σελφ σερβις - 7o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων:«Ο Καταναλωτής Άλλαξε»

Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

7o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων:«Ο Καταναλωτής Άλλαξε»

20 Ιανουαρίου 2017 | 15:41 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: Συνέδρια

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στις 22 Νοεμβρίου το 7o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων, με θέμα «Ο Καταναλωτής Άλλαξε» σε μια κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου InterContinental Athenaum Athens. Το συνέδριο, που διοργάνωσε για έβδομο χρόνο το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος (ΙΠΕ), με την επιστημονική συνεργασία των εργαστηρίων ELTRUN και ALARM του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, φιλοξένησε 27 ομιλητές κι ένα ακροατήριο 740 στελεχών πωλήσεων απ’ όλο το φάσμα της αγοράς.

Οι εισηγήσεις και οι θεματικοί διάλογοι στην εκδήλωση κινήθηκαν σ’ έναν άξονα τεσσάρων διαφορετικών αλλά αλληλοσυμπληρουμένων ενοτήτων, με θέματα τον «αναδυόμενο» Έλληνα καταναλωτή και τις στρατηγικές προσέγγισής του, τις νέες πρακτικές και τεχνολογίες ανάλυσης της καταναλωτικής συμπεριφοράς, τις πωλήσεις ως επίκεντρο της αναπτυξιακής πορείας των επιχειρήσεων και τις προκλήσεις και προοπτικές στην πορεία για το αβέβαιο 2020.

Το περιεχόμενο του συνεδρίου έδωσε στον συμμετάσχοντα την ευκαιρία μιας διεισδυτικής ματιάς στις προκλήσεις που αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει η ελληνική αγορά της στον απόηχο της οικονομικής κρίσης και στους τρόπους διαχείρισης των νέων κινδύνων αλλά και εμπορικών ευκαιριών. Στο ίδιο πλαίσιο τονίστηκε επανειλημμένως η αναγκαιότητα της διαφανούς πιστοποίησης των επαγγελμάτων που σχετίζονται με τις πωλήσεις, μέσω κάποιου ανεξάρτητου εκπαιδευτικού οργανισμού ή υπάρχοντος ακαδημαϊκού ιδρύματος.

Επίσης συζητήθηκε, μεταξύ άλλων, το modus operandi των στρατηγικών πωλήσεων, των logistics και των νέων υπηρεσιών, που εφαρμόζουν και προσφέρουν οι ελληνικές εταιρείες στο νέο μεταβαλλόμενο περιβάλλον πωλήσεων, το οποίο συνδέεται άρρηκτα πλέον με τις εξελίξεις της τεχνολογίας και του Internet of things.

Εξάλλου, ο κ. Αριστοτέλης Παντελιάδης, διευθύνων σύμβουλος της Metro, παραχώρησε δημόσια συνέντευξη στον συντάκτη μας κ. Πλάτωνα Τσούλο, στο πλαίσιο της οποίας κατηγόρησε την κυβέρνηση για παρέμβαση στα ζητήματα της αγοράς, μέσω της ευμενούς τοποθέτησής της στο ζήτημα της διάσωσης των δομών της Μαρινόπουλος όπως έχει δρομολογηθεί, ενώ αρνήθηκε ως άδικες τις αιτιάσεις του Συνδέσμου Βιομηχανιών Βορείου Ελλάδος κατά των εταιρειών σούπερ μάρκετ ανεξαιρέτως, ο οποίες κατά τον σύνδεσμο εκβιάζουν μέχρι εξοντώσεως την ελληνική βιομηχανία για την απόσπαση πλεονεκτημάτων υπέρ τους.

Σε ό,τι αφορά τις πολιτικές διαχείρισης των ανθρωπίνων πόρων, ενδιαφέρουσες ήταν οι επισημάνσεις του κ. Γιώργου Κάτσου, διευθύνοντος συμβούλου της DSV Hellas, ο οποίος, αναφερόμενος στην αναζήτηση προτεραιοτήτων εκ μέρους των επιχειρήσεων στο υφεσιακό περιβάλλον της τελευταίας επταετίας, μίλησε για τον φαύλο κύκλο που δημιουργούν οι μειώσεις μισθών, τονίζοντας παραδειγματικά ότι μια μισθολογική μείωση της τάξης του 10% εκτός του άμεσου αντίκτυπού της (συρρίκνωση ζήτησης), επιφέρει μείωση της παραγωγικότητας έως 25%.

Ο καταναλωτής άλλαξε.
Οι επιχειρήσεις;

Ιδιαίτερα ενδιαφέροντα ήταν τα στοιχεία που παρουσιάστηκαν στην εκδήλωση σχετικά με τις καταναλωτικές συνήθειες και τάσεις της κατανάλωσης, τα οποία ενδεχομένως απομυθοποιούν ορισμένες κρατούσες αντιλήψεις. Για παράδειγμα, όπως είπε ο κ. Πάρης Κορωναίος, γενικός διευθυντής του GRECA, οι καταναλωτικές δαπάνες στην Ελλάδα μέσω διαδικτύου ανήλθαν από τα 3,2 δισ. ευρώ το 2014 σε 4 δισ. ευρώ φέτος πριν καν ολοκληρωθεί η χρονιά. Το εν λόγω μέγεθος, που βρίσκεται πλέον πολύ κοντά στον ευρωπαϊκό μέσο όρο, δηλώνει ότι ο μέσος Έλληνας καταναλωτής ξοδεύει κατά μέσο όρο ετησίως περί τα 1.500 ευρώ για online αγορές προϊόντων και υπηρεσιών.

Στην εισήγησή του ο κ. Δημήτρης Μαύρος, διευθύνων σύμβουλος της MRB, με θέμα «Από τη συστηματικότητα στην ανατροπή», τόνισε στο επιχειρηματικό κοινό ότι διαβιούμε σε εποχή μετάβασης, επισημαίνοντας ότι, μολονότι οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις διαμορφώνονται εδώ και καιρό, κάποιες επιχειρήσεις σε αντίθεση με τους πελάτες τους δεν φαίνεται να προσαρμόζονται στο νέο περιβάλλον. Επίσης υποστήριξε ότι ο Έλληνας καταναλωτής ενστερνίζεται αντιλήψεις, που τον διαφοροποιούν διακριτά από τους καταναλωτές του υπόλοιπου κόσμου σε ό,τι αφορά τη θεώρηση του αντίκτυπου των αγοραστικών του επιλογών ως ανταπόδοση για την υπευθυνότητα των επιχειρήσεων, των οποίων αγοράζει ή απορρίπτει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες.

σελφ σερβις (T. 467)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION