σελφ σερβις - Θλίψη και τιμή για τον Στέλιο Σκλαβενίτη

Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Θλίψη και τιμή για τον Στέλιο Σκλαβενίτη

18 Απριλίου 2018 | 12:16 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Συνέντευξεις-Πρόσωπα

Σοκ και θλίψη προκάλεσε στον επιχειρηματικό κόσμο η απροσδόκητη είδηση του θανάτου την Κυριακή των Βαΐων 1 Απριλίου του Στέλιου Σκλαβενίτη, του μικρότερου αδελφού της παλιάς επιχειρηματικής οικογένειας του κλάδου, που σηκώνει τον τελευταίο χρόνο το βαρύ φορτίο της ανάταξης του δικτύου της Μαρινόπουλος.

Ο Στέλιος Σκλαβενίτης, επικεφαλής της Εμπορικής Διεύθυνσης της ΕΥΣ, «έφυγε» μόλις στα 52 του χρόνια, βυθίζοντας στο πένθος τη στενή και την ευρύτερη οικογένειά του –τη σύζυγο και τα τέσσερα παιδιά τους, τ’ αδέρφια του Γεράσιμο και Μαρία– και φορτίζοντας συγκινησιακά συνεργάτες, φίλους και συνομιλητές του από όλο το φάσμα της αγοράς.

Όχι τυχαία άπαντες το πρώτο που επισήμαναν δημόσια και ιδιωτικά ήταν το υψηλό ήθος του εκλιπόντος και η μετριοπάθειά του, που, συνδυασμένα με το διορατικό του επιχειρηματικό πνεύμα, καθιστούν το κενό της απουσίας του πραγματικά δυσαναπλήρωτο. Και φυσικά η μείζων τιμή για τον άνθρωπο και τον επιχειρηματία, υπεράνω όλων των τύπων, ήταν η αναγνώριση των αξιών που πρέσβευε όχι μόνο από τους συναδέλφους του ανταγωνιστές ή συνεργάτες και τον πολιτικό κόσμο, αλλά και από τον κόσμο της εργασίας και τις οργανώσεις του.

Την ημέρα της κηδείας του, τη Μεγάλη Τετάρτη, η οργανωμένη λιανική της Αττικής τον πένθησε σε κάθε γειτονιά, αφού εκτός από τα καταστήματα Σκλαβενίτης έμειναν για ένα τρίωρο κλειστά τα καταστήματα My Market, ΑΝΕΔΗΚ Κρητικός και Bazaar. Συλλυπητήριες ανακοινώσεις εξέδωσαν πλήθος επιχειρήσεων του κλάδου, αλυσίδες σούπερ μάρκετ και προμηθευτικές εταιρείες, το ECR Hellas, στη διοίκηση του οποίου είχε παλιότερα προεδρεύσει ο εκλιπών, το ΙΕΛΚΑ, ο ΕΣΒΕΠ κ.ά.

σελφ σερβις (T. 482)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION