σελφ σερβις - ΑΒ Βασιλόπουλος: Προσδοκίες από τα Profit

Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Λιανεμπόριο

ΑΒ Βασιλόπουλος: Προσδοκίες από τα Profit

10 Οκτωβρίου 2013 | 13:29 Γράφει ο Πλάτωνας  Τσούλος Topics: Αγορά

Ένα ακόμη concept καταστήματος έχει στα σκαριά η ΑΒ Βασιλόπουλος, φιλοδοξώντας –εφόσον όλα εξελιχθούν ομαλά– να το εντάξει στα επενδυτικά της πλάνα της διετίας 2015-2016, προκειμένου να οργανώσει μια σχετική βάση δικτύου. Πρόκειται για τα υβριδικού τύπου καταστήματα ENA Profit, που θα απευθύνονται στο ευρύ κοινό, αλλά και στους μικροεμπόρους της λιανικής και της μαζικής εστίασης.

Τα ENA-Profit προσφέρουν μια γκάμα από περίπου 3.000 κωδικούς, στους οποίους περιλαμβάνονται επώνυμα είδη, αλλά και τα ιδιωτικά σήματα της χονδρικής, τα Priva, που διατίθενται σε μικρές συσκευασίες και όχι στις πολυσυσκευασίες των ENA Cash & Carry, αφού απευθύνονται τόσο σε μικροεπαγγελματίες όσο και σε καταναλωτές. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη το πρώτο πιλοτικό ENA Profit κλείνει τον πρώτο κύκλο θετικής δοκιμασίας, με έδρα την Καρδίτσα. Η ΑΒ Βασιλόπουλος στο αμέσως επόμενο διάστημα θα οργανώσει το δεύτερο, επίσης πιλοτικό, κατάστημα, αυτή τη φορά στη Βόρεια Ελλάδα.

Εφόσον κι αυτό επιτύχει τους στόχους του, δηλαδή εισφέρει στην ΑΒ Βασιλόπουλος περί τα 2,5 με 3 εκατ. ευρώ ετήσιο κύκλο εργασιών, η εταιρεία από το 2015 θα αρχίσει να επενδύει συστηματικά στο νέο της σήμα. Τα ΕΝΑ Profit καταλαμβάνουν έκταση περί τα 800-1.000τμ, απαιτούν περιορισμένης έκτασης επενδυτικό κεφάλαιο, καθώς οργανώνονται σε μισθωμένους χώρους, και απασχολούν προσωπικό περίπου 15 ατόμων.

Η εταιρεία, μέσω των ENA Profit, θα επιδιώξει να καλύψει στην αγορά της χονδρικής περιοχές όπου δεν προτίθεται να επενδύσει στη δημιουργία μεγάλων καταστημάτων. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στα πλάνα της είναι η ενίσχυση του δικτύου των ΕΝΑ Cash & Carry με δύο ή το πολύ τρία ακόμα καταστήματα, αυξάνοντας το συνολικό αριθμό τους σε 14 ή 15. Εν συνεχεία, η επέκτασή της στη χονδρική θα γίνει με μικρά και περισσότερο ευέλικτα σημεία πώλησης. Κατά τις ίδιες πληροφορίες, ο σχετικός σχεδιασμός της προβλέπει τη λειτουργία των νέων cash & carry στην Αθήνα (θα είναι το δεύτερο), στη Ρόδο και στην Κρήτη (επίσης το δεύτερο).

Αύξηση τζίρου 1%-2% στο εννιάμηνο
Σχετικά με την εξέλιξη των μεγεθών της αλυσίδας, πηγές αναφέρουν ότι φέτος ο τζίρος της κινείται με μικρή άνοδο, επιτρέποντας στην εταιρεία την αύξηση των μεριδίων της, δεδομένων των απωλειών που καταγράφονται στην αγορά του κλάδου. Όπως εκτιμάται, ο τζίρος της στο εννεάμηνο θα εμφανίσει άνοδο της τάξης του 1%-2%. Αξίζει να αναφερθεί ότι, σύμφωνα με πληροφορίες, το 2012 από το τζίρο που πραγματοποίησαν τα 222 εταιρικά καταστήματα της ΑΒ Βασιλόπουλος (συνυπολογιζομένων των franchise καταστημάτων, το δίκτυο της αλυσίδας στα τέλη του έτους αριθμούσε 268 σημεία) το 59% προήλθε από την Αττική (115 καταστήματα).

Οι περιοχές που έπονται από άποψη εισφοράς τζίρου είναι η Πελοπόννησος και η Κεντρική Μακεδονία, με 7% η κάθε μια (στην πρώτη η εταιρεία διαθέτει 14 καταστήματα και στη δεύτερη 25). Η Ανατολική Μακεδονία και Θράκη, όπου η ΑΒ Βασιλόπουλος λειτουργεί σε σύνολο 13 καταστήματα, εισφέρει στο τζίρο της αλυσίδας μόλις το 2% επί του συνόλου του. Η κερδοφορία της ΑΒ Βασιλόπουλος, κατά τους υπολογισμούς της διοίκησής, της, θα κυμανθεί φέτος στα επίπεδα του 2012, όπως, άλλωστε, προβλεπόταν από τις αρχικές της εκτιμήσεις για την τρέχουσα χρήση.

σελφ σερβις (T. 431)
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δείτε ακόμη...

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σήμερα

Αυτοί που διάβασαν αυτό διάβασαν επίσης

Τα πιο δημοφιλή Topics

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε αυτήν την ενότητα

Οι πιο δημοφιλείς ειδήσεις σε άλλες ενότητες

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Συνεντεύξεις / Πρόσωπα

 
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Topics

Αγορά

Τεχνολογία

Τρόφιμα/Ποτά

Ενέργεια/Περιβάλλον

Μεταφορές/Logistics

Εκπαίδευση

Υγεία/Ομορφιά

Ευρωπαϊκή Ένωση

©2020 Boussias Communications, all rights reserved. Κλεισθένους 338, 153 44 Γέρακας, info@boussias.com, Τ:210 6617777, F:210 6617778

ATCOM PRODUCTION