σελφ σερβις - Morrisons: Επένδυση στο format του σούπερ μάρκετ

Τρίτη, 20 Αυγούστου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Morrisons: Επένδυση στο format του σούπερ μάρκετ

4 Μαΐου 2016 | 12:39 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή,Τάσεις

Βασικό στοιχείο της στρατηγικής που ακολουθεί η αλυσίδα Morrisons για να επιτύχει τους στόχους ανάπτυξής της αποτελεί η ενδυνάμωση του βασικού καναλιού των σούπερ μάρκετ. Έκφραση αυτής της στρατηγικής αποτελεί ο τρόπος με τον οποίο σχεδιάστηκε και λειτουργεί το νέο της κατάστημα στην περιοχή Colindale του Ηνωμένου Βασιλείου (Μάρτιος 2016), όπου παρουσιάζονται τρόποι τους οποίους χρησιμοποιεί το σύγχρονο λιανεμπόριο για να δημιουργήσει ένα αγοραστικό περιβάλλον που θα ενθουσιάζει τους πελάτες. Σε αυτό το πλαίσιο, ακόμη και τα ταμεία έχουν διαφορετικό layout, αλλά και τοποθέτηση σε σχέση με τα εξειδικευμένα τμήματα.

Αποστολή άρθρου.Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και τα στοιχεία του παραλήπτη για να αποσταλεί το άρθρο.

*
*
*
*
*
*

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION