σελφ σερβις - Online κατάστημα Lidl με προφίλ υγιεινής διατροφής

Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Online κατάστημα Lidl με προφίλ υγιεινής διατροφής

18 Δεκεμβρίου 2018 | 10:18 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή,Τρόφιμα/Ποτά,Υγεία/Ομορφιά

Στα τέλη Νοεμβρίου η Lidl παρουσίασε ένα online κατάστημα στη Φινλανδία, με βασικό στόχο την κάλυψη κυρίως των αναγκών καταναλωτών που προσέχουν τη υγεία τους.

Μέσω του online καταστήματος προσφέρεται μια επιλογή από συμπληρώματα διατροφής, υπερτροφές, ξηρούς καρπούς και βιταμίνες (συνολικά περίπου 100 κωδικοί). Η διεύθυνση του ηλεκτρονικού καταστήματος www.sportyfeel.fi, παραπέμπει άμεσα στη γκάμα των PL συμπληρωμάτων διατροφής της Lidl, των Sportyfeel, που έχουν 50% μερίδιο των πωλούμενων κωδικών. Η εν λόγω γκάμα προϊόντων παρουσιάστηκε αρκετά χρόνια πριν στη Φινλανδία και η συμμετοχή τους στο ράφι των φυσικών καταστημάτων βαίνει αυξανόμενη.

Η αλυσίδα έχει επενδύσει στη σύνδεση του brand με την υγεία, μέσω σχετικών χορηγιών και δραστηριοτήτων που αναπτύσσει στα social media. Το brand Sportyfeel ήταν χορηγός του Ημιμαραθώνιου του Ελσίνκι το 2018, ενώ ο λογαριασμός του στο Instagram αριθμεί περί τους 20.000 followers. Η νέα online γκάμα του brand είναι μεγαλύτερη από αυτή που διαθέτει στα φυσικά της καταστήματα, ενώ κάποια προϊόντα, όπως οι μπάρες πρωτεΐνης, διατίθεται online σε μεγαλύτερες συσκευασίες. Οι πελάτες του ηλεκτρονικού καταστήματος μπορούν να παραλαμβάνουν τα προϊόντα που αγόρασαν και στις θυρίδες που πρόσφατα εγκατέστησε η αλυσίδα σε διάφορα σημεία πώλησης.

Έως το τέλος του 2018, η Lidl προγραμματίζει την τοποθέτηση 50 θυρίδων παραλαβής αγορών στα 177 καταστήματα που διατηρεί στη χώρα.

σελφ σερβις (T. 489)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα για παιδιά & βρέφη: Δημογραφική και οικονομική κρίση κρατούν τον τζίρο γονατισμένο

Το δημογραφικό μας πρόβλημα ως κρίση υπογεννητικότητας, σε συνδυασμό με την οικονομική κρίση, έχει οδηγήσει την αγορά των παιδικών προϊόντων σε χρόνια συρρίκνωση τζίρου. Εναλλακτικές λύσεις τόνωσης των πωλήσεων αναζητούνται με επιτυχία κατά περίπτωση προϊόντων, των οποίων οι χρήσεις υπερβαίνουν τα όρια της εξειδίκευσής τους, όπως τα μωρομάντηλα. Συνεπώς την εν λόγω αγορά εξακολουθούν να την κινούν σε άλλα προϊόντα οι έντονες προωθητικές ενέργειες, σε άλλα η ανελαστικότητα της ζήτησής τους και στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION