σελφ σερβις - Η Ahold Delhaize επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη

Τετάρτη, 19 Δεκεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Η Ahold Delhaize επενδύει στην τεχνητή νοημοσύνη

21 Μαΐου 2018 | 11:04 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τεχνολογία

Η Ahold Delhaize θα εξερευνήσει τις δυνατότητες αξιοποίησης εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης (Artificial Intelligence-AI) στο λιανεμπόριο, σε συνεργασία με το Κέντρο Καινοτομίας για την Τεχνητή Νοημοσύνη (Innovation Center for Artificial Intelligence -ICAI), του Πανεπιστημίου του Άμστερνταμ.

Ο όμιλος ανακοίνωσε πως πρόκειται για το πρώτο εργαστήριο καινοτομίας του ICAI, που ξεκίνησε τη λειτουργία του τον Απρίλιο, στο Επιστημονικό Πάρκο της ολλανδικής πόλης. Σύμφωνα με την Ahold Delhaize, επτά διδακτορικοί επιστήμονες θα αναζητήσουν αλγόριθμους που, σε ένα πλαίσιο κοινωνικά υπεύθυνης λειτουργίας, θα μπορούν να συμβουλεύουν τους καταναλωτές και να διαχειρίζονται, μέσω διαφανών διαδικασιών ΑΙ τεχνολογίας, την εφοδιαστική αλυσίδα.

Τα καταστήματα Albert Heijn, καθώς και τα brands που πωλούνται online μέσω του bol.com, θα συμμετέχουν στην έρευνα. Αναφερόμενος στη νέα αυτή πρωτοβουλία, ο CEO του ομίλου, Frans Muller (θα πάρει τη θέση του Dick Boer στο τιμόνι του ομίλου, την 1η Ιουλίου), δήλωσε πως η Ahold Delhaize ανυπομονεί να ξεκινήσει αυτή η συνεργασία, ενώ τόνισε πως η τεχνητή νοημοσύνη προσφέρει αμέτρητες δυνατότητες για το λιανεμπόριο, τον καταναλωτή και γενικότερα την κοινωνία.

Μιλώντας πιο συγκεκριμένα για τα οφέλη της συνεργασίας στην εφοδιαστική αλυσίδα, τόνισε πως στόχος, μεταξύ άλλων, είναι να βελτιωθεί η διαθεσιμότητα των προϊόντων στους πελάτες των καταστημάτων του ομίλου, λαμβάνοντας υπόψη τις τοπικές καιρικές συνθήκες.

Παράλληλα, σημείωσε πως στόχος θα είναι και η βελτίωση τη διαθεσιμότητα της γκάμας των προϊόντων του bol.com στους επισκέπτες του. «Τα στοιχεία και η γνώση που θα προκύψει από την ερευνητική διαδικασία, θα διαμοιραστούν σε όλα τα brands του ομίλου, στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Census 2017: Η εικόνα του κλάδου από την IRI

Ο αθροιστικός κλαδικός τζίρος το 2017 παρουσίασε μια ανάπτυξη της τάξης των 148 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το 2016, η οποία τυγχάνει ως μέγεθος να συμπίπτει ακριβώς με την ανάπτυξη του τζίρου ειδικά των σούπερ/υπέρ μάρκετ. Μολαταύτα ο τελευταίος εξακολουθούσε το 2017 να απέχει κατά 300 εκατ. ευρώ από το επίπεδό του στα τέλη του 2015, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα Census 2017 της IRI, η οποία αποτυπώνει ανά έτος και τύπο καταστήματος την εξέλιξη της εικόνας (από άποψη τζίρου και αριθμού καταστημάτων...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION