Περί τα τέσσερα εκατομμύρια Έλληνες φέτος εκτιμάται ότι θα ψωνίσουν online προϊόντα και υπηρεσίες αξίας άνω των 5 δισ. ευρώ, ενώ περί τις 7.000 οι ελληνικές επιχειρήσεις θα διαθέτουν ψηφιακό κανάλι πωλήσεων, αλλά με περιορισμένη πιστοποίηση. Αυτά συμπεραίνονται, μεταξύ άλλων, στην πρόσφατα ολοκληρωμένη ετήσια μελέτη των «προοπτικών του ηλεκτρονικού εμπορίου» και των σχετικών τάσεων, που διεξάγει το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.