σελφ σερβις - Αποτυγχάνουν τα web stores να ελέγξουν την ηλικία των πελατών τους

Σάββατο, 8 Αυγούστου 2020

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Αποτυγχάνουν τα web stores να ελέγξουν την ηλικία των πελατών τους

4 Ιανουαρίου 2016 | 16:29 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στη Μ. Βρετανία, τα διαδικτυακά καταστήματα παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα στον έλεγχο της ηλικίας των παραληπτών των προϊόντων τους. Το πρόβλημα αφορά σε προϊόντα όπως τα αλκοολούχα ποτά, τα προϊόντα καπνού και τα μαχαίρια, των οποίων η πώληση απαγορεύεται στους ανήλικους (κάτω των 18 ετών).

Η αποτυχία ελέγχων σημαίνει πως παιδιά και έφηβοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στα παραπάνω προϊόντα. Η έρευνα έδειξε πως σε ποσοστό 56% το προσωπικό παράδοσης των προϊόντων δεν πραγματοποιεί τον απαιτούμενο έλεγχο της ηλικίας του παραλήπτη, μέσω της επίδειξης ταυτότητας, τη στιγμή της παράδοσης των προϊόντων στο σπίτι. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Serve Legal και στηρίχτηκε σε 1.000 διερευνητικές αγορές που έγιναν μέσω internet τα τελευταία τρία χρόνια. Τα ευρήματα της έρευνας ενισχύουν τα συμπεράσματα αντίστοιχης έρευνας που είχε πραγματοποιήσει ο όμιλος Alcohol Concern, σύμφωνα με τα οποία το 15% των ατόμων ηλικίας 14-15 ετών είχε αγοράσει αλκοολούχα ποτά online.

Στους online λιανέμπορους προτείνεται να εντατικοποιήσουν τα μέτρα ελέγχου της ηλικίας των παραληπτών προϊόντων των οποίων η πώληση έχει νομικούς περιορισμούς. Σε επίπεδο φυσικού καταστήματος, οι έλεγχοι αποδεικνύεται πως είναι πιο αποτελεσματικοί, με το 87% του προσωπικού να πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους ηλικίας (σε ποσοστό 87% έγινε έλεγχος στην περίπτωση αγοράς αλκοόλ, 77% στην αγορά προϊόντων καπνού και 89% στην αγορά μαχαιριών).

σελφ σερβις (T. 456)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Παγωτό: Άλλους δρόσισε κι άλλους έκαψε, λόγω Covid-19

Η άνοδος των πωλήσεων παγωτού στα σούπερ μάρκετ το πρώτο τετράμηνο φέτος ήταν εκπληκτική, 20% σε αξία, δεδομένης της σύμπτωσης του lockdown, στη διάρκεια του οποίου η οργανωμένη λιανική έκανε χρυσές δουλειές, με την έναρξη της σεζόν του προϊόντος. Όμως, για τη μικρή λιανική και τον τουρισμό, που δημιουργούν ένα χρυσό μερίδιο για τη βιομηχανία παγωτού τα καλοκαίρια, οι επιπτώσεις είναι βαριές και μακροπρόθεσμες, ενόσω ένα πιθανό δεύτερο κύμα της πανδημίας εντείνει την αβεβαιότητα…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION