σελφ σερβις - Επενδύσεις της Carrefour σε online και ψηφιακές εφαρμογές

Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Επενδύσεις της Carrefour σε online και ψηφιακές εφαρμογές

18 Σεπτεμβρίου 2018 | 15:17 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: e-commerce,News,Online,Διεθνή

Στο πλαίσιο προσπάθειας ενίσχυσης της θέσης της στις αγορές όπου δραστηριοποιείται, η Carrefour επενδύει σε νέα κανάλια αγορών και σε ψηφιακές εφαρμογές σε χώρες όπως η Γαλλία, το Βέλγιο, η Κίνα και η Ρουμανία. Στο Βέλγιο λάνσαρε την υπηρεσία Ship To.

Οι πελάτες μπορούν να παραγγείλουν προϊόντα από το κατάστημα της επιλογής τους (από μια γκάμα 10.000 κωδικών), χρησιμοποιώντας τη σχετική εφαρμογή και να τα παραλάβουν στο σπίτι τους μέσα σε 90’, εάν κατοικούν σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων. Μέσω της εφαρμογής μπορούν να παρακολουθούν επίσης την πορεία της παραγγελίας τους, αλλά και να βλέπουν πληροφορίες για τα προϊόντα τους. Η υπηρεσία σχεδιάζεται να επεκταθεί και σε αγορές που πραγματοποιούνται από καταστήματα άλλων λιανεμπόρων. Η αλυσίδα ανακοίνωσε ακόμη πως θα λανσάρει online κατάστημα αποκλειστικά με τοπικά προϊόντα, σε συνέχεια πιλοτικής εφαρμογής σε ένα από τα υπέρ μάρκετ του δικτύου της.

Στη Γαλλία ανακοινώθηκε η επέκταση της συνεργασίας της αλυσίδας με τη Google, που αφορά στη δημιουργία εργαστηρίου όπου οι ειδικοί του Google Cloud AI και της Carrefour θα σχεδιάζουν καινοτόμες online κατανλωτικές εμπειρίες. Στην Κίνα η Carrefour κατάφερε να αυξήσει τη διείσδυση του WeChat κατά 28% σε ετήσια βάση. Πρόκειται για τον ηλεκτρονικό τρόπο πληρωμής που προσφέρει η αλυσίδα στους πελάτες της. Τέλος, στη Ρουμανία, αύξησε τη συμμετοχή της στην πλατφόρμα delivery Bringo, από το 51% (εξαγορά 2017) στο 70%.

σελφ σερβις (T. 486)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION