σελφ σερβις - Στρατηγική συμφωνία Kroger-OCADO

Σάββατο, 15 Αυγούστου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Στρατηγική συμφωνία Kroger-OCADO

14 Ιουνίου 2018 | 11:50 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Η Ocado υπέγραψε συμφωνία με την αμερικανική αλυσίδα Kroger, σύμφωνα με την οποία η τελευταία αποκτά μερίδιο στον online retailer και το δικαίωμα αποκλειστικής χρήσης των τεχνολογιών του στα logistics της εφοδιαστικής αλυσίδας και της κατ’ οίκον παράδοσης παραγγελιών.

Πρόκειται για τη σημαντικότερη συμφωνία που υπογράφει η Ocado και την πρώτη που αφορά στην αμερικανική αγορά. Όπως σημειώνουν ειδικοί αναλυτές, η online δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ στις ΗΠΑ έχει ακόμη μικρό μερίδιο στο σύνολο των πωλήσεων του κλάδου (εκτιμάται πως ανέρχεται σε 800 δισ. δολάρια) και η βρετανική εμπειρία μπορεί να συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξή της.

Σύμφωνα με την Ocado, μόνο το 1%-2% των πωλήσεων στον κλάδο των τροφίμων στις ΗΠΑ πραγματοποιείται μέσω e-commerce, ποσοστό σημαντικά χαμηλότερο από το 7% της Μ. Βρετανίας (στοιχεία Kantar Worldpanel). Η Kroger είναι η 2η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ των ΗΠΑ (μετά τη Walmart), με πωλήσεις ύψους 123 δισ. δολαρίων το 2017 και δίκτυο 2.800 σούπερ μάρκετ, αλλά και καταστημάτων που λειτουργούν υπό διαφορετικά brands, όπως τα Ralphs.

Ο ανταγωνισμός στην online δραστηριότητα των σούπερ μάρκετ δημιουργεί ισχυρή πίεση στα περιθώρια κέρδους τους, οδηγώντας τον κλάδο σε κινήσεις συγκέντρωσης της αγοράς (Tesco-Booker, Sainsbury’s-Asda, Walmart-Flipkart κ.ά.).

σελφ σερβις (T. 484)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION