σελφ σερβις - Το JD.com ανοίγει φυσικό κατάστημα και εντυπωσιάζει

Κυριακή, 19 Αυγούστου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Το JD.com ανοίγει φυσικό κατάστημα και εντυπωσιάζει

22 Ιανουαρίου 2018 | 13:52 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Online,Διεθνή,Τάσεις

Το JD.com, ένας από τους δύο σημαντικότερους παίκτες e-commerce της Κίνας (ανταγωνιστής είναι το Tmall της Alibaba), παρουσίασε το πρώτο του φυσικό κατάστημα σούπερ μάρκετ, το 7Fresh.

Η λειτουργία του στηρίζεται στην τεχνολογία smart logistics, αντίστοιχη της τεχνολογίας που χρησιμοποιείται στο νέο concept καταστήματος της Alibaba, το Hema Fresh. Η εταιρεία έχει ανακοινώσει τα πλάνα της για λειτουργία εντός των επόμενων 3-5 ετών 1.000 περίπου καταστημάτων που δεν θα διαθέτουν υπαλλήλους για την εξυπηρέτηση των πελατών.

Με δεδομένη την προτίμηση των καταναλωτών στη φυσική επαφή με τα προϊόντα που αγοράζουν, ο συνδυασμός των online και offline καταστημάτων είναι μια λογική επιλογή. Το κατάστημα 7Fresh store βρίσκεται στο εμπορικό κέντρο Dazu Plaza στο Πεκίνο, κοντά στα κεντρικά γραφεία της JD.com και διαθέτει χώρους πώλησης 4.000τμ. Ο βασικός προσανατολισμός του είναι να εξυπηρετεί τους καταναλωτές της χώρας, οι οποίοι αναζητούν φρέσκα προϊόντα.

Περίπου 75% της συνολικής προσφοράς έχει ως βάση διαφορετικές κατηγορίες φρέσκων προϊόντων. Για να διασφαλίζεται η φρεσκάδα τους, οι προμηθευτές είναι τοπικοί παραγωγοί, ενώ υπάρχουν και εισαγόμενα προϊόντα, όπως το κρέας από την Αυστραλία.

Όπως ισχύει και στην περίπτωση του Hema Fresh, το 7Fresh συνδυάζει τις υπηρεσίες ενός σούπερ μάρκετ και ενός καταστήματος εστίασης: φρέσκα προϊόντα ιχθυοπωλείου και κρεοπωλείου παρασκευάζονται τη στιγμή που θα το ζητήσει ο πελάτης και μπορούν να καταναλωθούν στα τραπέζια του χώρου εστίασης, ο οποίος λειτουργεί εντός του καταστήματος. Επίσης, υπάρχει δυνατότητα παράδοσης σε ακτίνα 5 χιλιομέτρων (στα Hema Fresh η αντίστοιχη απόσταση είναι 3 χιλιόμετρα) σε 30’ από τη στιγμή που έχει γίνει η online παραγγελία. Παράλληλα, στο κατάστημα αξιοποιούνται σύγχρονες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα η προβολή εικόνων με πληροφορίες για τα προϊόντα στα οποία υπάρχουν αισθητήρες, η δυνατότητα πληρωμής με αναγνώριση προσώπου και «έξυπνα» καρότσια, που ακολουθούν τους πελάτες και μπορούν να τους καθοδηγήσουν στο επιθυμητό ράφι. Όλα αυτά δημιουργούν ένα διαδραστικό περιβάλλον, που εντυπωσιάζει τους πελάτες.

Η απόφαση της εταιρείας να επενδύσει και σε φυσικό κατάστημα εντάσσεται στο πλαίσιο της σχετικής σύγχρονης τάσης, που διαμορφώνεται από τις στρατηγικές επιλογές των σημαντικότερων online λιανεμπόρων διεθνώς.

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION