σελφ σερβις - ΑΒ Βασιλόπουλος: Εκτονώθηκαν μερικώς οι πιέσεις στις πωλήσεις της

Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Εκτονώθηκαν μερικώς οι πιέσεις στις πωλήσεις της

19 Νοεμβρίου 2018 | 10:05 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Αγορά

Ως το τέλος του τέταρτου τριμήνου του έτους εστιάζει η ΑΒ Βασιλόπουλος τις προσπάθειές της για την αναστροφή της αρνητικής τάσης των πωλήσεών της.

Ήδη, πάντως, κατά το τρίτο τρίμηνο εκτονώθηκαν μερικώς οι πιέσεις που της ασκούνται, όπως και σε όλες τις εταιρείες του κλάδου, από την αναδιανομή μεριδίων στην οργανωμένη λιανική μετά την ανάκαμψη του δικτύου της Μαρινόπουλος υπό την ΕΥΣ.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της μητρικής της εταιρείας, Ahold Delhaize, το τρίτο τρίμηνο του έτους ο ρυθμός ανάπτυξης των συγκρίσιμων πωλήσεων της ΑΒ Βασιλόπουλος «παρέμεινε αρνητικός παρά το γεγονός ότι η τάση βελτιώθηκε σε σχέση με το δεύτερο τρίμηνο του 2018». Οι πιέσεις του ανταγωνισμού που υφίσταται η εταιρεία αξιολογούνται ως αναμενόμενες, δεδομένου ότι αυτή αποκόμισε τα περισσότερα οφέλη από την κατάρρευση της Μαρινόπουλος –απέσπασε τζίρο άνω των 200 εκατ. ευρώ.

Σε κάθε περίπτωση, η εξέλιξη των μεγεθών της ΑΒ Βασιλόπουλος επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις του ομίλου Ahold Delhaize στην Κεντρική και την Ανατολική Ευρώπη, κυρίως σε ό,τι αφορά την πορεία των ενοποιημένων εσόδων.

Πάντως, στην εξεταζόμενη γεωγραφική περιοχή, στην οποία περιλαμβάνονται οι αγορές της Ελλάδας, της Σερβίας, της Τσεχίας και της Ρουμανίας, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 3% σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, φθάνοντας τα 1,473 δισ. ευρώ. Όσο για το λειτουργικό κέρδος στην περιοχή της Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης, υποχώρησε για τον όμιλό στο 3,7% έναντι 4,3%, επηρεασμένο από την αύξηση του εργατικού κόστους συνολικά στην περιοχή.

σελφ σερβις (T. 488)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Άρτος & αρτοσκευάσματα: Η υπόθεση έχει πολύ ψωμί...

Οι πωλήσεις της ευρείας κατηγορίας του ψωμιού και των αρτοσκευασμάτων ακολουθούν αυξητική τάση, πράγμα στο οποίο συντελούν η έντονη κινητικότητα στην αγορά, με λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων και ένταση των προσφορών. Εντυπωσιακή είναι και η αύξηση του μεριδίου των PL. Στο μεταξύ, η αντιδικία συμφερόντων, μεταξύ της παραδοσιακής λιανικής στα εν λόγω προϊόντα από τη μια πλευρά και των σούπερ μάρκετ και της αρτοβιομηχανίας από την άλλη, φαίνεται ότι περνά σε νέα φάση.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION