σελφ σερβις - Ο CEO της Ocado Solutions διαλύει 3 μύθους για το online λιανεμπόριο

Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ο CEO της Ocado Solutions διαλύει 3 μύθους για το online λιανεμπόριο

19 Νοεμβρίου 2018 | 10:56 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Ο Luke Jensen, CEO, Ocado Solutions, απευθυνόμενος στο κοινό του συνεδρίου Groceryshop, που πραγματοποιήθηκε τον Οκτώβριο στο Las Vegas, υποστήριξε με στοιχεία την αβασιμότητα τριών πολύ διαδεδομένων μύθων, σχετικά με το online λιανεμπόριο.

Αντέταξε στην άποψη πως «κανείς δεν πετυχαίνει κερδοφορία πουλώντας τρόφιμα online», ότι αυτή η φράση επαληθεύεται εάν το λειτουργικό κόστος είναι 2%-3% και όταν η επένδυση αντιμετωπίζεται ως επιπλέον κόστος. Για να υπάρξει κερδοφορία, υποστήριξε, πρέπει η επιχείρηση να αναπροσαρμόσει συνολικά τη λειτουργία της, «ακόμη και αν ανταγωνίζεται τους μεγαλύτερους λιανέμπορους του κόσμου».

Στην άποψη πως κανείς δεν αγοράζει φρέσκα προϊόντα από το online κανάλι, απάντησε δηλώνοντας πως η Ocado έχει τη μεγαλύτερη διείσδυση στην πώληση φρέσκων τροφίμων από κάθε άλλο λιανέμπορο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Τέλος, αναφερόμενος στην άποψη πως το συγκεκριμένο κανάλι είναι μια niche αγορά και όχι μαζική, που απευθύνεται μόνο στους Millennials, τόνισε πως πάνω από το 50% των νοικοκυριών στο Ηνωμένο Βασίλειο χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να αγοράσουν είδη παντοπωλείου, έστω και αν δεν το κάνουν συστηματικά, ως μια καθιερωμένη πλέον αγοραστική διαδικασία.

«Οι οικογένειες είναι οι πιο συχνοί χρήστες του online καναλιού και όχι οι Μillennials. Όπως όλοι σε αυτή την αίθουσα γνωρίζουν, οι οικογένειες είναι το κοινό-στόχος», τόνισε χαρακτηριστικά.

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION