σελφ σερβις - Ανταγωνισμός Google και Amazon στο πεδίο του λιανεμπορίου

Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Ανταγωνισμός Google και Amazon στο πεδίο του λιανεμπορίου

16 Μαρτίου 2018 | 13:57 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή

Οι επιχειρήσεις λιανεμπορίου El Corte Ingles, Carrefour και Media Markt συναντήθηκαν με τον Fuencisla Clemares, τον γενικό διευθυντή της Google Πορτογαλίας και Ισπανίας.

Η Google τοποθετείται πλέον ως technology partner του παραδοσιακού λιανεμπορίου και δηλώνει πως μπορεί να παρέχει στις αλυσίδες του κλάδου την τεχνολογική στήριξη που απαιτείται ώστε να καταφέρουν να ανταγωνιστούν πολύ ισχυρές εταιρείες του e-commerce, όπως η Amazon. Ο Fuencisla Clemares δήλωσε στο πλαίσιο της συνάντησης πως το κλειδί για την εξασφάλιση επιτυχημένης πορείας των λιανεμπόρων στο μέλλον είναι η ανάπτυξη μιας άκρως ανταγωνιστικής omnichannel στρατηγικής.

Οι παραδοσιακοί λιανέμποροι έχουν το πλεονέκτημα των φυσικών καταστημάτων, έναντι των online ανταγωνιστών τους. Για να το αξιοποιήσουν αποτελεσματικά, θα πρέπει να προσφέρουν στους πελάτες τους ένα πολύ καλό αγοραστικό περιβάλλον. Αυτό, τόνισε, είναι ιδιαίτερα σημαντικό, δεδομένης της μεταφοράς μεριδίου πωλήσεων στο ψηφιακό περιβάλλον, αλλά και της νέας γενιάς multichannel πελατών. Επίσης, σημείωσε πως στην πορεία ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων λιανεμπορίου, η τεχνητή νοημοσύνη (Artificial Intelligence, AI) και η ρομποτική προβλέπεται πως θα διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο και θα είναι αναπόσπαστο κομμάτι της 4ης βιομηχανικής επανάστασης.

Η Google στοχεύει στη δημιουργία μιας πλατφόρμας ευρωπαϊκού marketplace, ώστε να ανταγωνιστεί τους μεγάλους e-tailers. Μέσω συνεργασιών, οι παλιοί ανταγωνιστές μπορεί να γίνουν οι μελλοντικοί σύμμαχοι, καθώς η τάση για συνεργασία και outsourcing σε third-party ειδικούς επεκτείνεται.

σελφ σερβις (T. 481)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Γάλα: Υπό πίεση η αγορά

Ενόσω η ευρεία αγορά των γαλακτοκομικών προϊόντων ανακάμπτει την τελευταία διετία, απομακρυνόμενη σιγά-σιγά από το τέλμα της οικονομικής κρίσης, η αγορά του γάλακτος εξακολουθεί να υποφέρει, εμφανίζοντας συνεχή πτώση πωλήσεων. Κι όμως, τα γάλατα προστιθέμενης αξίας και ειδικών προϊοντικών χαρακτηριστικών, όπως το βιολογικό, το κατσικίσιο και το εναλλακτικό «φυτικό γάλα» ή το γάλα χωρίς λακτόζη, εμφανίζουν αξιοσημείωτη αύξηση πωλήσεων. Η οικονομική κρίση και οι σύγχρονες διατροφικές τάσεις αλλάζο...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION