σελφ σερβις - Εκβιαστικές πρακτικές από την ΑSDA προς προμηθευτές

Τετάρτη, 19 Σεπτεμβρίου 2018

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Εκβιαστικές πρακτικές από την ΑSDA προς προμηθευτές

23 Οκτωβρίου 2017 | 10:55 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Αγορά,Διεθνή

Όπως αποκάλυψε η δημοσιευθείσα στις αρχές Σεπτεμβρίου έκθεση της Christine Tacon, Groceries Code Adjudicator του Ηνωμένου Βασιλείου, κατόπιν σχετικής έρευνας, η αλυσίδα ASDA εφάρμοσε την προηγούμενη χρονιά πρακτικές που κρίθηκαν ως άκρως επιθετικές, όπως οι ανελαστικές απαιτήσεις εκ μέρους των αγοραστών της αλυσίδας, με την απειλή της διακοπής της συνεργασίας.

Η θυγατρική της αμερικανικής Walmart, μιας από τις ισχυρότερες αλυσίδες discount, όπως αποκαλύφθηκε, ζητούσε από τους προμηθευτές της ποσά που αντιστοιχούσαν έως και στο 25% των ετήσιων πωλήσεων των SCUs, για να μην απομακρύνουν τα προϊόντα τους από τα ράφια των καταστημάτων, με την απαίτηση να ικανοποιηθεί το αίτημά τους μέσα σε 24 ώρες.

Οι τακτικές αυτές εφαρμόζονταν στο πλαίσιο του προγράμματος Project Renewal, που υιοθετήθηκε από τον πρώην CEO Andy Clark το 2015 και πλέον έχει εγκαταλειφθεί. Ο αρμόδιος ελεγκτικός φορέας διαπίστωσε πως η ASDA, μετά από εσωτερική έρευνα που διεξήγαγε, πήρε δραστικά μέτρα ώστε να εξαλειφθεί το φαινόμενο και θεσμοθέτησε ασφαλιστικές δικλείδες για να μην επαναληφθεί. Παράλληλα, επέστρεψε αρκετά από τα ποσά που είχαν εισπραχθεί στο πλαίσιο του Project Renewal, το οποίο αφορούσε σε 226 προμηθευτές.

Αυτές οι πρωτοβουλίες έπεισαν τον αρμόδιο φορέα να μην προχωρήσει σε ενδελεχή εσωτερική έρευνα στην επιχείρηση. Απέστειλε όμως μια νέα οδηγία στα σούπερ μάρκετ, βάσει της οποίας απαγορεύεται η μονομερής μεταβολή των συμφωνιών, εκτός εάν υπάρχει σχετική πρόβλεψη στην ίδια τη συμφωνία και λογική εξήγηση των αιτιών της μεταβολής, αλλά και έγκαιρη προειδοποίηση των προμηθευτών.

σελφ σερβις (T. 476)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΑΤΟΜΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ: Αντίδοτο στο βραχνά της προωθητικής πίεσης η καινοτομία

Οι επιμέρους κατηγορίες της αγοράς των προϊόντων ατομικής υγιεινής παρουσιάζουν σημαντικές διαφοροποιήσεις ως προς την εξέλιξη των πωλήσεών τους, οι οποίες συναρτώνται κυρίως με την αξία χρήσης των προϊόντων τους για τον καταναλωτή, εφόσον το καταναλωτικό εισόδημα εξακολουθεί να υπόκειται σε περικοπές. Ο κοινός τους τόπος είναι οι συνεχείς και έντονες προσφορές, οι οποίες οδηγούν τις κατηγορίες σε πτώση ή περιορισμό της αξίας πωλήσεων, όπως, άλλωστε, και οι καινοτομίες, στις οποίες διακρίνονται ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2018 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION