σελφ σερβις - Retail Technology Conference 2011: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελατοκεντρικού επιχειρείν

Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Retail Technology Conference 2011: Η τεχνολογία στην υπηρεσία του πελατοκεντρικού επιχειρείν

14 Δεκεμβρίου 2011 | 14:46 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Συνέδρια,Τεχνολογία

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 2 Νοεμβρίου στο αμφιθέατρο ΟΤΕΑcademy η εκδήλωση «Retail Technology Conference 2011», που διοργάνωσαν τα περιοδικά «σελφ σέρβις» και «Net Week» της Boussias Communications. Το θέμα της εκδήλωσης ήταν εστιασμένο στη συμβολή των σύγχρονων τεχνολογικών λύσεων στην προσέλκυση του ενδιαφέροντος του πελάτη, τη βέλτιστη λειτουργία των λιανεμπορικών επιχειρήσεων, την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητάς τους, με σχετικά case studies, εγχώρια και διεθνή.

Την εκδήλωση τίμησαν με τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις τους δύο διακεκριμένοι διεθνείς ομιλητές:

Ο κ. Martin Newman, ένας από τους πλέον έμπειρους και καταξιωμένους e-commerce experts στη διεθνή αγορά, ο οποίος ανέπτυξε το πώς οι σημαντικότερες διεθνείς αλυσίδες εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους από όλα τα διαθέσιμα κανάλια και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα της επιχείρησης με το μικρότερο δυνατό κόστος, και ο κ. Joachim Pinhammer, Senior Retail Analyst της Planet Retail, της σημαντικότερης εταιρείας online παροχής πληροφοριών, σχετικά με το παγκόσμιο λιανεμπόριο και τον κλάδο του foodservice, ο οποίος παρουσίασε και σχολίασε τα συμπεράσματα ερευνών, σχετικά με τις τάσεις και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στον χώρο του retail technology.

Το ρεπορτάζ, ωστόσο, για λόγους επιβεβλημένης οικονομίας χώρου, θα επικεντρωθεί στην παρουσίαση των εισηγήσεων εκπροσώπων των λιανεμπορικών αλυσίδων διανομής FMCG προϊόντων. Άλλωστε, οι παρουσιάσεις σχεδόν όλων των εισηγητών έχουν ήδη αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.retailtechnology.gr.

Πέρα από τους μύθους
Περιεκτικός στην εισήγησή του ο κ. Ν. Βερόπουλος, πρόεδρος του ομώνυμου ομίλου, υπενθύμισε την αξία της κοινής λογικής και των απλών λύσεων. Στο κέντρο της επιχειρηματολογίας του τοποθέτησε την αρχή ότι «η χρήση των τεχνολογικών εργαλείων στη λιανική προσφέρει λύσεις είτε στο απλό μέλος του προσωπικού είτε στον απλό πελάτη, επομένως δεν μπορεί να υπερβαίνει το μέσο επίπεδο της εξοικείωσής του με τις τεχνολογίες», και ότι το πρωταρχικό ζητούμενο για την επιχείρηση που διατίθεται να επενδύει σε σχετικές λύσεις «είναι να προβλέπει με διορατικότητα το ποια τεχνολογικά εργαλεία από όλα θα έχουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα».

Τα παραδείγματά του, εν προκειμένω, ήταν απομυθοποιητικά όσον αφορά σε συνήθεις παραδοχές, σχετικά είτε με την «αυτόματη μείωση» των εργατοωρών από τη χρήση τεχνολογικών λύσεων είτε με την «εξάλειψη» των σφαλμάτων ή των κλοπών είτε μ’ ένα αόριστα θεωρούμενο value for money των τεχνολογικών προϊόντων, που προσπερνά το ότι η έννοια «value» προσλαμβάνεται διαφορετικά από κάθε χρήστη, ανάλογα με τις ανάγκες και τις στρατηγικές ιδιαιτερότητές του.

Στο πλαίσιο αυτό, για παράδειγμα, πρόκρινε την ταχύτητα της δοκιμασμένης υπαλλήλου του ταμείου έναντι της αμήχανης χρήσης του ακριβού και ευαίσθητου self scanning, ενώ για λόγους διαφοράς κουλτούρας δήλωσε κώλυμα στη γενικευμένη εφαρμογή του self service στην πώληση βενζίνης, που εφαρμόζεται στην Ευρώπη κλπ.

Αντίθετα, προέταξε τις απλές, αποτελεσματικές και άνευ κόστους συντήρησης τεχνολογικές λύσεις (πχ εγκατάσταση φωτοσωλήνων, κάλυψη των ψυγείων για μείωση των απωλειών το βράδυ κλπ), έναντι των ακριβών τεχνολογιών μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας, που δίνουν περιορισμένα οφέλη. Πολύ περισσότερο, δήλωσε την προτίμησή του στις ακριβές τεχνολογικές λύσεις εγνωσμένης αποτελεσματικότητας «εκεί που έχουν πραγματικά νόημα», όπως στην περίπτωση της αντιμετώπισης της αυξανόμενης εγκληματικότητας.

Την εκδήλωση τίμησαν με τις εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις τους δύο διακεκριμένοι διεθνείς ομιλητές:

Ο κ. Martin Newman, ένας από τους πλέον έμπειρους και καταξιωμένους e-commerce experts στη διεθνή αγορά, ο οποίος ανέπτυξε το πώς οι σημαντικότερες διεθνείς αλυσίδες εκμεταλλεύονται τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να προσεγγίσουν τους πελάτες τους από όλα τα διαθέσιμα κανάλια και να βελτιώσουν την αποδοτικότητα της επιχείρησης με το μικρότερο δυνατό κόστος, και ο κ. Joachim Pinhammer, Senior Retail Analyst της Planet Retail, της σημαντικότερης εταιρείας online παροχής πληροφοριών, σχετικά με το παγκόσμιο λιανεμπόριο και τον κλάδο του foodservice, ο οποίος παρουσίασε και σχολίασε τα συμπεράσματα ερευνών, σχετικά με τις τάσεις και τις επιχειρηματικές ευκαιρίες στον χώρο του retail technology.

Το ρεπορτάζ, ωστόσο, για λόγους επιβεβλημένης οικονομίας χώρου, θα επικεντρωθεί στην παρουσίαση των εισηγήσεων εκπροσώπων των λιανεμπορικών αλυσίδων διανομής FMCG προϊόντων. Άλλωστε, οι παρουσιάσεις σχεδόν όλων των εισηγητών έχουν ήδη αναρτηθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.retailtechnology.gr.

Πέρα από τους μύθους
Περιεκτικός στην εισήγησή του ο κ. Ν. Βερόπουλος, πρόεδρος του ομώνυμου ομίλου, υπενθύμισε την αξία της κοινής λογικής και των απλών λύσεων. Στο κέντρο της επιχειρηματολογίας του τοποθέτησε την αρχή ότι «η χρήση των τεχνολογικών εργαλείων στη λιανική προσφέρει λύσεις είτε στο απλό μέλος του προσωπικού είτε στον απλό πελάτη, επομένως δεν μπορεί να υπερβαίνει το μέσο επίπεδο της εξοικείωσής του με τις τεχνολογίες», και ότι το πρωταρχικό ζητούμενο για την επιχείρηση που διατίθεται να επενδύει σε σχετικές λύσεις «είναι να προβλέπει με διορατικότητα το ποια τεχνολογικά εργαλεία από όλα θα έχουν τη μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα».

Τα παραδείγματά του, εν προκειμένω, ήταν απομυθοποιητικά όσον αφορά σε συνήθεις παραδοχές, σχετικά είτε με την «αυτόματη μείωση» των εργατοωρών από τη χρήση τεχνολογικών λύσεων είτε με την «εξάλειψη» των σφαλμάτων ή των κλοπών είτε μ’ ένα αόριστα θεωρούμενο value for money των τεχνολογικών προϊόντων, που προσπερνά το ότι η έννοια «value» προσλαμβάνεται διαφορετικά από κάθε χρήστη, ανάλογα με τις ανάγκες και τις στρατηγικές ιδιαιτερότητές του.

Στο πλαίσιο αυτό, για παράδειγμα, πρόκρινε την ταχύτητα της δοκιμασμένης υπαλλήλου του ταμείου έναντι της αμήχανης χρήσης του ακριβού και ευαίσθητου self scanning, ενώ για λόγους διαφοράς κουλτούρας δήλωσε κώλυμα στη γενικευμένη εφαρμογή του self service στην πώληση βενζίνης, που εφαρμόζεται στην Ευρώπη κλπ.

Αντίθετα, προέταξε τις απλές, αποτελεσματικές και άνευ κόστους συντήρησης τεχνολογικές λύσεις (πχ εγκατάσταση φωτοσωλήνων, κάλυψη των ψυγείων για μείωση των απωλειών το βράδυ κλπ), έναντι των ακριβών τεχνολογιών μείωσης της κατανάλωσης ενέργειας, που δίνουν περιορισμένα οφέλη. Πολύ περισσότερο, δήλωσε την προτίμησή του στις ακριβές τεχνολογικές λύσεις εγνωσμένης αποτελεσματικότητας «εκεί που έχουν πραγματικά νόημα», όπως στην περίπτωση της αντιμετώπισης της αυξανόμενης εγκληματικότητας.


Το νέο In House WMS της Μετρό
Παρουσιάζοντας το MetroLogic, το νέο In House WMS της Μετρό, που διαχειρίζεται 13.000 κωδικούς από 600 προμηθευτές, η κ. Γεωργία Δεσύλλα, προϊστάμενος λογισμικού του Κεντρικού Πληροφοριακού Συστήματος της Μετρό, και ο κ. Αντώνης Πρέκας, μέλος του Τμήματος Ανάπτυξης Λογισμικού Καταστημάτων της αλυσίδας, συνόψισαν τόσο τα κίνητρα για την ανάπτυξη του νέου WMS, όσο και τις επιτεύξεις από τη δημιουργία του στα εξής:

Προσαρμογή στα νέα δεδομένα, βέλτιστη εκμετάλλευση των χώρων του κέντρου διανομής, αύξηση της παραγωγικότητας, πλήρης έλεγχος της ροής των εμπορευμάτων, αποσυμφόρηση των εισόδων-εξόδων των προϊόντων, θέσπιση διαδικασιών και προτεραιοτήτων, διαχείριση περιόδων αιχμής, έλεγχος και πρόβλεψη αποθεμάτων, «διεπαφή» με το υπόλοιπο λογισμικό της εταιρείας, έλεγχος των δρομολογίων κλπ.

Στις καινοτομίες του κέντρου διανομής αναφέρθηκαν η αύξηση του χώρου παραλαβών κατά 9 φορές, η πλήρης εκμετάλλευση των διαθέσιμων χώρων με απόλυτη τάξη κατά τις προδιαγραφές του συστήματος και η επέκταση των τρόπων διαχείρισης των παραγγελιών με fax, e-mail και EDI.

Οι ομιλητές εξήγησαν ότι κατά το picking εμφανίζονται μέσω control panel RF τα προϊόντα των οποίων η ήδη συλλεγμένη ποσότητα είναι κάτω του 80% της παραγγελμένης, τα προϊόντα που είναι 100% σε έλλειψη και οι αναμενόμενες, οι ολοκληρωμένες και οι αδύνατες (λόγω έλλειψης αποθέματος) ανατροφοδοσίες.

Επίσης, στο control panel, εμφανίζονται ανά πάσα στιγμή οι υπό εντολή και υπό εξέλιξη εργασίες, τα ποσοστά συλλεγόμενων προϊόντων ανά εργασία, η έναρξη και λήξη της συλλογής ανά εργασία, ο τύπος κάθε εργασίας (με ή χωρίς ανυψωτικά μηχανήματα), όπως και το ποιες παραγγελίες καταστημάτων φορτώνονται ή είναι έτοιμες προς φόρτωση κάθε στιγμή. Επισημάνθηκε, τέλος, ότι συνεπεία της λειτουργίας του WMS αυξήθηκε η πληρότητα των φορτηγών του κέντρου διανομής στο επίπεδο του 94%.

Τα self check-out στα Άλφα Βήτα
Εκ μέρους της ΑΒ Βασιλόπουλος, ο κ. Δημήτρης Μανιαδάκης, IT director της εταιρείας, παρουσιάζοντας την εφαρμογή self check-out σε καταστήματα του ομίλου, τόνισε ότι η ανταπόκριση με προηγμένα τεχνολογικά μέσα στην αυξανόμενη ζήτηση για λύσεις αυτοεξυπηρέτησης συναρτάται με το προφίλ στρατηγικής κάθε λιανεμπορικής εταιρείας, με τις οικονομικές-οργανωτικές δυνατότητες και τις ιδιαίτερες ανάγκες της.

Η ΑΒ, όπως εξήγησε, ήδη από το 2003, οπότε και εφάρμοσε σύστημα self scanning σε δύο πιλοτικά καταστήματα, είχε τις σχετικές προϋποθέσεις, δεδομένης και της μεταφοράς τεχνογνωσίας από τη μητρική της. Την τελευταία διετία η εταιρεία έχει επεκτείνει τις σχετικές εφαρμογές, με την πιλοτική εγκατάσταση συστημάτων self check-out σε πέντε καταστήματά της, αποσκοπώντας στη γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών, τη διασφάλιση του ελέγχου πλαστότητας των χαρτονομισμάτων και την ακριβή καταμέτρησή τους.

Όσο για την ανταπόκριση του πελατειακού της κοινού, είναι χαρακτηριστικό ότι σήμερα το 5,4% των διενεργούμενων πωλήσεων του ΑΒ στο Ελληνικό, το 7,06% του καταστήματος στην Εθνική και το 10,30% εκείνου στα Βριλήσσια πραγματοποιούνται μέσω του self check-out. Το κυριότερο, όμως, είναι ότι η επισκεψιμότητα των self check-out ταμείων αυξάνει συνεχώς.

Electronic Shelf Labels στη Makro
Παρουσιάζοντας τη χρήση των Electronic Shelf Labels στα καταστήματα της Makro Cash & Carry ο κ. Κώστας Καλλιανός, IT director της εταιρείας, επισήμανε ότι τα συστήματα ηλεκτρονικής απεικόνισης των τιμών δίνουν οριστική λύση στο πρόβλημα της ασυμφωνίας των τιμών μεταξύ ραφιού και ταμείου, το οποίο η διεθνής έρευνα συμπεραίνει ότι κατά μέσο όρο αφορά στο 5,2% των κωδικών προϊόντων του σούπερ μάρκετ!

Περιγράφοντας την εμπειρία από την εφαρμογή του συστήματος στα καταστήματα της Makro, τόνισε ότι εκτός από την εξασφάλιση αξιοπιστίας στις τιμές, το σύστημα δίνει την ευχέρεια της εξοικονόμησης εργατοωρών και διάθεσής τους για την εξυπηρέτηση των πελατών, ευκολίας ελέγχων και άμεσης επέμβασης σε περιπτώσεις λαθών, μείωσης των out of stock και περιστολής συνολικά του κόστους του προηγούμενου καθεστώτος κλπ.

Επιπλέον, το σύστημα προσφέρει τη δυνατότητα στο μάρκετινγκ να διαμορφώνει άμεσα και αξιόπιστα προγράμματα διαφοροποίησης τιμών ανά κατηγορία και κωδικό προϊόντων. Η εγκατάστασή του, όπως είπε ο ομιλητής, είναι απλή, ενώ η απόσβεσή του γίνεται σε περίοδο μικρότερη της διετίας.

Διάλογος επί τον τύπον των ήλων
Στην τελευταία ενότητα της εκδήλωσης, με θέμα τον ρόλο της τεχνολογίας στην ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας της λιανεμπορικής επιχείρησης, συνομιλητές ήταν οι κ.κ. Πάνος Ηλιόπουλος, IT director της Dixons South East Europe, Κώστας Νικολάου, διευθυντής του ομίλου Ασπίδα, Θεόδωρος Καράμπελας, εμπορικός διευθυντής του ομίλου Σύμμετρον και Κώστας Λάγιος, γενικός διευθυντής της Inform Π. Λύκος.

Αν και η ώρα ήταν ήδη περασμένη, το ενδιαφέρον κορυφώθηκε ακριβώς επειδή η συζήτηση στο θέμα των μεσαίων επιχειρήσεων έθεσε τον δάκτυλον «επί τον τύπον των ήλων»: Ναι μεν η μικρομεσαία επιχείρηση το γνωρίζει ότι πρέπει να εξελιχθεί τεχνολογικά προκειμένου να οχυρωθεί έναντι των μεγάλων ανταγωνιστών της, αλλά τα συλλογικά εγχειρήματα τεχνολογικού εκσυγχρονισμού, που μπορεί να αναληφθούν στο πλαίσιο των ομίλων, «θέλουν τον χρόνο τους» τόσο στο ξεκίνημά τους όσο και στην εμπέδωσή τους.

Αλλά το βασικότερο σήμερα είναι ότι η παρατεταμένη κρίση και η έλλειψη ρευστότητας ακυρώνουν κάθε επενδυτική επιθυμία για τεχνολογικό εκσυγχρονισμό. «Το πνεύμα είναι πρόθυμο, αλλά το ταμείο αδυνατεί!», ειπώθηκε χαρακτηριστικά από τους εκπροσώπους των ομίλων αγορών, οι οποίοι, πάντως, υπογράμμισαν την αδυναμία της μικρομεσαίας επιχείρησης να συλλέγει και κυρίως να αξιοποιεί στοιχεία που οδηγούν στη γνώση των πελατών της, πράγμα δηλωτικό της κατεύθυνσης των αναγκαίων επενδύσεών τους στην τεχνολογική υποστήριξη και στη σχετική εκπαίδευση.

«Ξεχάστε ό,τι ξέρετε για τους προμηθευτές τεχνολογικών λύσεων. Πλησιάστε τους, ζητώντας τους να συνεπενδύσουν στα προγράμματα που σας ενδιαφέρουν, και θα ακούσετε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα. Η κρίση μας έκανε όλους πιο ανοιχτούς», αντέτεινε ο κ. Λάγιος, τονίζοντας ότι η συνεπένδυση προσφέρει σήμερα τη λύση στην αποπληρωμή του προμηθευτή για τις υπηρεσίες του στους πελάτες του λιανέμπορους, τους οποίους, εξάλλου, κάλεσε να εμπιστευτούν πολύ περισσότερο σήμερα την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητα των ελλήνων παρόχων τεχνολογικών λύσεων και υπηρεσιών.

Η τεχνολογική καινοτομία του λιανέμπορου όχι μόνο είναι απαραίτητη για τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς του, αλλά τα αποτελέσματά της είναι άμεσα αναγνωρίσιμα από τον πελάτη στο επίπεδο της εξυπηρέτησής του, τόνισε ο κ. Ηλιόπουλος. Επεσήμανε, πάντως, την αρκετά συνήθη περίπτωση αποτυχημένων επενδυτικών προγραμμάτων σε πληροφοριακά συστήματα εκ μέρους λιανεμπορικών επιχειρήσεων εξαιτίας της δομικής ασυνεννοησίας μεταξύ του εταιρικού μάνατζμεντ και της αρμόδιας διεύθυνσης IT.

Στο πλαίσιο αυτό, θεώρησε την τεχνολογία καθαυτή ως «δευτερεύων ζήτημα» έναντι της προτεραιότητας των managerial προϋποθέσεων για επιτυχείς τέτοιες επενδύσεις, οι οποίες συνεπάγονται την εμπλοκή όλων των εταιρικών λειτουργιών στην αξιολόγηση-χρήση-αξιοποίηση των τεχνολογικών λύσεων. Επίσης, τόνισε ότι σε περιόδους οικονομικής κρίσης η επένδυση στην τεχνολογία υπόκειται κι αυτή στη γενική αρχή σύμφωνα με την οποία κάθε επένδυση παρακάμπτεται, αν δεν φέρνει κέρδη σε ένα τρίμηνο απ’ την εφαρμογή της κι ότι, συνεπώς, ο πρώτος λόγος σήμερα ανήκει στο cost management.

Εξάλλου, αμφισβήτησε την ύπαρξη κουλτούρας πωλήσεων προϊόντων τεχνολογίας στην Ελλάδα, θέση την οποία επέκτεινε ο διάλογος που ακολούθησε, με επιχειρηματολογία υπέρ και κατά της άποψης ότι οι προμηθευτές τεχνολογίας στη χώρα μας δεν έχουν ακόμα διαμορφώσει προτάσεις προϊόντων που ανταποκρίνονται στις ιδιαίτερες απαιτήσεις του εγχώριου λιανεμπορίου.

Ομιλητές και εισηγήσεις
Στο Retail Technology Conference 2011 εκτός από τους αναφερόμενους στο ρεπορτάζ ομιλητές, συμμετείχαν με εισηγήσεις τους κατά σειρά παρουσίασης οι (βλ. θέματα εισηγήσεων εντός παρενθέσεως):
• Θανάσης Παπαδημητρίου, διευθυντής πληροφορικής της South East Europe, Marks & Spencer, και Στέφανος Γεωργιόπουλος, Technical and User Support Analyst, τμήμα ΙΤ, Marks & Spencer, Marinopoulos JV («Integrating store systems, customer loyalty and CRM»)
• Νίκος Διαβάτης, διευθυντής Σχεδιασμού Λύσεων Επιχειρηματικής Μονάδας Λιανικής, Enterprise Division, SingularLogic («Pervasive Retailing: A holistic approach to Retail Execution»)
• Δημήτρης Ιωάννου, γενικός διευθυντής της SmartSoft («Εντατική λιανική σε ενιαία πλατφόρμα με online περιβάλλον)
• Britta Balden, διευθύνουσα σύμβουλος της Retail@Link («Πώς η Καυκάς ΑΕ μείωσε το κόστος διαχείρισης των παραστατικών της με τις υπηρεσίες e-invoicing της Retail@Link)
• Γιώργος Ηλιόπουλος, IS Business Development Manager, Κωτσόβολος-όμιλος Dixons South East Europe («Η ανάγκη αναβάθμισης της διαδικασίας Picking. Case Study: Voice Picking»)
• Ζήσης Λιούπας, γενικός διευθυντής της CyberStream («Κατανοώντας και επηρεάζοντας τον καταναλωτή: Εργαλεία και συμπεράσματα»)
• Αντώνης Μοτσοβολέας, ΙΤ Manager της Digalakis Group of Companies («Intelligent Business Operations»)
• Μάρκος Σκευοφύλαξ, γενικός διευθυντής της Bizerba Hellas («Οι καλές ιδέες μπορούν να αλλάξουν τον κόσμο»)
• Κ. Πραματάρη, επίκουρη καθηγήτρια στο Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθήνας («Έρευνα συμπεριφοράς καταναλωτών: Καινοτόμες υπηρεσίες μέσα στο κατάστημα»).

info
Μεγάλος χορηγός της εκδήλωσης ήταν η Singular Logic, χορηγοί οι Bizerba, Lykos, Retail@Link, CyberStream και SmartSoft, υποστηρικτές οι Β.Ι. Αλμπάνης, Relational και Scicom, χορηγός εκτυπώσεων η Pressious Arvanitidis και χορηγοί επικοινωνίας οι City Press και Free Sunday.

σελφ σερβις (T. 412)
« 1 2 3 4 »
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION