σελφ σερβις - Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης: Σε μια διετία η ωρίμαση του δικτύου στην περιφέρεια

Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης: Σε μια διετία η ωρίμαση του δικτύου στην περιφέρεια

19 Δεκεμβρίου 2018 | 11:00 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Περίπου δύο χρόνια θα απαιτηθούν, όπως εκτιμά η διοίκηση της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, ώσπου να ωριμάσουν από άποψη επιδόσεων τα καταστήματά της, που προέρχονται από την πάλαι ποτέ Μαρινόπουλος. Τότε θα είναι σε θέση να σταθμίσει την πραγματική δυναμική του δικτύου της στο σύνολό του και βάσει αυτής να αποφασίσει την προώθηση των επόμενων στρατηγικών της στόχων.

Προς ανακαίνιση παραμένουν ακόμη 100 καταστήματα του νεοαποκτηθέντος δικτύου, τα οποία θα έχουν προσαρμοστεί στις προδιαγραφές λειτουργίας του δικτύου της ΕΥΣ περίπου ως τα τέλη του πρώτου εξαμήνου του νέου έτους. Παράλληλα, η εταιρεία προωθεί τις ανακαινίσεις των παλαιότερων καταστημάτων του «μητρικού» δικτύου, που λόγω της διαδικασίας ενσωμάτωσης των δομών της Μαρινόπουλος έπρεπε να καθυστερήσουν.

Ο βασικότερος λόγος για τον οποίον η διοίκηση της ΕΥΣ πιστεύει ότι θα απαιτηθεί μια διετία ως τη σταθεροποίηση των επιδόσεων του δικτύου της στην περιφέρεια, είναι οι χαμηλότεροι ρυθμοί ανάπτυξης εκεί συγκριτικά με τη δυναμική των καταστημάτων στις καλές εποχές της Μαρινόπουλος. Όπως σημειώνουν κύκλοι της διοίκησης της εταιρείας, τούτο ήταν αναμενόμενο, δεδομένου ότι το κοινό της περιφέρειας, κυρίως της Κεντρικής και της Βόρειας Ελλάδας, δεν είχε την εμπειρία αγορών από τα καταστήματα Σκλαβενίτης, ενώ και η ίδια η εταιρεία απέφυγε τις παρεκκλίσεις από την πάγια πολιτική της να αρκείται στη φήμη της «από στόμα με στόμα» μη διαφημιζόμενη στα έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα. Έτσι, η προσέλκυση του πελατειακού κοινού της περιφέρειας χρειάζεται υπομονή και κάποιο χρόνο, μέχρι να πειστεί για τα πλεονεκτήματα των καταστημάτων Σκλαβενίτης. Όπως επισημαίνουν οι ίδιοι κύκλοι, οι επιδόσεις της ΕΥΣ στην περιοχή της Θεσσαλονίκης είναι ιδιαίτερα καλές, όπως και στις τουριστικές περιοχές της χώρας, καθώς οι μεν ξένοι τουρίστες δεν επιλέγουν σούπερ μάρκετ βάσει συνηθειών και brand, οι δε προερχόμενοι τουρίστες από την Αττική μπαίνουν ανεπιφύλακτα στα καταστήματά της. Μεγαλύτερη έμφαση θα δώσει η εταιρεία στην περιοχή της κεντρικής Ελλάδα και ειδικότερα στη Θεσσαλία, όπου διαπιστώνει τους χαμηλότερους ρυθμούς ανάπτυξης.

Το μεγάλο πλεονέκτημα του δικτύου στην περιφέρεια
Οι επικεφαλής της ΕΥΣ θεωρούν ότι η τοποθέτηση της εταιρείας εκτός Αττικής έχει το μεγάλο πλεονέκτημα ενός άρτια διαρθρωμένου δικτύου πωλήσεων από άποψη γεωγραφικής διάταξης και κατοχής θέσεων σε νευραλγικές περιοχές όλων των μεγάλων πόλεων της χώρας. Το στοιχείο αυτό ήταν, εξάλλου, το δέλεαρ που έγειρε την πλάστιγγα της απόφασης ανάληψης του ρίσκου να επωμιστεί η εταιρεία το μεγαλύτερο μέρος των υποχρεώσεων της Μαρινόπουλος, ύψους πολλών εκατοντάδων εκατομμυρίων, προκειμένου να ξαναζωντανέψει εμπορικά για λογαριασμό της το δίκτυο του άλλοτε leader της ελληνικής αγοράς.

Οι κύκλοι της Σκλαβενίτης, σχολιάζοντας την εμμονή της ΕΥΣ στην αποχή από τη μαζική διαφήμιση παρά την κρισιμότητα του εγχειρήματός της, τόνισαν ότι στην πορεία αποδείχθηκε ορθή η επιλογή της, δεδομένου ότι ο καταναλωτής «μαθαίνει» να μην ζητά φυλλάδια προσφορών ή τα σχετικά τηλεοπτικά διαφημιστικά μηνύματα, όταν πείθεται πως τα ράφια των καταστημάτων Σκλαβενίτης έχουν καθημερινά έτσι κι αλλιώς ανταγωνιστικές προσφορές, πράγμα που γίνεται άμεσα γνωστό παντού «από στόμα σε στόμα». Αναφορικά με την κάρτα πιστότητας, στην οποία επίσης δεν επενδύει η αλυσίδα, μαθαίνουμε ότι η διοίκησή της δεν σκοπεύει να αλλάξει στάση παρά την αναγνώριση των πλεονεκτημάτων από την εφαρμογή του συστήματος. Ωστόσο, η εν λόγω στάση δεν υποδηλώνει δογματική άρνηση, με την έννοια ότι το ενδιαφέρον για τα εργαλεία του μάρκετινγκ, που βασίζονται στις νέες τεχνολογίες, υπάρχει και πιθανώς θα εκδηλωθεί στο μέλλον σε διάφορα πεδία. Τέλος, σχετικά με την οργάνωση e-shop μάθαμε ότι πρόκειται για ένα project που, όπως φαίνεται, θα απασχολήσει σύντομα την εταιρεία.

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION