σελφ σερβις - Αποτυγχάνουν τα web stores να ελέγξουν την ηλικία των πελατών τους

Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Αποτυγχάνουν τα web stores να ελέγξουν την ηλικία των πελατών τους

4 Ιανουαρίου 2016 | 16:29 Γράφει η Ξένια  Μαντζιώρη Topics: News,Διεθνή

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα στη Μ. Βρετανία, τα διαδικτυακά καταστήματα παρουσιάζουν σημαντικά προβλήματα στον έλεγχο της ηλικίας των παραληπτών των προϊόντων τους. Το πρόβλημα αφορά σε προϊόντα όπως τα αλκοολούχα ποτά, τα προϊόντα καπνού και τα μαχαίρια, των οποίων η πώληση απαγορεύεται στους ανήλικους (κάτω των 18 ετών).

Η αποτυχία ελέγχων σημαίνει πως παιδιά και έφηβοι μπορούν να έχουν πρόσβαση στα παραπάνω προϊόντα. Η έρευνα έδειξε πως σε ποσοστό 56% το προσωπικό παράδοσης των προϊόντων δεν πραγματοποιεί τον απαιτούμενο έλεγχο της ηλικίας του παραλήπτη, μέσω της επίδειξης ταυτότητας, τη στιγμή της παράδοσης των προϊόντων στο σπίτι. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Serve Legal και στηρίχτηκε σε 1.000 διερευνητικές αγορές που έγιναν μέσω internet τα τελευταία τρία χρόνια. Τα ευρήματα της έρευνας ενισχύουν τα συμπεράσματα αντίστοιχης έρευνας που είχε πραγματοποιήσει ο όμιλος Alcohol Concern, σύμφωνα με τα οποία το 15% των ατόμων ηλικίας 14-15 ετών είχε αγοράσει αλκοολούχα ποτά online.

Στους online λιανέμπορους προτείνεται να εντατικοποιήσουν τα μέτρα ελέγχου της ηλικίας των παραληπτών προϊόντων των οποίων η πώληση έχει νομικούς περιορισμούς. Σε επίπεδο φυσικού καταστήματος, οι έλεγχοι αποδεικνύεται πως είναι πιο αποτελεσματικοί, με το 87% του προσωπικού να πραγματοποιεί τους απαραίτητους ελέγχους ηλικίας (σε ποσοστό 87% έγινε έλεγχος στην περίπτωση αγοράς αλκοόλ, 77% στην αγορά προϊόντων καπνού και 89% στην αγορά μαχαιριών).

σελφ σερβις (T. 456)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Δημητριακά: Οροφή, ναι, τάχα της ζήτησης ή των προσφορών, όμως;

Μετά τη συνεχόμενη άνοδο των πωλήσεών της την τελευταία τριετία, η αγορά των δημητριακών –σε μπάρες και σε νιφάδες– πιθανώς άγγιξε την οροφή της ανάπτυξής της. Ωστόσο, η σημαντική διείσδυση των δημητριακών ιδιωτικής ετικέτας στη ζήτηση είναι σίγουρα μεταξύ των παραγόντων που ώθησαν στον πόλεμο των προσφορών. Η πτώση της αξίας των πωλήσεων της κατηγορίας οφείλεται και στον σκληρό ανταγωνισμό στις προσφορές, ακόμη και ως -50%.

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION