σελφ σερβις - ΕΛΟΜΑΣ: Προσκλητήριο συστράτευσης & μάχης

Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΕΛΟΜΑΣ: Προσκλητήριο συστράτευσης & μάχης

11 Απριλίου 2014 | 11:41 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Νέο προσκλητήριο προς την αγορά προετοιμάζεται να απευθύνει ο ΕΛΟΜΑΣ, σε μια προσπάθεια ενδυνάμωσης της παρουσίας του στον κλάδο, αλλά και αναβάθμισης των σχέσεών του με τους προμηθευτές. Προϋπόθεση της πρωτοβουλίας του είναι, ωστόσο, η ανασύνταξη και ανασυγκρότηση των υποδομών του, ώστε να καταστεί εφικτή η υποστήριξη των νέων μελών που προσβλέπει να εντάξει στην οικογένειά του.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η διοίκηση του ΕΛΟΜΑΣ το τελευταίο διάστημα υλοποιεί σειρά πρωτοβουλιών προς την κατεύθυνση αυτή, που, μεταξύ άλλων, προβλέπουν:

  • Την ενίσχυση του στελεχιακού του δυναμικού. Ήδη στη διοίκηση του ομίλου αγορών έχουν ενταχθεί δύο νέα στελέχη, τα οποία προέρχονται από μεγάλες αλυσίδες του λιανεμπορίου.
  • Την αναδιοργάνωση των υπηρεσιών του ώστε να γίνουν περισσότερο παραγωγικές.
  • Την ενίσχυση της παρουσίας του στην αγορά, κυρίως με την αναβάθμιση του προφίλ του, μέσω τηλεοπτικής διαφήμισης, με την οποία θα επιδιώξει να κάνει περισσότερο αναγνωρίσιμο το σήμα και τα προϊόντα του στο ευρύτερο καταναλωτικό κοινό. Η διοίκηση του ΕΛΟΜΑΣ για τον σκοπό αυτό έχει αποφασίσει να διαθέσει ένα σημαντικό κονδύλι. Τα μηνύματα του ομίλου θα επικεντρωθούν στις προσφορές προϊόντων, με σκοπό να ανταγωνιστεί ευθέως τα μεγάλα δίκτυα πωλήσεων. Στα σχεδιαζόμενα σποτ θα περιληφθούν τόσο επώνυμα προϊόντα όσο και private label του ομίλου, που εξαιτίας της κρίσης παρουσιάζουν αυξημένη ζήτηση.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι ο όμιλος έχει ήδη κινήσει τις διαδικασίες αναβάθμισης και εμπλουτισμού των συλλογών private label που διαθέτει, με νέους κωδικούς σχεδόν στο σύνολο των προϊοντικών κατηγοριών. Πρόκειται για μια διαδικασία η οποία, εφόσον ολοκληρωθεί, θα εισφέρει σημαντικά οφέλη στον όμιλο, με βασικότερο την τόνωση των πωλήσεών του σε αυτά τα προϊόντα, που υπολογίζεται ότι σήμερα πλησιάζουν τα 150 εκατ. ευρώ, έχοντας μια συμμετοχή της τάξης του 8%-10% στον ετήσιο τζίρο των μελών του.

Διεκδικήσεις από τους προμηθευτές Εφόσον οι διαδικασίες αναδιοργάνωσης του ΕΛΟΜΑΣ ολοκληρωθούν, στόχος της διοίκησής του είναι η προσέλκυση και ένταξη νέων μελών στο δυναμικό του, με βάση το πλεονέκτημα της κατάταξής του στην πρώτη τριάδα του κλαδικού ανταγωνισμού από άποψη αριθμού καταστημάτων και ετήσιου τζίρου. Στις προθέσεις της διοίκησης του ομίλου είναι, εφόσον αυξηθεί περαιτέρω ο αριθμός επιχειρήσεων και καταστημάτων του δικτύου, άρα και ο αθροιστικός τους τζίρος, να διεκδικήσει από τους προμηθευτές τη βελτίωση των παροχών τους, με κύριο επιχείρημα το μέγεθος της ισχύος του δικτύου και τη δυνατότητα προβολής και προώθησης με επιθετικότερο τρόπο των επώνυμων προϊόντων, μέσω του διαφημιστικού του προγράμματος, αλλά και υλοποίησης κοινών προσφορών προς τους καταναλωτές.

Σήμερα, το δυναμικό του ομίλου περιλαμβάνει περί τις 40 επιχειρήσεις σούπερ μάρκετ, αθροιστικού δυναμικού περίπου 600 καταστημάτων, τα οποία παράγουν ετήσιο τζίρο ύψους περίπου 1,5 δισ. ευρώ. «Ο ΕΛΟΜΑΣ αποτελεί την εθνική ομάδα του οργανωμένου λιανεμπορίου στη χώρα», δηλώνουν στο σελφ σέρβις στελέχη του, τα οποία ωστόσο δεν θέλησαν να σχολιάσουν τις προαναφερόμενες πληροφορίες. Αρκέστηκαν μόνο να δηλώσουν ότι «πολύ σύντομα η διοίκηση του ομίλου θα είναι σε θέση να προβεί σε ανακοινώσεις, από τις οποίες θα προκύπτει η νέα στρατηγική του».

σελφ σερβις (T. 437)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION