σελφ σερβις - Εφαρμογή Sainsbury’s για μείωση απωλειών τροφίμων

Δευτέρα, 18 Δεκεμβρίου 2017

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Εφαρμογή Sainsbury’s για μείωση απωλειών τροφίμων

19 Ιουλίου 2017 | 11:49 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή

Σχεδόν το ένα τρίτο των δημοτικών κοινοτήτων με τις οποίες συνεργάζεται η Sainsbury’s για τη μείωση των απωλειών τροφίμων, θα αξιοποιήσουν το app Olio, που έχει δημιουργήσει η αλυσίδα.

Από το σύνολο των 29 κοινοτήτων που έλαβαν επιδότηση ύψους 1 εκατ. λιρών Αγγλίας από τη Sainsbury’s τον περασμένο Μάιο για την υποστήριξη του συγκεκριμένου στόχου, οι 9 θα χρησιμοποιούν την εφαρμογή Olio για να μειώσουν τις απώλειες τροφίμων στην περιοχή τους.

Δύο από αυτές θα χρησιμοποιήσουν την επιδότηση της αλυσίδας, που δίνεται βάσει του προγράμματος Waste Less, Save More, για να προσλάβουν συντονιστές της χρήσης του Olio, που αποστολή τους θα είναι να ενθαρρύνουν την εγγραφή στην εφαρμογή και τη χρήση της για την αξιοποίηση των τροφίμων που περισσεύουν σε κάθε περιοχή.

Οι υπόλοιπες κοινότητες θα ασχοληθούν με ενέργειες ενημέρωσης του κοινού, όπως τα φυλλάδια που θα κυκλοφορήσουν τα τοπικά δημοτικά συμβούλια, αλλά και μέσα από websites και social media. Τo 2016, η αλυσίδα ανέφερε ότι μέσω της εφαρμογής Olio διανεμήθηκαν σε σχεδόν 1.300 εγγεγραμμένους πολίτες 10.000 τεμάχια διαφόρων ειδών τροφίμων.

Παρόλο που η Sainsbury’s αξιοποιεί την εφαρμογή για να προσφέρει τρόφιμα τα οποία έχουν περισσέψει σε καταστήματά της, δηλώνει πως μεγαλύτερη αξία έχει η ενημέρωση για τη μείωση της απώλειας τροφίμων στα νοικοκυριά.

σελφ σερβις (T. 474)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION