σελφ σερβις - Asda - Sainsbury’s

Τρίτη, 26 Μαρτίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Δημιουργείται η μεγαλύτερη βρετανική αλυσίδα

Asda - Sainsbury’s

21 Μαΐου 2018 | 11:02 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Εξαγορά

Η ανακοίνωση της πώλησης της Asda (θυγατρικής της Walmart) στη Sainsbury’s, έναντι 7,3 δισ. λιρών, αιφνιδίασε τη βρετανική, αλλά και την παγκόσμια αγορά λιανεμπορίου.

Με την ολοκλήρωση της εξαγοράς, που δεν αναμένεται να συναντήσει εμπόδια στην έγκρισή της από την αρμόδια επιτροπή ανταγωνισμού, λόγω της διαφορετικής κατανομής του δικτύου καταστημάτων των δύο αλυσίδων σε βορρά και νότο, θα δημιουργηθεί η μεγαλύτερη αλυσίδα λιανεμπορίου τροφίμων της χώρας, με κύκλο εργασιών περίπου 51 δισ. δολάρια (στοιχεία 2017).

Το δίκτυό της θα ξεπερνά τα 2.800 σημεία πώλησης (Sainsbury’s, Asda και Argos) -supercenters, σούπερ μάρκετ και καταστήματα convenience -, ενώ η συμφωνία αφορά και τα websites, όπου πραγματοποιούνται πάνω από 47 εκατ. συναλλαγές εβδομαδιαίως.

Σύμφωνα με τους όρους εξαγοράς, στη Walmart θα ανήκει ποσοστό 42% της νέας εταιρείας, αλλά η Sainsbury’s θα έχει τον διοικητικό έλεγχο (με CEO τον Mike Coupe), έναντι ποσού 2,98 δισ. δολαρίων που θα αποδώσει στην Walmart. Η αμερικανική θυγατρική θα εκπροσωπείται με δύο θέσεις στο ΔΣ της νέας εταιρείας.

Όπως διαπιστώνουν βρετανοί αναλυτές, η απόφαση της Walmart δίνει μια λύση στην αδυναμία της να μειώσει την «ψαλίδα» μεταξύ των τιμών της Asda και των εκπτωτικών αλυσίδων Aldi και Lidl, ενώ την ισχυροποιεί έναντι της πορείας ανάκαμψης της Tesco, μετά την εξαγορά της Booker και την ανάληψη της διοίκησής της από τον αναγνωρισμένης αξίας CEO της δεύτερης, Charles Wilson.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Αγορά καφέ: Σταθεροποίηση, αισιοδοξία και επενδυτική κινητικότητα

Η αγορά του καφέ ισορροπεί δύσκολα μεταξύ των πιέσεων της φορολογικής επιβάρυνσης του προϊόντος και της σταθερής προτίμησής του από το καταναλωτικό κοινό: Ενώ οι πωλήσεις της κατηγορίας πέρυσι μειώθηκαν σε όγκο, σε αξία αυξήθηκαν. Τούτο γεννά αισιοδοξία μολονότι το άθροισμα των απωλειών, λόγω του ειδικού φόρου, της έντασης των προωθήσεων και της αύξησης του μεριδίου του καφέ ιδιωτικής ετικέτας, δεν την αιτιολογεί σαν κάτι περισσότερο από ικανοποί- ηση για την επίτευξη ενός επιπέδου σταθεροποίηση...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION