σελφ σερβις - Η Tesco παρουσίασε καμπάνια σύγκρισης τιμών με την Aldi

Κυριακή, 7 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Tesco παρουσίασε καμπάνια σύγκρισης τιμών με την Aldi

23 Μαρτίου 2020 | 13:40 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή

Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Aldi Price Match» που παρουσιάστηκε στις αρχές Μαρτίου, η Tesco δεσμεύεται να διαθέτει εκατοντάδες προϊόντα της, επώνυμα και PL, σε τιμές ίδιες με της ανταγωνίστριάς της Aldi.

Τα προϊόντα που εντάσσονται στη συγκεκριμένη πρωτοβουλία φέρουν ειδική σήμανση στο ράφι (Aldi Price Match logo), ώστε να είναι εύκολα αναγνωρίσιμα από τους πελάτες της. Οι τιμές τους θα ελέγχονται δύο φορές την εβδομάδα, ώστε να μη χρειάζεται να κάνουν οι ίδιοι οι πελάτες τη σχετική έρευνα αγοράς. Στην περίπτωση που η Aldi έχει διαφορετικές τιμές στα καταστήματά της, η Tesco θα χρησιμοποιεί την τιμή που εμφανίζεται με τη μεγαλύτερη συχνότητα. Τα προϊόντα Aldi Price Match θα είναι διαθέσιμα και online, όπου θα μπορεί εύκολα να τα αναζητήσει ο πελάτης στο Tesco.com. Στην αρχή εφαρμογής της νέας αυτής πρωτοβουλίας, υπήρχαν 311 προϊόντα με το σήμα Aldi Price Match στο site της αλυσίδας, σε κατηγορίες που καλύπτουν μια σειρά από βασικές καταναλωτικές ανάγκες. Περιλαμβάνονται και premium PL προϊόντα της Tesco, αλλά και γνωστά επώνυμα brands.

Όπως σχολιάζει αναλυτής του IGD, του φορέα έρευνας και ανάλυσης του λιανεμπορίου τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο, η αγορά είχε συνηθίσει σε αντίστοιχες κινήσεις από την Aldi. Είναι όμως η πρώτη φορά που λιανεμπορική αλυσίδα προχωρά σε εθνικής εμβέλειας επιθετική κίνηση μάρκετινγκ έναντι discounter.

σελφ σερβις (T. 503)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα περιποίησης μαλλιών: Οριακά θετική η ανάπτυξη φέτος

Παράγοντες της βιομηχανίας και του λιανεμπορίου εκφράζουν την αισιοδοξία τους για τις προοπτικές της αγοράς των προϊόντων περιποίησης των μαλλιών, αν και εξέλιξή της φέτος προδιαγράφεται οριακά θετική. Η ομάδα των treatment είναι η μικρότερη στην περιποίηση των μαλλιών, αλλά η ταχύτερα αναπτυσσόμενη και σε αξία και σε τεμάχια. Ενόσω στην πλειονότητά τους τα προϊόντα της κατηγορίας πωλούνται υπό προωθητική πίεση, η καινοτομία τους εστιασμένη στην εξειδικευμένη περιποίηση, έλκει όλο και περισσότερ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION