σελφ σερβις - Νέο πιλοτικό layout σε καταστήματα Sainsbury’s

Τετάρτη, 21 Οκτωβρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Νέο πιλοτικό layout σε καταστήματα Sainsbury’s

25 Νοεμβρίου 2015 | 12:05 Γράφει το σελφ-σέλφις  Team Topics: News,Διεθνή

Ακολουθώντας τις νέες αγοραστικές συνήθειες, η βρετανική αλυσίδα διαφοροποιεί έξι καταστήματά της. Η διαφοροποίηση αφορά στην υιοθέτηση ενός νέου τρόπου λειτουργίας, με μια διαφορετική προσέγγιση στην εξυπηρέτηση των πελατών στα ταμεία, ώστε η διαδικασία να γίνεται εύκολα και ευχάριστα, αλλά και με την προσφορά πολλών επιλογών για αγορές εντός του καταστήματος.

Η νέα προσέγγιση στηρίζεται στα shopping missions, με τα καταστήματα να διαθέτουν δημοφιλή own label είδη ένδυσης και οικιακής χρήσης, αλλά και νέες τεχνολογίες που συμβάλλουν στην ταχύτερη πληρωμή των αγορών. Καθώς οι καταναλωτές ψωνίζουν με μικρότερο καλάθι και με μεγαλύτερη συχνότητα, η Sainsbury’s προσφέρει στοχευμένες λύσεις, όπως το σημείο «Food to Go», που βρίσκεται τοποθετημένο κοντά στη είσοδο των καταστημάτων, δίπλα στα ταμεία. Το τμήμα φρέσκων αρτοποιημάτων, επίσης, έχει μεταφερθεί σε ένα νέο τμήμα, για ταχύτερη εξυπηρέτηση Ακόμη, έχει αυξηθεί κατά 30% ο χώρος των non food.

Είδη ένδυσης, σπιτιού, κινητά και tablets είναι τοποθετημένα κατά μήκος των τοίχων των έξι καταστημάτων. Σε ό,τι αφορά τα ταμεία, οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν μεταξύ τεσσάρων διαφορετικών τρόπων πληρωμής. Μεταξύ αυτών, προτείνεται η εφαρμογή SmartShop, μέσω της οποίας οι πελάτες ετοιμάζουν τη λίστα τους από το σπίτι, βλέπουν, όταν επισκεφθούν το κατάστημα, στο κινητό τους τα σημεία όπου θα βρουν τα προϊόντα της λίστας, και πληρώνουν χρησιμοποιώντας επίσης το κινητό τους.

σελφ σερβις (T. 455)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αφιέρωμα

Νερό με έξτρα γεύση & ενέργεια: Μια πολλά υποσχόμενη ομάδα προϊόντων σε «ανάποδους» καιρούς

Τους τελευταίους μήνες η μικρή αγορά των βιταμινούχων και των ανθρακούχων εμφιαλωμένων νερών γνωρίζει ραγδαία άνοδο. Η πανδημία και η επιθυμία για έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής φαίνεται πως ευνοούν την τάση, στο πλαίσιο της οποίας αναπτύσσεται και στη χώρα μας η ζήτηση των βιταμινούχων νερών ή των νερών με φυσικά αρώματα, έξτρα γεύση και ενέργεια. Εάν δεν υπήρχε η δυσμενέστατη συγκυρία για τον τουρισμό και το ho.re.ca., οι προοπτικές της θα ήταν θριαμβικές…

Διαβάστε το ειδικό αφιέρωμα
  • Εκδηλώσεις
  • Έρευνα
  • Εργασία
  • Campaigns
  • Προφίλ εταιρείας

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION