σελφ σερβις - Μειωμένες φέτος κατά 3% οι τιμές του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού

Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Μειωμένες φέτος κατά 3% οι τιμές του χριστουγεννιάτικου τραπεζιού

22 Ιανουαρίου 2018 | 13:11 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Έρευνα

Σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ για τη φετινή χριστουγεννιάτικη αγορά, βασισμένη σε τιμοληψίες στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ τον Δεκέμβριο και σε συνεντεύξεις στελεχών του κλάδου αναφορικά με τις εκτιμήσεις και προβλέψεις τους για τις τιμές των αγαθών την εβδομάδα προ των Χριστουγέννων, φαίνεται ότι οι τιμές των προϊόντων του τυπικού χριστουγεννιάτικου τραπεζιού το 2017 κυμάνθηκαν στο ίδιο επίπεδο με το 2014, εμφανίζοντας μείωση 3% συγκριτικά με τις τιμές του 2016.

Οι ερευνητές του ινστιτούτου επισημαίνουν ότι, ενώ οι τιμές είναι επιβαρυμένες από την αύξηση του συντελεστή ΦΠΑ την τελευταία τριετία, η τελική αξία του γιορτινού καλαθιού αγορών είναι σχεδόν ίδια με το 2014, έτσι ώστε η αξία του προ ΦΠΑ υπολογίζεται μειωμένη κατά 3%. Σημειώνουν ότι για το τυπικό γιορταστικό καλάθι ο αναλογών ΦΠΑ αυξήθηκε κατά 22% ως προς το 2014. Επίσης, επισημαίνουν ότι η αξιοποίηση εκ μέρους των καταναλωτών των ευκαιριών αγορών, δηλαδή των προγραμμάτων προσφορών που διοργανώνουν οι μεγάλες αλυσίδες του κλάδου, τους δίνουν τη δυνατότητα εξοικονομήσεων κατά μέσο όρο 12% ανά καλάθι αγορών.

Η έρευνα αφορούσε 22 τυπικές κατηγορίες προϊόντων, που περιλαμβάνει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι (κουραμπιέδες, μελομακάρονα, βασιλόπιτα, γαλοπούλα, αρνί, κάστανα, αυγά, πατάτες, κ.ά.). Από αυτές στις 13 διαπιστώθηκαν μειώσεις τιμών, σε 2 σταθερότητα και σε 7 αύξηση. Σε σχέση με το εύρος τιμών, οι μελετητές σχολιάζουν ότι η μέση διακύμανσή τους παραμένει αυξημένη, υπολογιζόμενη περίπου στο 35% της αξίας τους. Την αποδίδουν δε στις έντονες προσφορές και προωθητικές εκπτωτικές ενέργειες των μεγάλων αλυσίδων και των προμηθευτικών εταιρειών. Συνολικά εκτιμάται ότι τα φετινά Χριστούγεννα σχεδόν το ένα στα δύο προϊόντα διατέθηκε υπό καθεστώς προώθησης.

σελφ σερβις (T. 479)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προϊόντα Οικιακού Καθαρισμού: Ανάκαμψη χωρίς μέλλον

Σε ποσοστό άνω του 50% οι καταναλωτές περιμένουν τη διενέργεια προωθήσεων, για να αγοράσουν το καθαριστικό προϊόν που τους ενδιαφέρει από άποψη αναγκών χρήσης, δίνοντας πλέον μικρή σημασία στη μάρκα. Όχι πως η καινοτομία δεν τους έλκει ή τους αφήνουν αδιάφορους οι digital προκλήσεις, που τους απευθύνουν οι εταιρείες για να τους δελεάσουν, αλλά εφόσον η λιτότητα κάνει κουμάντο στα πορτοφόλια, η μαγεία του μάρκετινγκ ασθενεί. Ασθενή είναι και τα σήματα της ανάκαμψης των πωλήσεων της κατηγορίας φέτ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION