σελφ σερβις - yoda.gr: Επέκταση διανομής σε όλη τη χώρα

Τρίτη, 21 Νοεμβρίου 2017

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

yoda.gr: Επέκταση διανομής σε όλη τη χώρα

19 Ιουλίου 2017 | 10:45 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Online

Μετά από την ολοκλήρωση του πρώτου εξαμήνου λειτουργίας του, το ηλεκτρονικό σούπερ μάρκετ yoda.gr ανακοίνωσε την επέκταση της διανομής του σε ολόκληρη την Ελλάδα.

Σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, στους λίγους μήνες της λειτουργίας της έχει καταφέρει να παρουσιάζει διψήφιο αριθμό ανάπτυξης πωλήσεων ανά μήνα, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς της.

Περνώντας σήμερα στη δεύτερη φάση του σχεδιασμού του το yoda.gr, εκτός της επέκτασης των διανομών του ανακοίνωσε την αποστολή παραγγελιών αξίας άνω των 60 ευρώ χωρίς μεταφορικά στις περισσότερες περιοχές της χώρας, καθώς και την ενσωμάτωση περισσότερων των 500 κωδικών επαγγελματικών προϊόντων, απευθυνόμενο στην αγορά του ho.re.ca.

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του yoda.gr, τις online παραγγελίες προτιμούν κυρίως οι νέες οικογένειες, οι νέες μητέρες και οι άνθρωποι ηλικίας 25-44 ετών που διευκολύνονται με την άμεση παράδοση κατ’ οίκον, καθώς και οι εργαζόμενοι που επιλέγουν τις βραδινές παραδόσεις των παραγγελιών τους, μετά τις 6μμ.

Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων που προτιμώνται είναι τα είδη μαναβικής, κοπής, τα προϊόντα κάβας και το φρέσκο γάλα, το απορρυπαντικά και τα PL που αριθμούν περί τους 1.200 κωδικούς προϊόντων.

Το 60% των πελατών του yoda.gr αποστέλλουν τις παραγγελίες τους τις πρωινές ώρες, ενώ κατά το 30% κάνουν χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας μετά τις 10 το βράδυ, για παραλαβές την επομένη. Παραγγελίες γίνονται δεκτές και τηλεφωνικά.

σελφ σερβις (T. 474)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Βρεφικά & Παιδικά Προϊόντα: Δημογραφική και οικονομική κρίση μειώνουν συνεχώς τον τζίρο

Μόνη η συνεχιζόμενη πτώση των γεννήσεων στη χώρα μας εξηγεί αρκετά, δυστυχώς, τη διαρκώς πτωτική εξέλιξη της αγοράς προϊόντων βρεφικής και παιδικής διατροφής και φροντίδας. Όπως εκτιμάται, ο συνδυασμός της δημογραφικής με την οικονομική κρίση λόγω των προγραμμάτων λιτότητας, από το 2009 μέχρι φέτος οδήγησε τον τζίρο των επιχειρήσεων της εν λόγω αγοράς σε πτώση της τάξης του 45%. Ωστόσο, αν και η προώθηση και προσφορά έχει γίνει ο κατεξοχήν ιμάντας των πωλήσεων και του ανταγωνισμού των brands, στ...

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2017 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION