σελφ σερβις - ΜΕΤΡΟ: Η έμφαση φέτος στις τιμές

Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019

Δωρεάν εγγραφή

Συμπληρώστε τα παρακάτω στοιχεία για να εγγραφείτε στην Online έκδοση του σελφ σέρβις και να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενό του.
*
*
*
*
*
*
* Άνδρας   Γυναίκα
*

Τα πεδία με * είναι υποχρεωτικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΜΕΤΡΟ: Η έμφαση φέτος στις τιμές

17 Μαρτίου 2014 | 09:52 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Στην πολιτική των χαμηλών τιμών και των επιθετικών προσφορών θα επιμείνει και το 2014 η Μετρό, θυσιάζοντας στο βωμό της τις έξτρα παροχές των προμηθευτών της, στις οποίες προσβλέπει στο διάστημα που ακολουθεί, αλλά και μέρος των κερδών της, που φέτος υπολογίζει ότι θα είναι μειωμένα.

Η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι τα κέρδη που θα ανακοινώσει για το 2013 θα είναι επίσης μειωμένα, λόγω ακριβώς τις επιθετικής τιμολογιακής πολιτικής που ακολούθησε καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς. «Συνήθως ως εταιρεία δεν βγαίναμε μπροστά με επιθετικές τιμές. Όμως ήδη από πέρυσι αλλάξαμε στάση, και πρώτοι εμείς την περίοδο των γιορτών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς κατεβάσαμε σε πολύ χαμηλά επίπεδα τις τιμές σε συγκεκριμένες κατηγορίες ειδών του κρεοπωλείου, υποχρεώνοντας την αγορά να μας ακολουθήσει. Σε ανάλογες κινήσεις θα προβούμε και φέτος», δήλωσαν στο σελφ σέρβις παράγοντες της αλυσίδας, εκτιμώντας ότι φέτος ο «πόλεμος τιμών» δεν θα ενταθεί απλώς, αλλά θα επεκταθεί και σε κατηγορίες προϊόντων που επιλέγονται από ένα ευρύτερο κοινό και όχι μόνο από όσους επιζητούν κωδικούς χαμηλού κόστους.

Απαντώντας στο πώς η αλυσίδα θα χρηματοδοτήσει την επιθετική πολιτική στις τιμές λιανικής, τα ίδια στελέχη τόνισαν ότι η εταιρεία θα βασιστεί κατά ένα μέρος στα κέρδη της, όπως συνήθως συμβαίνει, αλλά και στις αυξημένες παροχές τις οποίες διεκδικεί από τους μεγάλους προμηθευτές της, προκειμένου, όπως υπογράμμισαν χαρακτηριστικά, να τηρηθούν οι προβλεπόμενες ισορροπίες έναντι της εταιρείας. Επισήμαναν μάλιστα ότι ένας από τους λόγους για τους οποίους οι προμηθευτές θα βελτιώσουν τις παροχές τους στη Μετρό είναι το γεγονός ότι διαθέτει ένα διευρυμένο δίκτυο καταστημάτων cash & carry, το οποίο αυξάνει αισθητά τα μερίδιά του στη χονδρική, κερδίζοντας τζίρο από τον τερματισμό της λειτουργίας επιχειρήσεων του κλασικού χονδρεμπορίου, εξαιτίας της κρίσης. Ως προς τη μείωση της κερδοφορίας της, η διοίκηση της εταιρείας αναμένει ότι φέτος θα προέλθει κυρίως από το δίκτυο λιανικής, τα My Market.

Συστηματικές επενδύσεις στην ψηφιακή επικοινωνία
Στο μεταξύ, η Μετρό αναμένει φέτος νέα αύξηση της συμμετοχής των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας στον συνολικό της τζίρο, όχι όμως τόσο λόγω των ενεργειών που επιχειρεί για τη στήριξη αυτής της οικογένειας προϊόντων, όσο κυρίως εξαιτίας της γενικότερης τάσης που διαπιστώνεται στη ζήτηση. Σημειώνεται ότι βελτιώσεις και αναβαθμίσεις σε κωδικούς των επωνυμιών τους εξακολουθεί να κάνει η εταιρεία, αυτές όμως αφορούν κυρίως σε μη ταχυκίνητα προϊόντα.

Επίσης, η αλυσίδα φέτος προτίθεται να επενδύσει περισσότερο στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση, διαθέτοντας σημαντικά κεφάλαια στα ψηφιακά μέσα, το facebook και το διαδίκτυο. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, δεν θα εγκαταλείψει την τηλεόραση, όπου τα τελευταία ένα- δύο χρόνια είναι στραμμένο το επενδυτικό ενδιαφέρον του ανταγωνισμού της. Ωστόσο, ειδικά φέτος η Μετρό θα επιμείνει περισσότερο στην προβολή της μέσω των ψηφιακών εργαλείων, εκτιμώντας ότι έτσι επωφελείται διπλά.

Καταρχήν διότι επενδύοντας σταθερά στην ψηφιακή επικοινωνία, κάθε χρόνος που περνά τις αποδίδει πολλαπλάσια οφέλη και κατά δεύτερον, διότι μέσω διαδικτύου και του facebook, η αλυσίδα έρχεται πιο κοντά σε νεότερες ηλικιακά ομάδες καταναλωτών, δίχως να χάνει την επαφή της με τους καταναλωτές των μεγαλύτερων ηλικιών, δεδομένου του ότι τα μέσα αυτά είναι πλέον προσφιλή στο ευρύ κοινό. Τα στελέχη της σημειώνουν, μάλιστα, ότι οι νεότερες ηλικίες καταναλωτών αποτελούν τον στόχο και των υπολοίπων μέσων διαφήμισης και προβολής της Μετρό και ειδικότερα του δικτύου λιανικής My Market.

σελφ σερβις (T. 436)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2019 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION