σελφ σερβις - METRO: Στρατηγική βλέψη στα είδη για Ho.Re.Ca και οικιακό εξoπλισμό

Πέμπτη, 4 Ιουνίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

METRO: Στρατηγική βλέψη στα είδη για Ho.Re.Ca και οικιακό εξoπλισμό

16 Απριλίου 2018 | 10:22 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Τη στρατηγική είσοδό της στις αγορές αφενός των ειδών μαζικής εστίασης και του Ho.Re.Ca. και αφετέρου των οικιακών ειδών κλιμακώνει η Metro ΑΕΒΕ, αξιοποιώντας τα δύο δίκτυά της, τα 49 Metro cash & carry και τα 223 My Market. Η εταιρεία αποβλέπει σε ένα μερίδιο περίπου 20% ως το 2020 στην εν λόγω αγορά, της οποίας ο ετήσιος τζίρος σήμερα προσδιορίζεται στα 100 εκατ. ευρώ. Ως εργαλείο εισόδου σε αυτήν η διοίκηση της Metro επέλεξε το συνεταιρισμό με απόλυτα εξειδικευμένο συνεργάτη της.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION