σελφ σερβις - Η κρίση των προωθήσεων και προσφορών

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η κρίση των προωθήσεων και προσφορών

12 Ιουνίου 2018 | 09:27 Γράφει ο Νικόλας   Παπαδημητρίου Topics: Marketing

Η συνολική άνοδος του κλαδικού τζίρου πέρυσι κατά 2% συναρτήθηκε πρώτη φορά μετά το 2008 με την αύξηση του όγκου πωλήσεων, δεδομένου ότι οι τιμές λιανικής πέρυσι δεν ανέβηκαν, σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, όπως παρουσιάστηκαν φέτος στο Food Retail CEO Forum. Βάσει αυτών το παράδοξο, όπως χαρακτηρίστηκε, είναι ότι για μεν το 2016 οι πρώτοι δέκα προμηθευτές εμφάνισαν πτώση τζίρου 7,1%, ενόσω οι πρώτοι πέντε λιανέμποροι αύξησαν τις πωλήσεις τους κατά 10,8%, για δε το 2017 οι ίδιοι προμηθευτές είχαν θετικές πωλήσεις 0,3%, αλλά οι ίδιοι λιανέμποροι αρνητικές 4,7%. Εντός των ορίων αυτής της παραδοξότητας οι δύο πλευρές αναζήτησαν κοινό τόπο δράσης στα προωθητικά προγράμματα.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION