σελφ σερβις - ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού

Τετάρτη, 20 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΑΒ ΒΑΣΙΛOΠΟΥΛΟΣ: Το νέο πρόσωπο του καταστήματος της Εθνικής Οδού

14 Δεκεμβρίου 2015 | 12:28 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Προφίλ εταιρείας

Το ΑΒ Βασιλόπουλος στο 20° χλμ της ΕΟ Αθηνών-Λαμίας είναι πασίγνωστο όσο και το κατάστημα της αλυσίδας στο Ελληνικό. Όταν το επισκεφθήκαμε, είχαν περάσει μόλις λίγες ημέρες από τα εγκαίνια της λειτουργίας του (22 Οκτωβρίου), μετά τη ριζική ανακαίνισή του, που έγινε σε διάστημα δυόμισι μηνών. Συναντήσαμε, λοιπόν, ένα διαφορετικό, ένα «άλλο» κατάστημα από εκείνο που γνωρίζαμε μέχρι τις 10 Αυγούστου, οπότε ξεκίνησε η ανακαίνιση, με εντελώς νέα χωροταξική διαρρύθμιση, νέα τμήματα πωλήσεων και καινούργιο αρχιτεκτονικό και εμπορικό layout.

Ξεναγοί μας στο κυριολεκτικά νέο κατάστημα, αφού μόνο το κέλυφός του παρέμεινε το ίδιο, ήταν ο κ. Κώστας Μίχας, περιφερειακός διευθυντής της εταιρείας, και ο κ. Γιώργος Δημητρακόπουλος, διευθυντής του καταστήματος. Η εν λόγω εμπορική μονάδα, έκτασης χώρου πωλήσεων 3.600τμ, δημιουργήθηκε το 1992 με γνώμονα το ΑΒ Βασιλόπουλος στο Ελληνικό, του οποίου την εξέλιξη (αρχιτεκτονική, κατανομής εμπορικού χώρου κλπ) σε γενικές γραμμές ακολούθησε, μέχρι την ανακαίνισή του φέτος, που έγινε στο πλαίσο του τριετούς πλάνου rebranding, που υλοποιεί η αλυσίδα στο σύνολο των καταστημάτων του δικτύου της. Παρεμπιπτόντως σημειώνουμε ότι στα δύο προαναφερόμενα καταστήματα της εταιρείας υποστασιοποιείται η στρατηγική της στην πλήρη μορφική έκφρασή της σαν γενικός κανόνας της εικόνας του «Αλφαβητικού» καταστήματος. Απλώς, ανάλογα με την έκταση του εκάστοτε «Αλφαβητικού» καταστήματος και την περιοχή εγκατάστασής του, προσαρμόζεται κατασκευαστικά και από άποψη μάρκετινγκ η σχετική εικόνα, τρόπον τινά σαν διαφορετικού βαθμού «αφαίρεση» της μορφικής της πληρότητας, όπως υπάρχει στα «δίδυμα» καταστήματα.

Σε κάθε περίπτωση χρήζει επισήμανσης η επιστημονικοτεχνική επάρκεια και πλούσια εμπειρία της εταιρείας να σχεδιάζει και να επιβλέπει την υλοποίηση των σχετικών κατασκευών εξ ολοκλήρου η ίδια. Τα αρμόδια τμήματά της συγκροτούν ομάδες εργασίας, τις οποίες συμπληρώνουν οι επικεφαλής των υποψήφιων για ανακαίνιση καταστημάτων, ώστε το έργο της ανακαίνισης να εξελίσσεται στον βέλτιστο χρόνο και με κινήσεις χειρουργικής ακριβείας. Άλλωστε, πριν την εκκίνηση των κατασκευαστικών εργασιών το κατάστημα είναι ήδη «έτοιμο» στην παραμικρή του λεπτομέρεια, εννοείται επί οθόνης (στερεοσκοπική απεικόνιση). «Περίπου για ένα πεντάμηνο πριν αρχίσει το έργο, συναντιόμαστε ως ομάδα κάθε εβδομάδα, συμπληρώνοντας κάθε φορά κάτι καινούριο στο σχέδιο», μας είπε χαρακτηριστικά ο κ. Μίχας. Σημειώνουμε ότι η προηγούμενη ανακαίνιση του καταστήματος, που απασχολεί προσωπικό 185 ατόμων και διαθέτει αθροιστικά περί τις 280 θέσεις υπαίθριου και υπόγειου πάρκινγκ πελατών, έγινε το 2005 με σημαντικές βελτιώσεις, αλλά χωρίς ριζικό χαρακτήρα όπως τώρα.

Έμφαση στο φρέσκο και στην πιστότητα του πελάτη
Κατά το 50% ο τζίρος του καταστήματος προέρχεται από τις πωλήσεις φρέσκων και αλλοιωσίμων προϊόντων, πράγμα δηλωτικό της στρατηγικής προτεραιότητας της εταιρείας (ενδεικτικά, μόνο οι πωλήσεις τυροκομικών φτάνουν περίπου το 10% του συνολικού τζίρου του!). Κατά το υπόλοιπο 50%, το μείζον τμήμα του τζίρου προέρχεται και πάλι από τρόφιμα, από τα συσκευασμένα. Στο πλαίσιο αυτό, όπως μας εξήγησαν οι συνομιλητές μας, «ο πρώτιστος σκοπός της ανακαίνισης ήταν να τονώσουμε ακόμα περισσότερο την εμπιστοσύνη του πελάτη μας για την εγγύηση φρεσκάδας που έχει ψωνίζοντας από εμάς, και την ικανοποίησή του ότι εδώ τα ψώνια του είναι μια ευχάριστη υπόθεση γιατί έχουν, ταυτόχρονα, υψηλή ποιότητα, ποικιλία για κάθε ανάγκη ή γούστο κι ένα κολακευτικό περιβάλλον όσο πουθενά αλλού. Του δίνουμε, λοιπόν, νέα επιχειρήματα για να παραμένει πιστός στο κατάστημά μας!». Οι φωτογραφίες που επιλέξαμε, με τις συνοδευτικές τους πληροφορίες, δίνουν ασφαλώς μια ιδέα για την αναμορφωμένη αντίληψη του shops in shop προτύπου, βάσει της οποίας δομήθηκε ο εμπορικός χώρος και αναδείχθηκαν αισθητικά τα επιμέρους τμήματά του, παλαιά και νέα. Θα ήταν παράλειψη, ωστόσο, αν από τις εντυπώσεις μας δεν καταγράφαμε, για παράδειγμα,

  • την εντυπωσιακά μεγάλη συλλογή των ελληνικών λικέρ που συναντήσαμε
  • το νέο τμήμα παραγωγής σάντουιτς, σαλάτας και πίτσας, που είτε διατίθενται έτοιμα είτε παρασκευάζονται κατόπιν παραγγελίας του πελάτη
  • την ιδέα ότι ο καλοφαγάς πελάτης μπορεί να ψωνίζει από το ίδιο τμήμα σολομό, προσούτο και τυρί ή να παραγγέλλει μαριναρισμένα κρέας και ψάρι από το ιχθυοπωλείο και το κρεοπωλείο
  • και την ιδέα ότι το κατάστημα σε νοιάζεται, προσφέροντάς σου μαζεμένα τα προϊόντα χωρίς γλουτένη, όπως και βιταμίνες, αν έτυχε να ζεις με τις ιδιαιτερότητες της υγείας, που οι περισσότεροι συνήθως τις αγνοούν…

σελφ σερβις (T. 455)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION