σελφ σερβις - ΓΕ.ΔΙ.ΦΑ.: Όλα του γάμου δύσκολα…

Κυριακή, 23 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΓΕ.ΔΙ.ΦΑ.: Όλα του γάμου δύσκολα…

21 Μαΐου 2018 | 10:21 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Προϊόντα

Κανένα ενδιαφέρον δεν δείχνουν οι φαρμακευτικές εταιρείες να τοποθετήσουν τα μη συνταγογραφούμενα φάρμακά τους στα σούπερ μάρκετ, αχρηστεύοντας στην πράξη δύο χρόνια τώρα τη «λίστα ΓΕ.ΔΙ.ΦΑ.» (Γενικής Διάθεσης Φάρμακα), δηλαδή την ομάδα των 216 σκευασμάτων (τμήμα της κατηγορίας των 1.582 ΜΗ.ΣΥ.ΦΑ.), που επιτρέπεται να διατίθενται εκτός φαρμακείων υπό την προϋπόθεση, όμως, ότι η περιεκτικότητα της δραστικής ουσίας τους (άρα η τοξικότητά τους) και η συσκευασία τους διαφέρει από εκείνα, που διατίθενται από τα φαρμακεία.

Το γεγονός αυτό ακούγεται πως αυξάνει την πιθανότητα να ζητήσουν οι «θεσμοί» την κατάργηση της εν λόγω προϋπόθεσης, η οποία ενοχοποιείται για το «μπλοκάρισμα» των διαθέσεων της βιομηχανίας να τοποθετήσει προϊόντα της στα σούπερ μάρκετ, καθότι αυτό συνεπάγεται νέες γραμμές παραγωγής και νέα συσκευαστήρια. Μολονότι αρχικά οι «θεσμοί» αντέδρασαν στην εν λόγω κανονιστική προϋπόθεση, αποδέχθηκαν, πάντως, τη σπουδαιότητά της, δεδομένων των σχετικών δηλητηριάσεων που έχουν διαπιστωθεί διεθνώς.

Η είσοδος των ΓΕ.ΔΙ.ΦΑ στα σούπερ μάρκετ αποδεικνύεται δύσκολη υπόθεση, εφόσον η φαρμακοβιομηχανία ούτε διατίθεται να χαλάσει τις σχέσεις της με τον κόσμο της διανομής του φαρμάκου ούτε έχει όρεξη να αναμετρηθεί με τη διαπραγματευτική ισχύ των σούπερ μάρκετ. Από τους «θεσμούς, μόνο το ΔΝΤ φαίνεται πως συμμερίζεται την άρση κάθε κωλύματος για το «άνοιγμα» της εν λόγω αγοράς.

σελφ σερβις (T. 483)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION