σελφ σερβις - Η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την κερδοφορία στα φρέσκα

Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η τεχνητή νοημοσύνη βελτιώνει την κερδοφορία στα φρέσκα

3 Σεπτεμβρίου 2019 | 09:39 Γράφει ο Γιάννης  Μουρατίδης Topics: Τεχνολογία

Η κατηγορία των φρέσκων προϊόντων, εκτός της σημαντικής συμμετοχής της στον τζίρο των σούπερ μάρκετ, αποτελεί εγγύηση για τη φίρμα του καταστήματος. Προσέχοντας τις επιλογές τους και αξιοποιώντας το σύνολο των προωθητικών τους εργαλείων, το τελευταίο διάστημα οι αλυσίδες φροντίζουν να αναδεικνύουν την ποιότητα στα φρέσκα προϊόντα που διαθέτουν, ως ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα. Η συμμετοχή των discounters στο σχετικό σενάριο, δίνει μεγαλύτερη ένταση στα δρώμενα.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION