σελφ σερβις - John Tschohl: Στρατηγικές στην εξυπηρέτηση πελατών

Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

John Tschohl: Στρατηγικές στην εξυπηρέτηση πελατών

18 Δεκεμβρίου 2017 | 13:20 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Εκδηλώσεις,Συνέδρια

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 29 Νοεμβρίου στο Κέντρο Βιώσιμης Επιχειρηματικότητας «Εξέλιξη», με τη συμμετοχή άνω των 120 στελεχών από τον τομέα της εξυπηρέτησης πελατών, το ολοήμερο executive seminar «Strategies for Customer Service» από τον αμερικανό customer service strategist και πρόεδρο του Service Quality Institute, John Tschohl.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION