τους πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, ακόμη και τα ταμεία έχουν διαφορετικό layout, αλλά και τοποθέτηση σε σχέση με τα εξειδικευμένα τμήματα.

Για παράδειγμα, αντί να βρίσκονται τοποθετημένα απέναντι από τα φρέσκα προϊόντα, έχουν διαγώνια θέση, με το κάθε εξειδικευμένο τμήμα να λειτουργεί ως shop in shop, με το κάθε τμήμα να έχει το δικό του ταμείο και με τα προσυσκευασμένα προϊόντα να είναι τοποθετημένα περιμετρικά. Ένα ακόμη νέο στοιχείο αποτελεί η επένδυση στο έτοιμο φαγητό, με σάντουιτς που ετοιμάζονται εντός του καταστήματος, με μηχανήματα που δίνουν φρέσκο χυμό και άλλες υγιεινές προτάσεις. Επίσης, ενισχυμένη είναι και η προσφορά έθνικ προϊόντων, που άλλωστε χαρακτηρίζει τα καταστήματα της αλυσίδας, καθώς και το τμήμα των ειδών μόδας.

Όμως, το τμήμα που αποτελεί τη σημαντικότερη αλλαγή είναι το Party Zone, όπου είναι συγκεντρωμένα όλα τα προϊόντα που σχετίζονται με γιορτές και πάρτι, όπως μπαλόνια, κάρτες, ζαχαρώδη κλπ. Παράλληλα, το τμήμα λειτουργεί ως σημείο παραγγελιών για τούρτες γενεθλίων, κρασιά, ακόμη και για ανθοδέσμες. Στόχος είναι να γίνει το τμήμα, μέσω της δημιουργίας μιας χαρούμενης ατμόσφαιρας και της προσφοράς χρήσιμων προϊόντων και υπηρεσιών, σημείο αναφοράς για τους γονείς που θέλουν να οργανώσουν ένα παιδικό πάρτι. Τέλος, εκτιμάται πως δυνατό «χαρτί» του καταστήματος αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο προβάλλονται οι συμφέρουσες προσφορές, με τις μεγάλες εκπτώσεις στην κεφαλή της γόνδολας και με διαφήμιση των προσφορών που σχετίζονται με τη χρήση της κάρτας πιστότητας και με πιο premium προϊόντα.

σελφ σερβις (T. 460)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION