σελφ σερβις - Το νέο «κέντρο βάρους» της Lidl

Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

Το νέο «κέντρο βάρους» της Lidl

1 Οκτωβρίου 2013 | 09:59 Γράφει ο Δημήτρης  Διαμαντίδης Topics: Αγορά

Σε νέες επενδύσεις, ενταγμένες στον τριετή προγραμματισμό της, προχωρά η Lidl στη χώρα μας, ενδυναμώνοντας τη θέση της έναντι του ανταγωνισμού και αποκτώντας πλεονέκτημα με τη χρήση των πλέον σύγχρονων αποθηκευτικών εγκαταστάσεων στη ΝΑ Ευρώπη, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για το κόστος και την ευχέρεια τροφοδοσίας του δικτύου της.

Η αλυσίδα αυτή την περίοδο εκτελεί εκτεταμένες εργασίες επέκτασης και αναβάθμισης της υπερσύγχρονης αποθηκευτικής εγκατάστασης της στη ΒΙΠΕ Θεσσαλονίκης, που εξαγόρασε σε πολύ χαμηλή τιμή από την πρώην ανταγωνίστρια της στην Ελλάδα, Aldi. Η πρωτοβουλία της αυτή είναι ενταγμένη στο επενδυτικό της πλάνο, ύψους 100 εκατ. ευρώ, το οποίο ανακοίνωσε προς τα τέλη του 2012 και καλύπτει για την επόμενη τριετία την επέκταση και ανακαίνιση του δικτύου των καταστημάτων της πανελλαδικά και των αποθηκευτικών της εγκαταστάσεων. Η επένδυση στο Logistics Center της Θεσσαλονίκης αναμένεται ότι θα επιτρέψει στην Lidl να προσαρμόσει την τεράστια εγκατάσταση των 55.000τμ στα δικά της δεδομένα, ενώ θα της δώσει τη δυνατότητα να αναβαθμίσει την παρουσία της στην ευρύτερη περιοχή της Βόρειας Ελλάδας, όπου διέθετε το σχετικά παλαιό (είχε υποστεί και ζημιές από πυρκαγιά) ιδιόκτητο αποθηκευτικό συγκρότημά της, στη Γέφυρα Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η Lidl προτίθεται να δημιουργήσει εντός του Logistics Center περισσότερες γραφειακές εγκαταστάσεις, ενώ το επεκτείνει καθ’ ύψος μεγεθύνοντας τη χωρητικότητά του. Το εν λόγω αποθηκευτικό συγκρότημα είναι μοναδικό στο είδος του στη ΝΑ Ευρώπη (με σιδηροδρομική σύνδεση, ενεργειακή αυτονομία κα) και όντας η «νέα βάση» της Lidl στην Ελλάδα, της δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει τις υποδομές του για τα σχέδιά της στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων. Υπενθυμίζεται ότι για την απόκτησή του ενδιαφέρθηκαν κι άλλες αλυσίδες, αλλά μόνο η Lidl είχε την υπομονή να περιμένει την πτώση του αντιτίμου εκ μέρους της Aldi (αρχικά ζητούσε άνω των 100 εκατ. ευρώ) και να το αποκτήσει έναντι περίπου 25 εκατ. ευρώ –η δημιουργία του από την Aldi υπερέβη τα 85 εκατ. ευρώ. Το 2011 η Lidl απέκτησε επίσης από την Aldi 10 ιδιόκτητα και 2 μισθωμένα καταστήματα, έναντι 55 εκατ. ευρώ.

Επέκταση των Mega Bazaar
Η αλυσίδα εκτός της δημιουργίας νέων καταστημάτων σε επιλεγμένα σημεία της ελληνικής επικράτειας, εντείνει τη διείσδυση της στην αγορά του bake-off. Εφαρμόζοντας τη σχετική νομοθεσία, δημιουργεί όλο και περισσότερες «γωνίες» bake-off σε καταστήματα του δικτύου της. Το σχετικό πιλοτικό project για συγκεκριμένα καταστήματά της κρίθηκε επιτυχές, οπότε επεκτείνει την πώληση private label προϊόντων αρτοποιίας σχεδόν σε όλες τις εμπορικές της μονάδες, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στα καταστήματα του Λεκανοπεδίου Αττικής. Παράλληλα, μετά τη Θεσσαλονίκη, επεκτείνει και στην Αττική την πρακτική πώλησης προϊόντων στοκ (αποκλειστικά μη τρόφιμα) μέσα από ένα νέο concept καταστημάτων, όπου υπό την επωνυμία Mega Bazaar διατίθενται για τρεις ημέρες σε τιμές ιδιαίτερα χαμηλές.

Η λειτουργία, τουλάχιστον τρεις φορές, του Mega Bazaar της Θεσσαλονίκης κρίθηκε ικανοποιητική, οπότε η «συνταγή» θα εφαρμοστεί και σε άλλες περιοχές της χώρας, με προτεραιότητα στην πρωτεύουσα. Το concept του Mega Bazaar αφορά σε σημεία πώλησης δίπλα ή κοντά σε καταστήματα Lidl, τα οποία τίθενται σε λειτουργία για λίγα 24ωρα ή μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, που αναφέρονται κυρίως σε είδη ένδυσης, ηλεκτρικές μικροσυσκευές, εργαλεία, είδη οικιακής χρήσης, μικρές ηλεκτρονικές συσκευές κλπ. Οι τιμές, στις οποίες πωλούνται ξεκινούν από 0,50 ευρώ και φθάνουν το πολύ έως τα 50 ευρώ για επαγγελματικά εργαλεία. Τα είδη του Mega Bazaar έχουν «περάσει» από τα ράφια των κανονικών Lidl, αλλά επειδή δεν πωλήθηκαν η αλυσίδα τα διαθέτει μαζικά και σε τιμές στοκ.

σελφ σερβις (T. 431)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION