σελφ σερβις - H DIA χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να προσεγγίσει τους νέους

Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

H DIA χρησιμοποιεί την τεχνολογία για να προσεγγίσει τους νέους

19 Ιουλίου 2017 | 11:50 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τεχνολογία

Η αλυσίδα DIA, διαπιστώνοντας τις μεγάλες δυνατότητες που προσφέρει η ψηφιακή τεχνολογία στη δημιουργία δεσμών με τους πελάτες, αποφάσισε να την αξιοποιήσει για αύξηση της παραγωγικότητας και ανακάλυψη νέων δρόμων επικοινωνίας.

Η αλυσίδα βλέπει σημαντικές ευκαιρίες ανάπτυξης στην ισπανική αγορά, που αφορούν κυρίως στην μεγέθυνση του καλαθιού αγορών, μέσω του online λιανεμπορίου (τα στοιχεία της αναφέρουν πως το online καλάθι αγορών είναι πέντε φορές μεγαλύτερο του καλαθιού στο φυσικό κατάστημα).

Στο κέντρο αυτής της στρατηγικής της επιλογής βρίσκεται μια νέα ψηφιακή εφαρμογή, που λειτουργεί ως κάρτα πιστότητας. Διαθέτει μια επιλογή ψηφιακών κουπονιών με link στο online κατάστημα. Το μεγαλύτερο τμήμα της εφαρμογής είναι αφιερωμένο στα εκπτωτικά κουπόνια. Το 60% των χρηστών της εφαρμογής είναι ηλικίας μεταξύ 16 και 34 ετών. Αυτό το στοιχείο ενθαρρύνει τη DIA να επενδύσει στις ψηφιακές τεχνολογίες, ώστε να δημιουργήσει δεσμούς με το συγκεκριμένο κοινό και να διασφαλίσει την πιστότητα στο brand και στο μέλλον.

Στο γενικότερο πλαίσιο της στρατηγικής της, η DIA επικεντρώνει το ενδιαφέρον της για επέκταση στη Λατινική Αμερική, ειδικότερα στη Βραζιλία και την Αργεντινή. Σχεδιάζει να έχει πάνω από 1.500 καταστήματα στη Βραζιλία έως το 2010, από 1.050 που διαθέτει σήμερα.

σελφ σερβις (T. 474)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Προμηθευτές ταχυκίνητων προϊόντων: Απολογισμός πενταετίας και μελλοντικά επενδυτικά πλάνα

Στην κρίσιμη πενταετία που εξετάζεται στο επετειακό αφιέρωμα (που πραγματοποιήθηκε με αφορμή τη συμπλήρωση 45 χρόνων έκδοσης του περιοδικού σελφ σέρβις), οι εξελίξεις στην οικονομική και κοινωνική πραγματικότητα της χώρας, αλλά και στην παγκοσμιοποιημένη αγορά, διαμόρφωσαν το πεδίο εντός του οποίου οι προμηθευτικές επιχειρήσεις κλήθηκαν να δώσουν τη δική τους μάχη, επανασχεδιάζοντας τη στρατηγική τους, ώστε να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION